פתיחת חנות וירטואלית

אם יש לכם מוצרים ואתם מנהלים מלאי מסוים ייתכן מאוד ותרצו לפתוח חנות וירטואלית. באמצעות חנות זו, שתתפקד כסניף נוסף של העסק שלכם, תוכלו להגיע לקהל מכל רחבי הארץ (והעולם) ולשווק לו את המוצרים שלכם עם משלוח עד בית הלקוח. בניית חנות וירטואלית מקצועית דורשת בונה אתרים מקצועי ומנוסה, שידע לאפיין ולבנות לכם חנות עם חוויית משתמש מדהימה, עיצוב אסתטי המתאים לרוח התקופה וכמובן אלמנטים שיווקיים חשובים המשפרים את יחס ההמרה בחנות. רוצים לפתוח חנות וירטואלית מקצועית? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם!

יש לכם חנות פיזית? מדוע לא לפתוח סניף נוסף?

אז למי מתאים לפתוח חנות וירטואלית ולקדם את האתר שלו? ובכן בראש ובראשונה, למי שיש חנות פיזית, יכול לפתוח חנות וירטואלית להגדיל את כמות המכירות. בעל החנות כבר מנהל מלאי ומשווק אותו לקהל הרחב וחנות אונליין תהווה כמו סניף נוסף ואף תהיה זמינה בדרך כלל ללקוחות מאזורים שונים בארץ, כך שבעל העסק לא צריך להסתמך רק על לקוחות העוברים פיזית ליד החנות. 

היתרונות של חנות דיגיטלית לעומת חנות פיזית:

  • הוצאות פחותות בהרבה – ניהול חנות פיזית יכול לעלות לכם לא מעט כסף. דמי השכירות, דמי ניהול, ארנונה, מיסים, ביטוח, כיבוי אש, מידוף ואינספור דברים אחרים המצריכים מכם הוצאות מרובות שפשוט לא נגמרות וגורמות לכם להתחיל את החודש במינוס של עשרות אלפי שקלים. משהו שתוכלו לחסוך בניהול חנות דיגיטלית. 
  • אין מגבלה דמוגרפית – פתיחת חנות וירטואלית תאפשר לכם להגיע לקהל יעד מכל רחבי הארץ. למעשה רק אתם תחליטו למי למקד את הפרסום שלכם ואם תעדיפו לספק משלוחים רק באזור שלכם תוכלו למקד את החנות רק לתושבי האזור שלכם. למי מכם שירצה להתפתח – החנות תעבוד עבורכם 24/7, ללא מגבלה דמוגרפית ללקוחות מכל רחבי הארץ.
  • אפשרות להוזיל עלות מוצרים – בשל ההוצאות הפחותות ניתן למכור את המוצרים ישירות מהיבואן לצרכן במחירים אטרקטיביים במיוחד. בכך תוכלו לבלוט על פני המתחרים שלכם מבלי לפגוע ברווח שלכם ואולי אפילו להעלות אותו.
  • אין תקרת זכוכית – לחנות דיגיטלית אין תקרת זכוכית. לא מסתמכים על לקוחות המכירים את החנות פיזית בלבד או עוברים לידה וגם לא על מלאי מוגבל שיש בחנות.
  • ניתן להוסיף אינספור מוצרים ללא צורך במקום פיזי עבורם – בחנות שטח התצוגה והאחסון הוא מוגבל מאוד וכל שטח כזה עולה הון. לעומת זאת באתר האינטרנט שלכם תוכלו להוסיף אלפי מוצרים ללא דאגה ולהגדיל את המגוון המוצע ללקוחות שלכם.
  • ניתן לשלוח ישירות מהמחסן – אין צורך להעביר סחורות בין המכולה או המחסנים לחנות ומשם ללקוחות. ניתן לשלוח את המוצרים ישירות מהמחסן ללקוח.
  • שיפור המיתוג והחשיפה למותג – כיום להיות נוכח באינטרנט חשוב מאוד, גם אם לא תהיו בהכרח במקום הראשון בגוגל. פתיחת חנות אונליין בנוסף לחנות הפיזית שלכם תוסיף למוניטין שלכם, לכך שאתם מעודכנים לרוח התקופה ושאתם משפרים את השירות והנוחות עבור לקוחותיכם.
  • שיפור השירות – מלבד העובדה שתוכלו לספק לגולשים תכנים וערך רב, כך שתוכלו להמליץ להם על טיפים חשובים הקשורים למוצרים שאתם משווקים ובכך לעזור להם לבחור את המוצרים המתאימים והנכונים ביותר עבורם – הרי שאתם מספקים ללקוחות שלכם גם אפשרות לרכוש מכם אונליין עם משלוח עד הבית ללא צורך בהגשה פיזית לחנות. 

