קידום אורגני – לכבוש את המקומות הראשונים!

המרחב האינטרנטי הוא מקום כל כך עצום, שמאגד תחתיו מקורות ידע בלתי נדלים, חברות מסחריות וארגונים ייחודיים מכל רחבי העולם. כמות המידע העצומה הזו, יוצרת באופן טבעי תחרות על משאבים מוגבלים, כאשר בראש ובראשונה התחרות הזו באה לידי ביטוי בתוך מנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל. והמשאבה עליו הכי הרבה אתרים מתחרים באופן טבעי, הוא המיקום האורגני הראשון בתוך תוצאות החיפוש של גולשי אתר גוגל. הדרך הכי טובה ומקצועית להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש, היא על ידי תהליך קידום אורגני של אתרים, המבוסס על הגדרות העבודה של גוגל. לגוגל יש אלגוריתם חזק מאוד עם דרישות מפורטות שדרכו ניתן להגיע למיקומים הראשונים בעמודי תוצאות החיפוש. ולכן עיקר המשאבים שלכם צריכים להיות מופנים לעמידה בדרישות של האלגוריתם.

איך לפצח את השיטה? שלושה טיפים לקידום אתרים מושלם

כדי לענות על כל הצרכים של מנוע החיפוש גוגל, רוב האנשים בוחרים לפנות לעזרת חברת קידום אורגני מנוסה ומקצועית. אבל אפילו אם אתם נמצאים בשלבים הראשונים להקמה של בית העסק שלכם, יכול מאוד להיות ששווה לכם להתנסות בעצמכם בתהליך קידום אורגני, רק כדי להבין איך נראית העבודה של מקדם מקצועי. לשם כך, אספנו לכם שלושה טיפים מנצחים להליך קידום אורגני שמניב תוצאות:

תוכן איכותי הוא המפתח להצלחה

אתם יכולים לכתוב המון דברים בתוך האתר שלכם. החל מתיאור מוצר ועד מאמרים מקצועיים בתחומי העיסוק שלכם. אבל כדי שגוגל יסרוק את האתר שלכם ויקדם אתכם בצורה הטובה ביותר אל עבר העמודים הראשונים, התוכן חייב להיות קשור בקשר ישיר לנישה בה אתם רוצים להתמקם. אל תפחדו להסתכל על המתחרים שלכם, להבין מה הם כותבים באתר ולנסות ליצור תוכן דומה (לא זהה! גוגל לא אוהבת העתקות!). כך יהיה לכם בסיס הרבה יותר טוב לעבודת הקידום.

שילוב מילות מפתח מנצחות 

אחד הפרמטרים הכי חשובים בתהליך קידום אורגני של אתרים, הוא השימוש במילות מפתח. אלו הן מילות החיפוש הפופולריות ביותר בקרב הגולשים של גוגל, כך שאתם רוצים לשלב אותן בתכנים בצורה הטבעית ביותר. האלגוריתם של גוגל, סורק באופן יומיומי את האתר שלכם ואם הוא מצליח לזהות את מילת המפתח בהקשר מקצועי קוהרנטי לתוכן של האתר שלכם הוא אוטומטית מקדם את העמוד האינטרנטי. רלוונטיות בכתיבה היא ערך מפתח אותו אתם רוצים לנצל כדי לעקוף את המתחרים הגדולים שלכם.

יצירת ממשק משתמש מושלם חוויית המשתמש

באתר אינטרנטי היא פרמטר טכני תפסיק עם השפעה על הדירוג שאתם מקבלים בגוגל. ולכן חשוב באופן יומיומי לבדוק באגים, לעלות על תקלות ולבצע אופטימיזציה לאתרים שבהם אתם פועלים. אתם רוצים לעשות הכל כדי לספק חוויית גלישה אידיאלית לכל לקוח שנכנס לאתר שלכם, ולכן גם אם אתם לא מקדמים אורגנית את האתר, רצוי להשקיע זמן ביצירת ממשק מושלם.

המומחיות שתוביל אתכם להצלחהד

יש כמובן, עוד מספר דרישות דיי גדול של האלגוריתם של גוגל, כדי להביא לעלייה משמעותית בדירוג של האתר שלכם. זוהי גם הסיבה שבגללה רבים מאוד מבעלי האתרים לא רוצים לבצע את תהליך קידום האתרים בעצמם, ומוכנים להשקיע משאבים כלכליים רבים של חברת פרסום על מנת לפנות לאנשי מקצוע עם ניסיון בתחום. התוצאות של הליך הקידום האורגני, הן חד משמעיות – יהיו לכם יותר ויותר לקוחות שמגיעים לאתר שלכם מבלי שאתם תשקיעו משאבים רבים בשירות של פרסום דיגיטלי קמפיין ממומן או בהקמה של עמודי רשתות חברתיות איכותיים.

