פרסום ממומן בגוגל כממתג עסקים מוביל

העולם בו אנו חיים משתנה ומתפתח במהירות, המחייבת אותנו להתקדם באותו הקצב בכדי לא להישאר מאחור. הדבר נכון לכלל התחומים, לרבות עולם הפרסום. פרסום במדיות הדיגיטליות נחשב כיום למצרך חובה, עבור כל בית עסק שבעליו מעוניין להגדיל את רווחיו. לא פחות חשוב, ובדרך כלל נלווה אליו, הוא נושא מיתוג העסקים. הפרסום בגוגל מאפשר לעלות את המיתוג של עסקים, בכך שחושפת אותם לקהל יעד רחב. אתרי האינטרנט מתמלאים במסרים שיווקיים, שקשה מאוד להתחמק מהם והם אלו שמאפשרים הצלחה. מנוע החיפוש של גוגל מציע אפיקי פרסום , שמשתנים על פי העדפותיו של כל גולש. קמפיין פרסומי במנוע החיפוש הפופולארי, הוא מיוחד במינו ומצליח לענות על צרכים, ההכרחיים למיתוג עסקים.

כמעט כל מי שיזדקק לשירות כלשהו, ישתמש במנוע החיפוש של גוגל על מנת למצוא אותו. חברת אוורסט מבצעת פרסום בגוגל (פרסום ממומן), עבור לקוחות רבים, ועושה זאת במקצועיות רבה כבר זמן רב. בעולמנו קיימת תחרות רבה, שטובה ללקוחות אך פחות לבעלי העסקים, שרוצים לשלוט בשוק. בכדי לגרום לקהל המחפשים בגוגל למצוא דווקא אותך, יש צורך בקיום קמפיין פרסומי, שרצוי שיתבצע על ידי חברה מקצועית ואמינה. קמפיין שכזה, כמו שלל מתחריו במדיות השונות, הכרחי להעלאת המודעות של נותני שירות, שלעיתים נבלעים נוכח התחרות הקיימת.

למקסם את סיכויי ההצלחה

פרסום בגוגל (פרסום ממומן) משתיל, בנוסף לקיים, מידע שהתקבל תמורתו תשלום. חשיפת המוצר או השירות לכלל הציבור, חיוני להגברת קצב המכירות ולהעצמת המותג, בייחוד כשמדובר על קטגוריית מוצרים תחרותיים. הפרסום בגוגל מתחלק  לגוגל AdWords  וגוגל AdSense. קמפיין AdWords, נועד לשימוש עבור עסקים מפרסמים,  ואילו AdSense נועדה לפרסם ברשתות תוכן, באמצעות תכנית שותפים. גוגל רוכשת את ההקלקות מבעלי המדיה במחירים נוחים, ומתמחרת את אותה המדיה דרך הAdWords. הפרסום בגוגל מהווה ערוץ שיווקי דיגיטלי עצמתי, ומוכח כי מסייע ליצירת לידים רלוונטיים עבור עסקים. חיפושים והשוואות המתבצעים על ידי ציבור הגולשים, מסמנים את הצלחת הקמפיין הפרסומי, אשר תורם למציאת קהל רלוונטי למוצר.

פתרון איכותי במחירים נוחים

פרסום בגוגל (פרסום ממומן) על ידי הקמה וניהול של קמפיין, נועד לייצר עניין וכמובן גם לידים רלוונטיים, שחיוניים למיתוג העסק כמוביל. מבחינת עלותו של קמפיין כזה, ניתן לומר כי תשלמו הרבה פחות מאשר על כל אחד אחר. השגת המטרות שלכם היא מנת חלקו של הפרסום הממומן. מרגע עליית הקמפיין, תוכלו להגדיל את הרווחים שלכם דרך קבלת לידים איכותיים.  שילוב אתר הנבנה בחברה המתמחה בתהליך של בניית אתרים ימקסם את קבלת הלידים שלכם באתר שנבנה בצורה מותאמת ואיכותית.

פרסום ממומן
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513