עיצוב לוגו לעסק – איך לעצב את הלוגו המושלם?

עיצוב לוגו לעסק

עיצוב לוגו לעסק – איך לעצב את הלוגו המושלם?

רוצים לעשות שינוי כזה או אחר בעסק שלכם? תוכלו לנקוט בפעולות שונות כדי להביא לשינויים מרחיקי לכת. אך אם נודה על האמת, עיצוב לוגו חדש זה ללא ספק השינוי המרענן ביותר. הלוגו הוא הפנים של העסק, ולכן חשוב להקפיד בו על כל הדקויות הכי קטנות שיש. עיצוב לוגו לעסק בחלק מהמקרים יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה מסחררת לבין כישלון צורם. אתם כמובן תרצו שהלוגו שאותו תקבלו יהיה כזה שייקח את העסק שלכם כלפי מעלה.

במאמר הבא אנו נסביר לכם בדיוק כיצד תוכלו לעצב את הלוגו המושלם עבור העסק שלכם. לוגו שיוכל להטיס את העסק שלכם כלפי מעלה, ויהפוך אותו להיות כזה שכולם מדברים עליו. הרי לעיתים מאוד נדירות אתם תחליטו לעצב לוגו חדש לעסק שלכם, אז לפחות תעשו את זה כמו שצריך. ברקע שתדעו כי עשיתם את הבחירה הנכונה, תוכלו לראות כיצד השינוי יהיה משמעותי. שינוי שאתם לא תוכלו להתעלם ממנו, וכל מי שנמצא בסביבה יהיה שותף לכך.

מה תרצו שהלוגו העסקי שלכם ישקף?

כמו שכבר אמרנו לכם בהתחלה, הלוגו הוא הפנים של העסק שלכם והוא חלק חשוב מתהליך מיתוג העסק. לרוב הגולשים ייראו את הלוגו עוד לפני שהם בכלל יתחילו לדבר אתכם. לכן אתם צריכים לוודא כי הוא יעביר את המסר הרצוי, המסר שאותו העסק כולו אמור להעביר. אם לוגו כזה או אחר יהיה ללא מסר, הוא לא יהיה מיוחד ולא יתפוס את העין. לכן לפני שמתחילים בעבודות העיצוב, עליכם לחשוב איזה מסר תרצו להעביר לכל לקוח עוד בתחילת הדרך. 

לעיתים לוגו פשוט הוא הכי מיוחד

יצא לכם להסתכל על הלוגואים של החברות המובילות בעולם? רוב החברות הללו מתהדרות בלוגו פשוט במיוחד, כזה שכל אחד מאיתנו יוכל לעצב אותו. לעיתים דווקא עיצוב לוגו לעסק מחייב אתכם לשמור על פשטות מסוימת. דווקא הפשטות היא זאת שתקנה את הלקוחות, ותגרום להם לפנות אליכם. אם תרצו להתאמץ יתר על המידה, זה עוד עלול במידה מסוימת להרחיק את הלקוחות.

עיצוב לוגו לעסק חייב להתאים לאתר העסקי

יש לכם אתר לעסק? כאשר אתם חושבים על עיצוב של לוגו, יהיה עליכם לדאוג כי הוא יתאים לאתר הקיים. הרי לא תרצו להביא את עצמכם למצב שבו אתם תעצבו את הלוגו, ולאחר מכן תשנו את האתר. כמובן שאם אין לכם אתר לעסק, תוכלו להיות חופשיים בעיצוב של הלוגו. אך כיום כל עסק בכל תחום חייב שיהיה לו אתר באינטרנט, אחרת הוא מפספס לא מעט לקוחות.

הלוגו חייב ליצור רושם ראשוני חזק

לא סתם אנו מתעסקים לא מעט עם עיצוב לוגו לעסק. הלוגו חייב ליצור רושם ראשוני חזק אצל כל מי שנחשף אליו לראשונה. כי רק אם לאותו אדם שמסתכל על הלוגו ייווצר רושם ראשוני חזק, הוא מיד ירצה לדעת מה הוא קיים. הלוגו הוא הפנים שלכם, והוא אמור להביא את הרושם הראשוני. לא תמיד תהיה לכם אפשרות כל כך פשוטה להשאיר רושם ראשוני חיובי אצל לקוחות פוטנציאליים. 

תדאגו כי הלוגו יהיה שונה ומיוחד

לא סתם עיצוב לוגו לעסק צריך להתבצע על ידי מעצב גרפי ולא באופן עצמאי. לוגו יוכל לעשות עבודה מעולה כאשר הוא יהיה שונה מכל הלוגואים האחרים הקיימים. אם הלוגו החדש שלכם יהיה דומה ללוגואים האחרים, הוא לא יביא איתו ייחודיות. אך ברגע שהוא יהיה שונה, זה אוטומטית יביא לעניין מצד הגולשים שיכולים להיות גם לקוחות בעתיד הקרוב.

כאשר מקימים עסק, חובה לדאוג קודם כל ללוגו שאמור להיות במידה מסוימת גם הפנים העסקיות. אך אם אתם חושבים כי מסיבה כזאת או אחרת צריך להחליף את הלוגו הקיים, תוכלו לעשות זאת. לעיתים החלפה של לוגו ישן בלוגו חדש עשויה להכניס רוח גבית חדשה אל תוך העסק.

העלות של לוגו היא כמובן זולה יותר מאשר העלות של דף נחיתה או אתר. אך עדיין לא מדובר על הוצאה כספית כל כך נמוכה, כל עוד אתם תרצו לוגו מקצועי. לרוב העלות של לוגו מקצועי נעה בין 500-1500 ₪, המחיר משתנה בהתאם לדרישות שלכם. ככל שהדרישות יהיו מורכבות יותר, כך העלות הכספית גם היא תעלה בהתאם.

מוטב כי לא תעמיסו על עצמכם יותר מידיי, ובטח שלא תיקחו על עצמכם משימות שלא תוכלו לצלוח אותן. הלוגו הוא אולי האלמנט הכי משמעותי בעסק שלכם, ולכן מוטב כי הוא יהיה מעוצב באיכות גבוהה. מעצב גרפי מגיע עם ניסיון ועם ידע כיצד ליצור עבורכם את הלוגו הכי טוב שיש.

כל עוד אתם עושים את כל הדברים כמו שצריך, אין סיבה שהלוגו החדש יפגע בעסק. אך אם תחליפו לוגו מוצלח בלוגו פחות מוצלח, זה בהחלט עלול לעשות אפקט שלילי. כך שמהסיבה הזאת אנו מציעים לכם לעבוד אך ורק עם אנשי מקצוע שאתם סומכים עליהם. אנשי מקצוע שיוכלו לעצב את הלוגו כפי שתמיד חלמתם עליו.

עיצוב לוגו לעסק
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513