 

אחת הדרכים הכי קלות של כל מנהל בארגון או כל בעל עסק, ליצור קשר עם הלקוחות שלו באה לידי ביטוי בסל השירותים והמוצרים העסקיים של חברת פייסבוק. פייסבוק היא כבר ממזמן לא סתם עוד רשת חברתית, כיום מדובר בחברה שיש לה אג׳נדה עסקית וכלכלית מאוד ברורה – והיא תומכת בעלי העסקים בעזרת שירותי פרסום קידום בפייסבוק. וכשיש לכם כלי עבודה כל כך חזק ומשמעותי ביד, אשר הלקוחות שלכם נמצאים בו גם ככה במהלך היומיום שלהם, אתם ממש לא יכולים לוותר על ההזדמנות לקחת את העסק שלכם לשלב המקצועי הבא. ההשקעה שלכם היום בכל תהליך פרסום בפייסבוק, תניב תוצאות מדהימות בהמשך הדרך ותוכל ליצור לכם בסיס טוב מאוד להתרחבות עסקית בעתיד לבוא.

חמשת כללי המפתח לתהליך פרסום בפייסבוק

העבודה על תהליך פרסום דיגיטלי בפייסבוק, בדיוק כמו כל עבודה על תהליך שיווקי אחר, מחייבת אתכם לחשיבה אסטרטגית מאומצת ולתכנון של כל נקודות התורפה בתוך הקמפיין. על מנת שתוכלו להתמודד עם כל האתגרים, בצורה המיטבית, יצרנו לכם את חמשת כללי העבודה הכי חשובים ליצירת פרסום אפקטיבי בפייסבוק:

קהילת גולשים אקטיבית 

הרלוונטיות של בית עסק בתוך הרשת החברתית הכי גדולה בעולם, נובעת מהלקוחות שלו. אם אין לכם כמות עוקבים נכבדת בעמוד העסקי, או קבוצת לקוחות פעילה ברשת יהיה לכם קשה הרבה יותר להגיע לתוצאות בכל קמפיין שתעלו. ולכן המשימה הראשונה והעיקרית שלכם תהיה לבסס את מעמדכם כמותג בפייסבוק וליצור קבוצת לקוחות פעילה.

עמוד עסקי מלא מידע 

עמוד עסקי מוצלח בפייסבוק, כמוהו כאתר אינטרנטי מוקפד ואיכותי. אתם לא רוצים להקים עמוד עסקי בפייסבוק ללא מיתוג לעסק ולספק ללקוחות שלכם חצאי מידע. ברגע שעליתם לאוויר עם עמוד עסקי בפייסבוק הוא חייב להיות מלא מידע, מפורט, ברור ונעים ללקוח. חשוב שתשקיעו גם בפוסטים שאתם מעלים לשם ותתנו ללקוח את התחושה שהעמוד פעיל כל הזמן.

שימוש בתכנים מקוריים 

בדיוק כמו בתהליך העבודה על קידום אתרים אורגני, גם כאשר אתם עובדים עם פרסום בפייסבוק חשוב מאוד לבחור תכנים מקוריים. גם אם לא מדובר פה על אלגוריתם שבודק אותכם, הלקוחות יכולים לשים לב לתכנים מועתקים ואתם תשלמו על זה. אל תחששו ליצור תוכן ייחודי לכם, ולספר את הסיפור של העסק שלכם כי זוהי בדיוק המשמעות של עמוד עסקי איכותי. הוא נותן לכם לשבור את ה”קיר הרביעי” עם הלקוח.

הוספת ערך ללקוחות 

לקוח שמגיע לעמוד שלכם, או לקבוצת הפייסבוק שהקמתם, רוצה לקבל ערך מוסף. בין שמדובר על מאמרים מקצועיים בתחום העיסוק שלכם, וובינרים ושידורי לייב – אתם חייבים לחשוב מחוץ לקופסה כדי למשוך את הלקוחות אליכם.

מודעות מוקפדות ומרשימות 

ואם בחרתם כבר להעלות מודעות ממומנות לפייסבוק, חשוב להקפיד על מודעות שמוצגות בצורה הכי מושלמת שיש. חבל על הכסף שאתם משקיעים במודעה שלא תניע את הלקוחות לפעולה, במיוחד אם אתם עובדים על תקציב מוגבל מאוד.

תהליך שמתחיל בקטן – נגמר עם השפעה על כל בית העסק

הצעד הראשון של תהליך פרסום בפייסבוק יכול להיות מינורי לגמרי, למשל הקמה של קבוצת לקוחות. אתם לא צריכים להיכנס בגדול בשביל לראות את ההשפעה של פייסבוק על העסק שלכם. אבל ברגע שהקמפיין מתחיל להניב את התוצאות, העמוד העסקי הופך להיות הרבה יותר רלוונטי והקבוצה שהקמתם מתחילה להיות פעילה – כל הפעילות העסקית שלכם משתנה לחיוב וגדלה למימדים עצומים באופן חיובי.

 

קידום אורגני בגוגל הוא התהליך של לגרום לאתר שלך לדרג גבוה יותר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים מבלי שתצטרך לשלם עבור קמפיינים שיווקיים יקרים.

מאז העדכון של גוגל על האלגוריתם שלה, החיפוש האורגני משתנה. עדכון זה נועד לתת למשתמשים חווית חיפוש טובה עוד יותר. זה גם התמקד בתגמול אתרים שאינם משלמים על שיווק ובמקום זאת מתמקדים באיכות התוכן שלהם.

