פרסום רק בגוגל מי ששואל!

ככל שמקומה של רשת האינטרנט הופך לזירת הניו-מדיה החדשה, כך חשוב להבין למי מתאים לעשות פרסום בגוגל ואיך לעשות את זה טוב ומועיל.
מומחי הפרסום של חברת ג’נסיס מסבירים כי גם פרסום בגוגל צריך לעשות באופן מקצועי, כמו שכאשר רוצים לבנות אתר, נכון שיש כל מיני כלים שאיתם כל אחד יכול לבנות לעצמו אתר השאלה היא איזה וכמה פעיל ומכניס הוא יהיה. בסופו של דבר שום עסק או חברה לא מקימים לעצמם אתר רק בשביל התדמית. זה רק מהעניין. תפקידו של אתר הוא להמשיך את הדינמיקה של עסק פעיל, או חנות אוף ליין או שירות, להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ולתרגם את זה להכנסות.
באותה מידה שיש חשיבות לבניית אתר מקצועי, כך יש חשיבות גדולה מאוד לצאת עם קמפיין פרסום בגוגל בצורה הכי מדויקת מבחינת הבאנרים או המודעות, הנוכחות, מיקומי הפרסום ועוד. לכל מפרסם בגוגל יש כלים מדידים לבדוק את האופטימיזציה של הפרסום, תגובות, קהלי יעד ולהבין מכך אם יש צורך לשנות את קמפיין הפרסום בגוגל או להמשיך אותו כפי שהוא.

קמפיין פרסום בגוגל- תוצאות מיידיות!

להבדיל מפרסום אוף ליין שלוקח הרבה זמן למדוד את התוצאות שלו, והרבה פעמים ניתן להסיק אם הוא מצליח רק אחרי שהוא מסתיים, שיווק בגוגל עובד אחרת לגמרי וזה הרבה יותר מיידי. אם למשל חברה מסוימת החליטה לצאת עם קמפיין של שלטי חוצות, היא לא יכולה לדעת כמה אנשים נחשפו לשלטים, מה הם חושבים על זה, ואם זה משמש כמקדם מכירות במיוחד כאשר מתמקדים בזה בזמן תהליך מיתוג העסק. מה שבטוח בכל קמפיין און ליין או אוף ליין ההתנהגות הצרכנית דורשת סבלנות ולכן גם אם קמפיין שלטי החוצות הצליח, זה יתבטא בנקודות המכירה בתהליך הדרגתי ואיש לא יוכל לחזות את זה. בקמפיין פרסום בגוגל הדברים ניתנים למדידה מיידית. בכלי הפרסום של גוגל ניתן לדעת כמה אנשים נחשפו למודעות או לבאנרים, כמה אנשים הקליקו עליהם, כמה אנשים השאירו פרטים ואחרי טיוב אפשר גם להבין כמה לקוחות פוטנציאליים חדשים יש לנו. כלומר- קמפיין און ליין הוא בעצם תוצר טכנולוגי שנמדד בכלים טכנולוגיים ומספק תשובות מאוד אמינות באופן מיידי.
היתרון הזה יכול לעבוד לטובת המפרסמים אומרים מומחי פרסום של חברת ג’נסיס משום שאם הבחינה של הקמפיין מראה בעיות, ניתן לתקן את זה מיד (ולא צריך להחליף את שלטי החוצות…). אפשר לשנות קמפיין, להוסיף ועוד בהיקש מקש ואם הוא ממש לא עובד אז אפשר לבטל אותו מיידית ולא לשלם למשרד הפרסום כלשהו על זמן האוויר בגוגל…
פרסום בגוגל
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513