עיצוב לוגו מקצועי

כל גוף, בין אם גוף עסקי, ממשלתי ואף אגודה ללא מטרות רווח זקוקים ל- עיצוב לוגו מקצועי.

זה ידוע, ולא בכדי. לוגו מאפשר להטמיע באופן וויזואלי את השירות או המוצר בתודעת הקהל. יתרה מכך, הזיכרון של אותו לוגו יאפשר התקשרות אמוציונאלית עם קהל היעד, דבר שמאפשר הזדהות גדולה יותר עם המותג במפגש הבא והפיכת לקוח שנחשף ללוגו שלכם בשלב כל שהוא בעבר – ללקוח פוטנציאלי ביתר קלות. הלוגו משרת את העסק והתדמית שלכם ומייעל את תהליכי השיווק והשגת היעדים. אך כיצד יוצרים לוגו מקצועי?

עקרונות לבניית לוגו מקצועי ומנצח

פעמים בית העסק רואה עצמו בזווית ראיה שונה מלקוחותיו, היות וקהל הלקוחות הוא שמזדהה עם הלוגו, רצוי להבין כיצד דווקא הקהל רואה אתכם ולשקף את האספקטים הללו בצורה, בקונספט ובצבע הלוגו המעוצב. יתרה מכך, הכירו את קהל הלקוחות, מי הם, במה הם עוסקים, מאיזה רקע סוציואקונומי ודמוגרפי הם מגיעים, מה השאיפות שלהם, מה הם מחפשים, מה מלהיב אותם, מה מרתיע אותם ועוד. הכרת קהל היעד תסייע לכם רבות לא רק בפן הנקודתי של עיצוב הלוגו אלא במיתוג במובן הרחב יותר, בשיווק יעיל וממוקד ויביא לשגשוג העסק בטווח המידי והרחוק.

זה הזמן לשלב את קונספט החברה בכל מה שלמדנו על קהל היעד ולהתחיל לשרטט עיצובי לוגו שונים. היעזרו באנשי המקצוע המיומנים וחשבו היטב על צבעי הלוגו.

 1. האם הם משקפים את החברה?
2. האם מעבירים את התחושות והרגשות הנכונות לקהל?

3. כיצד הלוגו יראה כאשר יודפס בשחור/לבן ויאבד את צבעיו?

אל תפסלו אף לא עיצוב אחד בתחילת הדרך, חברות רבות אף נותנות לעובדים לחוות את דעתם על מגוון העיצובים ולבחור מתוכם את המועדף.

וטרם ההחלטה הסופית על העיצוב הנבחר, כדאי לבדוק שאין לוגו דומה בעולם, הרי לא תרצו להסתבך בתביעות על זכויות יוצרים ובוודאי שלא תרצו לבלבל את קהל הלקוחות שלכם או להפנות אותם למתחרים…

בבואכם לעבור לעיצוב ממחושב, רצוי להתחשב בפלטפורמת העיצוב. עיצוב לוגו וקטורי יאפשר לכם להשתמש בלוגו בכל מקום אפשרי – בשלטי חוצות ענקיים, על גבי מצגות, ניירות חברה ועוד מבלי לדאוג לאיבוד איכות הלוגו.

ג’נסיס – מעצבים לך לוגו מקצועי

צוות המיתוג של ג’נסיס יעצב עבורכם לוגו מקצועי, יחסוך לכם את העבודה הסיזיפית, תוך הכרות עם המסר של העסק שלכם על בוריו, ויגיש לכם מספר סקיצות. ביחד נבחר את עיצוב הלוגו המנצח שלכם!

צרו קשר עם מומחי ג’נסיס עוד היום והתחילו לצעוד אל עבר ההצלחה עם עיצוב לוגו מקצועי.

עיצוב לוגו
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513