פתיחת אתר אינטרנט

הצעד הראשון בדרככם לשווק את העסק שלכם בדיגיטל יהיה פתיחת אתר אינטרנט מקצועי לעסק. בניית האתר שלכם תאפשר לכם לשלוח את הגולשים מכל רחבי הרשת ומכל קמפיין שתקימו לאתר שלכם – שיהווה את התשתית המרכזית שלכם בדיגיטל. האתר יכלול תכנים בעלי ערך לגולשים, מידע שימושי אודות מוצרים ושירותים שלכם, מידע אודות בית העסק וכן אפשרויות שונות ליצירת קשר עם בית העסק. במידה ואתם מוכרים מוצרים תוכלו לבצע זאת ישירות דרך אתר האינטרנט שלכם. ג’נסיס הינה חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל ובאמתחתה מאות רבות של אתרים מקצועיים לבתי עסק בכל תחום ובכל סדר גודל. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להציג גם לכם מדוע כדאי לכם לבנות אתנו אתר מקצועי לעסק שלכם.

מהו סוג האתר שאתם צריכים?

בבואכם לבנות אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלכם, רגע לפני שאתם שופכים כסף מבלי לדעת על מה, כדאי להכיר שיש סוגים שונים של אתרי אינטרנט. אתרים שונים יתאימו לבתי עסק וארגונים שונים. כמו כן ישנם אתרים המשלבים לעתים יותר מסוג אחד (לדוגמה אתר תדמית שכולל גם גלריה המוצגת כתיק עבודות או אתר תדמית המשלב חנות מוצרים). אתרים מסוגים שונים עשויים להיות בנויים בצורה שונה ולהבליט תכונות שונות. אלה עשויים להשפיע גם על הדרך שיעשו הגולשים באתר שלכם ולכן אתם לא רוצים להקל ראש בבניית האתר הנכון. אם יש לכם מוצרים למכירה ייתכן ואתר חנות יהיה המתאים ביותר עבורכם. אם אתם מקדמים שירותים או בונים את האתר כדי לקדם את המוניטין של החברה ולבנות אותה כמותג מוביל בתחומכם – תרצו ודאי אתר תדמית. אתרי תדמית אלו האתרים הנפוצים ביותר והם יכללו לרוב עמוד אודות, עמוד צור קשר, מספר עמודי שירות עיקריים, עמוד הבית, תיק עבודות/גלריה ועוד.

פתיחת אתר אינטרנט עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר:

בניית אתרים בג’נסיס זוכה לתשומת לב רבה במיוחד שכן אנו מאמינים כי מדובר בתשתית המרכזית של המותג שלכם באינטרנט. אתר האינטרנט של החברה יהיה הבסיס לעבודת הקידום האורגני של האתר ויעד הנחיתה של הגולשים מקמפיינים שונים ברשת. על כן חשוב שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי ויציע חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. זה אומר שהאתר צריך להיטען במהירות בגלישה בו, להיות מותאם רספונסיבית לגלישה במובייל ובמסכים שונים, להציע תכנים ייחודיים, מעודכנים ובעלי ערך, תפריטי ניווט נוחים ויעילים, תוסף נגישות, אפשרות רכישה מאובטחת ונוחה ועוד. השקעה בחוויית המשתמש באתר שלכם תשפיע בין היתר גם על הקידום האורגני של האתר בגוגל וגם על החזר ההשקעה באתר שלכם.

ביצוע התאמות לצרכי SEO כבר משלבי בניית האתר:

בשלבי בניית האתר כדאי כבר לבצע כמה התאמות לצרכי קידום אורגני. סביר להניח שלאחר בניית האתר תרצו להתחיל לפרסם את האתר ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות קידום אורגני בגוגל. מכאן שאם לא תבצעו את ההתאמות הנדרשות בשלבי בניית האתר אתם תצטרכו לבזבז עוד זמן וכסף לאחר מכן מה שעשוי לעלות לכם הרבה פחות בביצוע כבר משלבי בניית האתר. לשמחתכם – אנו בג’נסיס מבצעים התאמות לקידום אתרים כבר משלבי בניית האתר ומכינים אותו לעבודת הקידום. בין היתר ניתן להתאים:

  • בניית היררכיית תוכן נכונה באתר. בניית תפריטי ניווט נוחים ויעילים הכוללים את ביטויי המפתח המרכזיים כמה שיותר קרוב לעמוד הבית. בניית תוכן ראשוני לאתר.
  • התאמה רספונסיבית של האתר – לגלישה במובייל ובמסכים בגדלים שונים. פרמטר חיוני ואף קריטי לצרכי SEO.
  • שיפור מהירות הטעינה של האתר על יד בחירת אחסון מתקדם ואיכותי המתאים לקהל היעד שלכם ומיקומו. בנוסף שיפור מהירות הטעינה של העמודים הפנימיים באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים וביצוע פעולות שונות באתר.
  • הזמנת תיאורי מטא וכותרות מתאימות בעמודים הראשוניים באתר.
  • ועוד..

 

לבנות מותג חזק ומוביל בתחום שלכם:

כדי לבנות מותג חזק ומוביל בתחום שלכם תצטרכו אתר אינטרנט מקצועי. פתיחת אתר אינטרנט מקצועי הוא לא דבר זול ולכן אתם לא רוצים להקל בו ראש. ביחד עם הצוות המקצועי בג’נסיס תאפיינו את המותג שלכם, תבנו אסטרטגיה מתאימה לקידומו ברשת ולאחר מכן תיבנו את אסטרטגיית בניית האתר והאפיון שלו, כיצד הוא יראה, על מה חשוב יהיה לשים דגש ועוד. לאחר מכן האפיונים יעברו לצוות הקריאייטיב והמעצבים להכנת החומרים הנדרשים להקמת האתר. האתר שלכם, הצבעים בו, התכנים בו, חווית השימוש בו וכל דבר למעשה שהוא יציג לגולשים יהיה חלק מבניית המותג שלכם.

מדוע לבנות את האתר שלכם עם ג’נסיס?

  • המלצות – לפני הניסיון, לפני הצוות המקצועי הנרחב, לפני תיק העבודות הגדול והמגוון – אנו נשמח להפנות אתכם ללקוחות שלנו כדי לשמוע חוות דעת אותנטית מאנשים שעובדים אתנו זמן מה ויכולים להעיד על העבודה שלנו בשטח. 
  • ניסיון – הניסיון משחק תפקיד חשוב בעולם השיווק הדיגיטלי בכלל ובפיתוח אתרים מקצועיים לעסק בפרט. האופן שבו האתר שלכם ייבנה, הסגנון העיצובי, ההתאמה למותג, ההתאמה של האתר לצרכי SEO ופעולות נוספות אחרות ישקפו את הניסיון של החברה והצוות המקצועי בה.
  • מעטפת מלאה – מעטות החברות שיכולות לספק לכם את כל השירותים במקום אחד: שירותי שיווק ופרסום, שירותי מיתוג, עיצובים, תוכן וכמובן פיתוח אתרים, ניהול קמפיינים, קידום אורגני וכל מה שתצטרכו לעסק שלכם כדי להפוך אותו למותג חזק בתחום שלכם.

 

פתיחת אתר אינטרנט
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513