פתיחת חנות וירטואלית עם חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל:

ג’נסיס הינה חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל ובאמתחתה מאות רבות של אתרים מקצועיים לבתי עסק מכל תחום ובכל רחבי הארץ. החברה מתמחה בבניית חנויות וירטואליות, חוויית משתמש ברמה גבוהה ואתרים מורכבים ומתקדמים. אם אתם רוצים לפתוח חנות וירטואלית מנצחת עם אחוז המרה גבוה אתם רוצים לעבוד עם הטובים ביותר ואנו נשמח לספק לכם את השירות הטוב ביותר. בשלב הראשון נאפיין את העסק, חזון החברה, המוצרים שלה ונבצע מחקר מתחרים ומחקר שוק. לאחר שאספנו את כל המידע הדרוש נוכל לגבש אסטרטגיה מקצועית ונכונה עבורכם למיתוג נכון ובניית חנות וירטואלית מדהימה בהתאם. 

על מה חשוב לשים דגש בבניית אתר חנות:

  • דומיין ואחסון – הדומיין צריך להיות תואם את שם המותג, עדיף לא משהו ארוך ושיהיה זכיר. האחסון צריך להיות אחסון מהיר, איכותי, עם פחות סיכון לנפילות ועם תמיכה מעולה. התייעצו עם הצוות המקצועי שלנו בנושא.
  • חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר – חשוב לשפר אלמנטים שונים באתר המספקים חוויית משתמש טובה יותר. לא רק שזה יעזור לכם לקידום האורגני של האתר אלא גם להגדלת יחס ההמרה בו. 
  • התאמה למובייל – כדאי לבצע התאמה של האתר למובייל שכן מעל חצי מהגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות טלפונים ניידים. כמו כן התאמה רספונסיבית של האתר תתאים את הגלישה באתר למסכים בגדלים שונים וברזולוציות שונות כמו טאבלטים, מחשבים ניידים ועוד. 
  • מפרט ומחירים למוצרים – חשוב להוסיף מפרט ומידע למוצרים וכן מחירים שונים על מנת לספק את הקרקע הטובה ביותר ללקוחות להוסיף מוצר לעגלה ולרכוש מכם.
  • אפשרות נוחה לביצוע הזמנות – דאגו לכמה שפחות שלבים בדרך לביצוע הרכישה כדי שהלקוחות ירגישו בנוח לבצע רכישות חוזרות באתר שלכם.
  • אבטחת מידע – באתר בו אוספים מידע על לקוחות ובוודאי אם אתם מאפשרים להם לשלם אונליין באשראי חשוב שהאתר יהיה מאובטח ברמה הגבוהה ביותר.
  • בלוג מאמרים – מומלץ להוסיף בלוג מאמרים לאתר ולשתף בו מאמרים ייחודיים ללקוחות. כך תוכלו להתפתח לביטויי מפתח נוספים ועל הדרך לספק ערך לגולשים שלכם.
  • תמונות איכותיות – מוצרים ללא תמונות איכותיות עשויים להציג אתכם כחנות חובבנית עם חוויית משתמש ברמה נמוכה או תמונות המנסות להסתיר פרטים על המוצרים. דאגו לתמונות חדות ואיכותיות.

 

פתיחת חנות ורטואלית
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513