פרסום בפייסבוק – כך תעשו זאת נכון!

אחת הדרכים הכי קלות של כל מנהל בארגון או כל בעל עסק, ליצור קשר עם הלקוחות שלו באה לידי ביטוי בסל השירותים והמוצרים העסקיים של חברת פייסבוק. פייסבוק היא כבר ממזמן לא סתם עוד רשת חברתית, כיום מדובר בחברה שיש לה אג׳נדה עסקית וכלכלית מאוד ברורה – והיא תומכת בעלי העסקים בעזרת שירותי פרסום קידום בפייסבוק. וכשיש לכם כלי עבודה כל כך חזק ומשמעותי ביד, אשר הלקוחות שלכם נמצאים בו גם ככה במהלך היומיום שלהם, אתם ממש לא יכולים לוותר על ההזדמנות לקחת את העסק שלכם לשלב המקצועי הבא. ההשקעה שלכם היום בכל תהליך פרסום בפייסבוק, תניב תוצאות מדהימות בהמשך הדרך ותוכל ליצור לכם בסיס טוב מאוד להתרחבות עסקית בעתיד לבוא.

חמשת כללי המפתח לתהליך פרסום בפייסבוק

העבודה על תהליך פרסום דיגיטלי בפייסבוק, בדיוק כמו כל עבודה על תהליך שיווקי אחר, מחייבת אתכם לחשיבה אסטרטגית מאומצת ולתכנון של כל נקודות התורפה בתוך הקמפיין. על מנת שתוכלו להתמודד עם כל האתגרים, בצורה המיטבית, יצרנו לכם את חמשת כללי העבודה הכי חשובים ליצירת פרסום אפקטיבי בפייסבוק:

קהילת גולשים אקטיבית 

הרלוונטיות של בית עסק בתוך הרשת החברתית הכי גדולה בעולם, נובעת מהלקוחות שלו. אם אין לכם כמות עוקבים נכבדת בעמוד העסקי, או קבוצת לקוחות פעילה ברשת יהיה לכם קשה הרבה יותר להגיע לתוצאות בכל קמפיין שתעלו. ולכן המשימה הראשונה והעיקרית שלכם תהיה לבסס את מעמדכם כמותג בפייסבוק וליצור קבוצת לקוחות פעילה.

עמוד עסקי מלא מידע 

עמוד עסקי מוצלח בפייסבוק, כמוהו כאתר אינטרנטי מוקפד ואיכותי. אתם לא רוצים להקים עמוד עסקי בפייסבוק ללא מיתוג לעסק ולספק ללקוחות שלכם חצאי מידע. ברגע שעליתם לאוויר עם עמוד עסקי בפייסבוק הוא חייב להיות מלא מידע, מפורט, ברור ונעים ללקוח. חשוב שתשקיעו גם בפוסטים שאתם מעלים לשם ותתנו ללקוח את התחושה שהעמוד פעיל כל הזמן.

שימוש בתכנים מקוריים 

בדיוק כמו בתהליך העבודה על קידום אתרים אורגני, גם כאשר אתם עובדים עם פרסום בפייסבוק חשוב מאוד לבחור תכנים מקוריים. גם אם לא מדובר פה על אלגוריתם שבודק אותכם, הלקוחות יכולים לשים לב לתכנים מועתקים ואתם תשלמו על זה. אל תחששו ליצור תוכן ייחודי לכם, ולספר את הסיפור של העסק שלכם כי זוהי בדיוק המשמעות של עמוד עסקי איכותי. הוא נותן לכם לשבור את ה”קיר הרביעי” עם הלקוח.

הוספת ערך ללקוחות 

לקוח שמגיע לעמוד שלכם, או לקבוצת הפייסבוק שהקמתם, רוצה לקבל ערך מוסף. בין שמדובר על מאמרים מקצועיים בתחום העיסוק שלכם, וובינרים ושידורי לייב – אתם חייבים לחשוב מחוץ לקופסה כדי למשוך את הלקוחות אליכם.

מודעות מוקפדות ומרשימות 

ואם בחרתם כבר להעלות מודעות ממומנות לפייסבוק, חשוב להקפיד על מודעות שמוצגות בצורה הכי מושלמת שיש. חבל על הכסף שאתם משקיעים במודעה שלא תניע את הלקוחות לפעולה, במיוחד אם אתם עובדים על תקציב מוגבל מאוד.

תהליך שמתחיל בקטן – נגמר עם השפעה על כל בית העסק

הצעד הראשון של תהליך פרסום בפייסבוק יכול להיות מינורי לגמרי, למשל הקמה של קבוצת לקוחות. אתם לא צריכים להיכנס בגדול בשביל לראות את ההשפעה של פייסבוק על העסק שלכם. אבל ברגע שהקמפיין מתחיל להניב את התוצאות, העמוד העסקי הופך להיות הרבה יותר רלוונטי והקבוצה שהקמתם מתחילה להיות פעילה – כל הפעילות העסקית שלכם משתנה לחיוב וגדלה למימדים עצומים באופן חיובי.

 

פרסום בפייסבוק - כך תעשו זאת נכון!
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513