קידום אורגני : כי איכות היא לא מילה גסה

קידום אורגני (Search Engine Optimization) הינה שיטת קידום שמטרתה הקפצת האתר למקומות הגבוהים ביותר בגוגל, הרי כל אתר רוצה להיות בעמוד הראשון של גוגל. מחקרים מראים שמעטים הלקוחות שעוברים לחיפוש בדף השני של גוגל ולכן ככל שאתה יותר למעלה במנוע החיפוש קופצים הסיכויים לכניסות לאתר של העסק דבר שגורם ללקוחות פוטנציאליים – משמע רווחים, לידים ומכירות.

עבודת קידום אורגני אשר נעשית בצורה מקצועית מצריכה שיתוף פעולה בין כותבי התוכן ומקדמי האתר כחלק מהתהליך של פרסום בגוגל. לגוגל יש פרמטרים שבהם יש להתחשב וככל שתינתן יותר מחשבה איך להתברג בראש מנוע החיפוש כך האתר יצליח להתקדם. שימוש במילות מפתח שאקטואליות לשירות שהעסק מגיע תניע לקוחות לפעולה כאשר הם נמצאים במנוע החיפוש. עבודת קידום אורגני מצריכה ניהול , מעקב וקידום האתר בצורה יום יומית כדי לשמור על רלוונטיות . ככל שהתוכן באתר יהיה עדכני ומותאם לצרכים שהלקוח חיפש – כך הוא יותר יצליח.

אצלנו בחברת ג’נסיס מיתוג ופרסום אנחנו מאמינים בכמה נקודות חשובות כאשר אנו מיישמים את הקמפיין האורגני:

  • עץ האתר – בניית האתר לפי אפיון טקסטואלי, סידור הקטגוריות השונות והמבנה ההיררכי של האתר יוביל לתוצאות. אתר בעל זרימה חלקה ישאיר את הלקוחות אצלו.
  • חקר מילות מפתח – קידום ביטויים הינו השלב הקריטי ביותר בהתהליך קידום העסק, התאמה שלהם לרלוונטיות תבדל כל עסק מהמתחרים ותמקסם את המיטב מגוגל
  • תוכן איכותי – תוכן טוב שמועיל לקורא, תוכן הוא המלך וככל שהוא ישלוט בממלכה כך הוא ישפיע. כתיבת מאמרים שמותאמים לעסק יגדילו את הסיכוי שלו להופיע בגוגל.
  • שימוש במילות מפתח – שלב חשוב והכרחי, יש לשים דגש על שיבוץ מילות המפתח גם בכותרות המאמר אך גם במאמר עצמו, לא להעמיס על הקורא אך בהחלט לשלבם בצורה נכונה.

השקעה של קידום בפייסבוק יתרום לחיזוק המותג באמצעות פוסטים, יצירת דיון ציבורי וירטואלי, שירות לקוחות אונליין שמאפשר לענות לפניות הלקוחות השונים והצגת ערכי החברה והמוצרים השונים. קידום בפייסבוק באופן ויראלי עובד. קידום ויראלי מנצח יתרום להעלת המודעות שלכם בפייסבוק. שיתופים, לייקים, תגבות ועדכונים יביאו את המוצר שלכם לקהל רחב נוסף – לא לשכוח שכל פעולה שאוהד עושה בדף שלכם מקבלת התייחסות בדף שלו, ובכך חשיפה לרשימת חברים שלו.

יש לזכור שהפייסבוק פועל כסוג של מנוע חיפוש שגולשים רבים משתמשים בו לחפש מידע, המלצות, תוכן מעניין וכל דבר שמחבר את הגולש לתחומי העניין שלו. ככל שהגולש מתחבר יותר למותג כך הוא ידבר עליו יותר. קמפיין קידום אורגני דורש המון מחשבה והשקעה אך כאשר קוצרים את הפירות ורואים תוצאות בצורת לקוחות חדשים ומכירות מבינים כמה קידום זה אפקטיבי. שימוש נכון בשיטת הקידום האורגני תמתג את העסק שלך ברשת.

בחירה בקידום אורגני נכון דורשת המון מחשבה והבנה, שילוב של קידום אורגני בגוגל ופייסבוק תמקסם את ההעסק שלך ותגדיל את המכירות לשירות שאתה מספק. אנחנו בג’נסיס נשמח לעמוד לרשותך ולייעץ מהי הדרך הכי טובה לייעל את הקמפין שלך בנוסחא מנצחת ואפקטיבית. קידום זאת המומחיות שלנו. כי לנו יש שיטה והיא עובדת!

 

קידום אורגני
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513