פתחתם עסק משלכם? המאמר הזה בשבילכם!

ברכותיי, פתחתם עסק חדש על פי התחביבים ותחומי העניין שלכם, זהו הפרויקט הייחודי שלכם, הפרויקט הראשון שלכם כבעלי עסק עצמאיים שיצרתם מפרי ידיכם. אז כדי שהעסק יתקדם, ירוויח ויצליח ישנו צורך להשתמש בכלי הפרסום השונים בניו מדיה. מיתוג לעסק– הדרך הטובה להצלחה בטוחה.

אנחנו בג’נסיס ריכזנו עבורכם את הכלים הטובים ביותר לקדם את העסק שלכם ולמנף אותו צעד אחד קדימה בעזרת סוגי פרסום שונים.
כי מיתוג לעסק שנעשה בצורה טובה היא שיטה שעובדת. אז כמו שהובטח, כמה כלים שיעשו בשבילכם – בדיוק את זה.

כאשר אתם פותחים עסק חדש, הדבר החשוב ביותר הוא להתחיל לבנות את הקהל יעד הראשוני שלכם. קהל היעד הזה הנמצא מתחת לאף שלכם והם בעצם – האנשים שמתעניינים במוצר שלכם. פרסום ברשת האינטרנט הינו אפיק פרסום שעסקים רבים משתמשים בו, הוא נוח, אינו יקר, ופונה לקהל יעד ממוקד ומפולח אשר מתעניין באותו בית עסק.

המדיה האינטרנטית מלאה בתכנים ופרסומות, לא משנה כמה נרצה להתעלם מקיומם של פרסומות ניתן למצוא אותן בכל מקום, בכתבה שיווקית שנמצאת באתר חדשות , בבאנרים, בדפי נחיתה קופצים ואף בזמן גלישה ברשתות חברתיות כגון פייסבוק או אינסטגרם. דרך שימוש בנתוני משתמש כגון מיקום, גיל, תחומי עניין וכדומה הגולש מקבל פרסומות אשר מותאמות ישירות לו – שיטה זו נפוצה כיום אצל המון חברות ובמידה שיש תקציב נכון זהו כלי אשר כדאי להשתמש בו כדאי להגיע לקהל יעד המפולח שלכם. פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק. הדרך הטובה והיעילה ביותר להגיע לקהל הרלוונטי ביותר.

קצת בהרחבה על המרחב הדיגיטלי ואיך באמצעות מיתוג לעסק ניתן לשלוט באותה ממלכה דיגיטלית.

הקמת אתר אינטרנט – כיום כאשר אנשים מחפשים שירות הם אוטומטית משתמשים בגוגל או כל מנוע חיפוש אחר, לכן לפרסום בגוגל יש כוח מירבי. קידום ומיתוג עסק בצורה נכונה כגון השקעה בקידום אורגני (SEO). שימוש יעיל ואפקטיבי בקמפיין אורגני נכון יכול להוביל לעמוד העסק שלך להיות בעמוד הראשון בגוגל! זוהי מטרה שכל עסק בונה לעצמו, אך לפני שקמפיין עולה לאוויר ישנן מספר נקודות חשובות שיש לשים לב אליהן:

א. חקר מילות מפתח

 קידום ביטויים. כאשר גולש מחפש שירות מסוים הוא מחפש מילים מסוימות. עסקים מודעים לכך ולכך כאשר נעשית מחשבה על פרסום בגוגל התאמה של מילות החיפוש לרלוונטיות תגדיל את הפער מהמתחרים ותמקסם את המיטב מאותו חיפוש..בדרך כלל מקדם אורגני עושה סקר של עד כ-20 מילות מפתח כדי להגיע לתוצאה הממוקדת ביותר לתוצאות חיפוש וכך עושה את עבודת מיתוג העסק נאמנה עוד יותר.

ב. בניית עץ אתר 

 לאחר חקר מילות המפתח מגיע השלב שבו האתר עובר אפיון טקסטואלי, סידור הקטגוריות, תת קטגוריות, עמודים פנימיים וכל המבנה ההיררכי של דפי האתר. ככל שהאתר יותר מסודר ובעל נגישות נוחה ללקוח כך אותו לקוח יבלה באתר יותר זמן.