קידום אורגני בגוגל הוא דרך יעילה לדרג את האתר שלך גבוה יותר במנועי החיפוש מבלי שתצטרך לשלם עבור קמפיינים שיווקיים יקרים כגון מודעות PPC או שירותי SEO שיכולים לקחת שנים כדי לראות החזר על ההשקעה (ROI). המטרה העיקרית של החיפוש האורגני היא לתת למשתמשים את מה שהם רוצים מהר יותר מאי פעם – תוצאת מנוע חיפוש רלוונטית ביותר המספקת להם את חווית המשתמש הטובה ביותר האפשרית.

קשה למצוא את מילות המפתח הנכונות לאתר שלך. ישנן מילות מפתח רבות שניתן להשתמש בהן כדי למקד לאתר שלך. עם זאת, לא כולם רוצים להניע תנועה לאתר שלך וכאן נכנס לתמונה קידום Google אורגני.

קידום אורגני בגוגל הוא טכניקה לוודא שהאתר שלך ממוקד על ידי האנשים הנכונים באמצעות מילות המפתח שאתה רוצה. בעזרת קידום אורגני, אתה יוצר דף נחיתה לאתר שלך המכיל את כל המידע הרלוונטי על מה שהוא עושה וכיצד הוא יכול לעזור לך במשימות או בעיות ספציפיות שאנשים מחפשים להן פתרונות.

טכניקה זו תעזור לבסס סמכות ואמינות של האתר שלך בעיני מנועי החיפוש, כך שכאשר מישהו מחפש משהו שקשור למה שאתה עושה, הוא יראה את האתר שלך ראשון במקום אתר אחר שמציע

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך לגרום לאתר שלך להופיע בתוצאות של מנוע החיפוש האורגני של גוגל. זה שונה מפרסום בתשלום כי זה דורש פחות מאמץ, אבל זה לא יעיל כמו מודעות בתשלום כי התחרות קשה יותר ועלויות גבוהות יותר.

קידום אורגני בגוגל יכול להתבצע במספר שיטות:

– אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) – חקרו את מילות המפתח עבור המוצר או השירות שלכם ושפרו את מילות המפתח הללו, כך שיהיה לכם סיכוי טוב לדירוג גבוה בהן בתוצאות של מנועי החיפוש האורגניים.

– שיווק במדיה חברתית – ליצור, לשתף ולקדם תוכן הרלוונטי לכל פלטפורמות המדיה החברתית; הגדל את הנראות שלך בקהילות, קבוצות ודיונים הקשורים לקבוצת קהל היעד שלך. – תשלום לפי קליק (PPC) –

האלגוריתם של גוגל משתנה כל הזמן וגוגל תמיד מחפשת דרכים חדשות לוודא שתוצאות החיפוש מעולות. הקידום האורגני הוא דרך אחת שגוגל מצאה לעשות זאת.

למרבה הצער, לא כולם יודעים מה זה קידום אורגני בגוגל. הנה כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט היום כדי להתחיל לקבל ערך מעדכון זה:

– הפוך את האתר שלך לידידותי לנייד: זה עוזר להמיר יותר משתמשים ממחשבים שולחניים למכשירים ניידים………..

קידום אורגני בגוגל הוא סוג מתקדם של קידום בגוגל המשתמש במילות מפתח אך ורק מהאתר. זוהי דרך מצוינת להגדיל את תנועת החיפוש האורגני, ובכך לשפר את הנראות של אתר אינטרנט.

קידום אורגני בגוגל הופך יותר ויותר פופולרי, מה שהופך את זה חשוב לכל בעל אתר לדעת איך זה עובד וכיצד הם יכולים לשפר את האתר שלו עם אסטרטגיית מילות מפתח זו.

התהליך של קידום אורגני בגוגל כולל שלושה שלבים: בניית קישורים לאתר שלך, אופטימיזציה של תוכן לקידום אתרים ושימוש במילות מפתח טבעיות לחלוטין בתוכן שלך.

קידום אורגני בגוגל הוא גישה להשגת תנועה רבה יותר, כולל תוצאות מנועי חיפוש, מבלי להוציא כסף על קידום בתשלום.

קידום אורגני בגוגל הוא דרך הרבה יותר תקפה ואתית להשיג מיקום ב-SERPs מבלי לשלם עבור קליקים. ישנן דרכים רבות ושונות ליישם את זה: יצירת תוכן ייחודי שאנשים רוצים ללחוץ עליו, שימוש בטקטיקות שיווק מסורתיות כמו רשימות דיוור ומודעות וכו’.

הרעיון המרכזי מאחורי קידום אורגני בגוגל הוא שאתה צריך ליצור תוכן שאנשים רוצים ללחוץ עליו במקום רק לקדם אותו באמצעות ערוצים בתשלום כמו מודעות לתצוגה או פוסטים במדיה חברתית. חשוב גם לא לספאם את האתר שלך עם הרבה קישורים בתקווה להמרה אחת או שתיים.

קידום אורגני - לכבוש את המקומות הראשונים!
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513