עיצוב מיתוג – כך תבחרו את הלוגו הנכון

בעולם שבו כמות העסקים רק הולכת וגדלה, ללקוחות יש יותר ויותר אפשרויות בחירה והצורך בבידול מסחרי רק הולך וגדל – אי אפשר לקחת בעירבון מוגבל את החשיבות של עיצוב מותג מוגמר ללקוחות. עיצוב מותג הוא בעצם הדרך הבסיסית ליצור תקשורת עם לקוחות פוטנציאלים ולהביא לידי ביטוי את היכולות העסקיות והטכנולוגיות שלכם כחברה נותנת שירותים. לצד כל המשאבים שאתם משקיעים בפיתוח מוצר ומתן שירות טכני ללקוחות חשוב לפנות גם לעזרתו של צוות עיצוב מיתוג תפסיק כבר בשלבים הראשונים של העסק בכדי להביא לידי ביטוי את הרעיונות המקצועיים שלכם באופן שלא יפגע בתקשורת עם הקהל. האיזון בין שני הצרכים הללו הוא קריטי ליצירת מותג מניב ומוביל.

החשיבות של עיצוב לוגו בתוך עולם המיתוג

אם מיתוג העסק הוא הפנים של החברה, אז הלוגו הוא העיניים שמגלות ללקוחות את הכל, באריזה קומפקטית, איכותית ובלתי נשכחת. עיצוב לוגו הוא לא סתם סימן או ציור. לוגו חברת טוב הוא אביזר ויזואלי שמחבר את הקונים למטרות של הארגון או החברה. לוגו טוב הוא גם לוגו שמעביר את המסר בצורה פשוטה במינימום מאמץ אל מול הקהל, תוך שהוא יוצר לחידות אל מול החברה הגורם ללקוחות שלכם לזהות את החברה בכל פעם שהם רואים את הלוגו. הלוגו מקשר את שם המותג, עם העיסוקים המרכזיים ועם הצבעים הכלליים של מיתוג העסק שלכם. החשיבות המרכזית של לוגו היא בעצם החיבור הרגשי ולכן כאשר אתם בוחרים לוגו צריך לדעת איך לבחור אותו נכון.

שלושה טיפים מנצחים לבחירת לוגו

בתהליך עיצוב מותג אנשי המקצוע יתנו דגש משמעותי על הבחירה של הלוגו, בדיוק משום שהם מבינים את החשיבות של הלוגו. וכדאי לבחור לוגו מנצח, אנשי עיצוב יתבססו על שלושה אלמנטים מרכזיים בעולם העיצוב:

צבעים  

עולם המדע חקר במשך שנים ארוכות את הקשר שבין שיווק לבין התגובה האנושית לצבעים שונים. תוצרי המחקרים הללו מאפשרים לנו היום לבחור צבעים ללוגו, על בסיס תגובת הקהל והקשר לתחום העיסוק של המותג שלכם. אתם יכולים לבחור בצבעים רנדומליים לגמרי, אבל אם יש לכם בית עסק שעוסק בלייף סטייל וטיפוח המדע כבר הוכיח ששימוש בצבעים כמו ירוק וכחול יכול להיות הרבה יותר אפקטיבי למכירות שלכם.

עיצובים 

לא כל לוגו חייב לכלול בתוכו עיצובים גרפיים. אבל חשוב לדעת שהעיצובים הגרפים הם עיצובים שמושכים את העין ובהחלט מעודדים תגובה חיובית מצד הלקוחות למותג. זוהי גם הדרך שלכם לקשר את הפעילות של החברה ללוגו בצורה נוחה הרבה יותר.

פונטים וכתב

מעצבים גרפיים מקצועיים בונים כל הזמן סגנונות כתב חדשים ויוצרים פונטים עדכניים לפי טרנדים. הפונטים האלו גם כן משפיעים על התגובה של העין האנושית, ועוד יותר על הנכונות של הלקוחות שלכם להתחבר למותג. לפיכך , מומלץ להשקיע זמן ומחשבה בחיפוש אחר פונט מושלם.

מיתוג מקצועי – בכף ידכם

בעבר, בתי עסק מקומיים שכונתיים לא ראו לנכון להשקיע משאבים עצומים בתהליך עיצוב מותג מקצועי, בעיקר משום שלא הייתה להם מספיק תחרות על משאבים. אבל בעידן שלנו התחרות המקומית הופכת להיות קשה הרבה יותר ואתם לא מעוניינים להפסיד לקוחות רק בגלל שהעסק שלכם לא נמכר ויזואלי בצורה הטובה ביותר. בדיוק מסיבה זו מומלץ לפנות לעזרתם של חברי משרד עיצוב מיתוג מנוסים שיכולים לעזור לכם למפות את צרכי העסק ולהביא לידי ביטוי את האיכויות המקצועיות שלכם בתצורה של מותג מנצח ומקצועי.

עיצוב מיתוג - כך תבחרו את הלוגו הנכון
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513