ג. בניית עמודים ותוכן 

כתיבת מאמרים אשר מותאמים לעסק הינו דבר חשוב וקריטי,  כאשר מדברים על פרסום בגוגל שלב זה חשוב מאין כמותו כי יש לזכור שישנו צורך להטמעת מילות החיפוש הרלוונטיות כדאי להגדיל את הסיכוי של אותו תוכן להופיע בגוגל.

ד. שימוש ברשתות חברתיות 

עוד כלי שימושי הינו פלטפורמת הפייסבוק והאינסטגרם אשר הפכה לצורת פרסום אפקטיבית וחזקה. פרסום בפייסבוק . לדוגמא בצורת פרסום ממומן יכולה ליהנות מיכולת לפלח קהל יעד במגוו רבדים של רמות  דמוגרפיות ורמות פסיכולוגית עקב שימוש במשתנים הללו, עסק קטן אשר רוצה להגיע לקהל יעד ספציפי יוכל להשתמש בשיטה זו בכך שהיא נותנת את האפשרות לייצר הקלקות במחירים זולים באופן יחסי. פרסום בפייסבוק הוא פרסום חזק שעובד, וכאשר יודעים לנהל דפים עסקיים ברמה המקצועית ביותר. רואים גם את התוצאות.

ה. דפי נחיתה

שימוש בדף נחיתה אשר נותן את המסר השיווקי הנכון ומשפיע על הקהל יעד הספציפי שלכם בשילוב עיצוב קריאטיבי נכון של מעצבת גרפית מקצועית תגדילו את המודעות לפרסום העסק שלכם. כאשר הצרכן מגיע לדף נחיתה הוא נכנס למקום שבו הוא רואה את הצורך שהוא חיפש, המטרה היא “ללכוד” את אותו הצורך ברמה הטובה ביותר ולהתקרב ללקוח בכך שירצה להשתמש במוצר המפורסם. “הנעה לפעולה” היא המטרה המרכזית כאשר לקוח מגיע לדף נחיתה ושימוש נכון בו תוך כדי הטמעת כפתור צור קשר שמשולב עם טקסט נכון ( “לפגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות” , “לשיחה עם נציג שירות לשמיעת מבצע ייחודי” ) יגרום ללקוח להכיר את העסק שלכם.

כבעלי עסק חדש שימוש ביתרון הברור של יכולת פילוח ומיקוד של קהל יעד ספציפי דרך בחירת מיקוד גיאוגרפי של גילאים, מין, מצב משפחתי, השכלה או תחביבים תתאים את הפרסומת לקהל היעד שלכם בצורה ברורה ותאפשר למלאכת מיתוג העסק.

אז אחרי שקיבלתם את כל האישורים הנדרשים ותליתם את הרישיונות לעסק עצמאי ומצליח הגיע הזמן לחשוב על  פרסום בגוגל וכמובן שיווק בגוגל אשר יקדם את האתר שלכם כפי שצריך ופרסום בפייסבוק שיניב תוצאות ויגיע ללקוחות הרלוונטיים ביותר. מחשבה על איך לפרסם את העסק שלכם בצורה הנכונה ביותר בשבילכם תקדם אתכם לשלב הבא. טיפוח עסק שיקצור את הפירות ויצליח לחדור לקהל היעד הנכון ביותר בשבילכם. בחירה נכונה של שיטת פרסום שמותאמת אישית לקהל היעד שלכם יכולה לבדל את העסק שלכם מהמתחרים ולמתג אותו כעסק ייחודי ושונה מכולם.

אנחנו בג’נסיס נעזור לכם כדי שהלקוח ימצא אתכם לפי שאר המתחרים באמצעות בניית אתר, קידום אורגני וקידום ברשתות החברתיות הרלוונטיות. אנחנו נבחן את הפלטפורמה הנכונה ביותר לפרסום העסק שלכם במטרה להפיק ולמקסם ממנו את המיטב.

מעוניינים לקנות עסק ואז לחזור אלינו למתג? ממליצים לכם לפנות לפלטפורמת העסקים של מונופולי >>> עסקים למכירה

* מאמר זה נכתב בשיתוף עם מנכ”ל החברה, יניב פרץ
מיתוג לעסק
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513