קידום אתרים באנגלית

לאחר שתבנו את אתר העסק שלכם תבינו כי השלב הבא יהיה לפרסם אותו בצורה מאסיבית כדי להביא לקוחות רבים, למתג את העסק ולקדם מכירות. כדי לעשות זאת כדאי יהיה להשקיע בקידום אתרים אורגני כדי להתברג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. קידום אתרים באנגלית הוא ללא ספק מאתגר יותר מאשר בעברית, שכן אתם יכולים לדמיין כי הכול הופך להיות גדול יותר: התחרות, כמות הביטויים, המשאבים הנדרשים ועוד. עם זאת, הצלחה בשוק העולמי יכולה לפתוח בפניכם עולם ללא תקרת זכוכית שתוכלו להשפיע בו עוד ועוד וכן להגדיל את העסק לממדים שתמיד חלמתם עליהם ומעבר לכך. קידום אורגני בחו”ל עשוי להיות מאתגר במיוחד ומתבצע בצורה שונה מקידום אורגני בישראל – על כן אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עובדים עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה שתוכל לספק לכם את השירות.

מדוע אתם רוצים להשקיע בקידום אתרים באנגלית?

  • בניית מותג חזק – עסק ישראלי הפועל גם בסביבה הבינלאומית הינו עסק חזק יותר מה שבונה מותג חזק יותר.
  • אין תקרת זכוכית – בעוד שבישראל קהל היעד די מוגבל בכמות שלו הרי שבחו”ל יש אינספור אנשים הזקוקים לשירות שלכם ולכן תקרת הזכוכית בלתי מוגבלת.
  • העלאת ערך העסק – העסק שלכם יהפוך למותג בינלאומי. עסק בינלאומי הינו בעל ערך גבוה יותר מאשר אם יפעל רק בישראל.
  • קידום אורגני הוא מקור התנועה הפופולרי והגדול ביותר בעולם כיום וזה אפילו בולט יותר בשפה האנגלית.
  • קהל בינלאומי שעשוי להיות “קליל” יותר מהקהל הישראלי ברמת הזמנות ותשלום על שירות/מוצר.
  • הזדמנות להתפתח לשווקים חדשים, מוצרים חדשים, שירותים חדשים ויעדים חדשים.
  • יצירת קשרים מעבר לים.
  • ועוד…

 

תחרות גדולה יותר:

אחד הדברים הבולטים בכל הקישור לקידום אתרים בחו”ל הוא התחרות הגבוהה יותר. אנגלית היא שפה בינלאומית ולכן כל עסק בעולם המעוניין להתרחב גלובאלית ולהציע שירותים או מוצרים בפריסה עולמית יקדם את האתר שלו באנגלית. למעשה שוק האתרים רק בארה”ב, שהיא מדינה בה אנגלית היא שפת האם כאמור, הוא גדול ונרחב הרבה יותר מישראל. רק כדי לסבר את האוזן: אם תחפשו בעברית את הביטוי קידום אתרים תמצאו קרוב ל7 מיליון תוצאות (בישראל זה נחשב תחרות גדולה מאוד). בחיפוש המילה SEO באנגלית תקבל למעלה ממיליארד ו90 מיליון תוצאות בגוגל לביטוי הזה. לרוב זה יהיה תקף לכל תחום כמעט ולכל ביטוי מקביל שתחפשו. עם תחרות גבוהה יותר וסביבה תחרותית שונה לחלוטין מזו שבישראל אין ספק כי אתם רוצים לעבוד עם חברת פרסום שיש לה את הידע המקצועי, הניסיון והמשאבים לקדם אתכם במגרש משחקים אחר לחלוטין.

העבודה עם השפה היא הרבה יותר מורכבת:

מלבד העובדה שיש ניבים שונים לשפה האנגלית ולכן צריך להתאים את הביטויים המקודמים לקהל היעד שלנו, הרי שגם נצטרך להתמודד עם כמות מילים גדולה בהרבה מזו שבשפה העברית. אם בשפה העברית זה בערך כ-4500 מילים הרי שבשפה האנגלית יש מעל 170 אלף מילים. השימוש במילים כדי לתאר זמנים, תארים, זכר/נקבה ועוד הינם חשובים כיוון שאין ניקוד בשפה האנגלית. מכאן שהביטויים שאתם מקדמים עשויים להיות גם בעלי משמעויות שונות וגם לכך יש לשים לב.

בניית קישורים לאתרים בחו”ל

אז כפי שאמרנו התחרות בחו”ל הרבה יותר גדולה מאשר בישראל. בשל עובדה זו גם פעולת בניית הקישורים שלכם תהיה מושפעת בהתאם לתחרות הגבוהה יותר. לדוגמה: אם בישראל היו לכם 10 מתחרים עיקריים בתחום שלכם שבונים קישורים ומשקיעים בקידום אורגני לאתר שלהם ייתכן ובחו”ל בתחום שלכם יהיו אלפים או הרבה מעבר לכך שמשקיעים בקידום האתר שלהם, ביצירת קישורים לאתר ועוד. זה אומר שתצטרכו לפנות תקציב בהתאם, להשיג קישורים איכותיים מאתרים באנגלית ואם אתם עובדים עם חברת קידום שאין לה מספיק משאבים זה עשוי להיות בזבוז זמן וכסף עבורכם.

קידום לוקאלי בחו”ל חשוב יותר מאיי פעם:

קידום לוקאלי או קידום אורגני מקומי אם תרצו, מתייחס לקידום אתר לביטויים בעלי אופי מקומי. בעוד שבארץ היפה שלנו אנו יכולים להתייחס לאזור מסוים כקידום לוקאלי (צפון, מרכז, דרום) הרי שברזולוציות גבוהות יותר קידום לוקאלי יקדם עסק גם ברמת העיר והיישוב שהוא נמצא בו או באזור שלו. עכשיו תארו לכם שאתם מדברים על מדינה הרבה יותר גדולה מישראל? הקידום המקומי משחק תפקיד חשוב יותר והרזולוציות של הקידום הלוקאלי מגיעות גם לרמה של רובע ואפילו רחוב. 

מקדמים אתרים באנגלית? ג’נסיס כאן בשבילכם

חברת ג’נסיס הינה החברה המובילה בישראל למיתוג ופרסום עסקים. החברה מתמחה בפרסום ומיתוג בסביבה הדיגיטלית ומספקת מעטפת שירותים מלאה לעסקים: בניית אתרים, קידום אורגני, ניהול קמפיינים ממומנים, קידום ברשתות החברתיות ועוד. על מנת לקדם אתר באנגלית יהיה עליכם לעבוד עם חברת פרסום עם המשאבים המתאימים, הקשרים המתאימים, חברה עם אנשי מקצוע מנוסים הבקיאים היטב בשוק הקידום העולמי, שהינו תחרותי בהרבה מהשוק הישראלי. חברת ג’נסיס מתמחה בקידום אורגני גם בזירות התחרותיות ביותר ועובדת עם בתי עסק בכל סדר גודל. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

קידום אתרים באנגלית
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513