קידום אתרים באשדוד

קידום אתרים אורגני היא טכניקת פרסום הפועלת לטובת קידום האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. אנשים המחפשים ביטויים הרלוונטיים לתחום שלכם מחפשים למעשה מידע, מוצר, שירות או איש מקצוע הרלוונטי עבורם לצורך מידי בדרך כלל. כך למשל אדם באשדוד הזקוק לחנות פרחים באזור, מחפש אחר פיצרייה טובה להזמנת אוכל או אפילו מחפש אחר חנות חומרי בניין לקניית צבע. אותו אדם יכנס לגוגל ויחפש את סוג השירות/המוצר או בית העסק שהוא צריך ושם אתם רוצים להופיע – בביטויים הרלוונטיים לתחום שלכם ולמה שאתם מספקים. בעוד גם המתחרים שלכם פועלים יום ולילה על מנת להופיע ראשונים בגוגל אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עובדים עם אחת מחברות הפרסום המובילות והגדולות בישראל.

להופיע בתוצאות כשמישהו מחפש את השירות שלי באשדוד:

כבעלי עסקים אתם רוצים ודאי לגייס לקוחות חדשים לעסק. זו הסיבה מדוע אתם מתעניינים בשיווק הדיגיטלי בכלל ובקידום אורגני בפרט. אין ספק כי כל בעל עסק כמוכם ירצה גם הוא להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל ולכן כדי לקדם את עצמכם מעבר למתחרים שלכם במעלה תוצאות החיפוש תצטרכו לעבוד בצורה נכונה, מדויקת ולהתמיד לאורך זמן. לצורך כך חשוב לעבוד עם חברת פרסום מובילה ומקצועית, בעלת משאבים וניסיון שיאפשרו לכם להשיג את התוצאות שאתם רוצים. אלה יובילו אתכם בבטחה במעלה התוצאות לביטויים הרלוונטיים לתחום שלכם כך שאם לדוגמה אתם מספקים שירותי אינסטלציה באשדוד אז תרצו להתברג גבוה בתוצאות הקשורות לאינסטלטור באשדוד, תיקון צנרת באשדוד וכו’. 

יתרונות קידום אתרים באשדוד שאסור להתעלם מהם:

  • בניית מותג – להיות ראשון בגוגל או אפילו בין הראשונים בביטויים תחרותיים זה לא דבר של מה וכך. זה תורם משמעותית למוניטין שלכם, לאמון שהגולשים נותנים בכם וממצב אתכם כמותג חזק בתחום שלכם. 
  • רווחי יותר לטווח הארוך – קידום אתרים אורגני היא ללא ספק טכניקת הפרסום המשתלמת ביותר באינטרנט לטווח הארוך. היא דורשת סבלנות עד שמגיעים לתוצאות אולם לאחר מכן אלה עשויות להיות משמעותית טובות ורווחיות יותר מאשר בטכניקות פרסום אחרות.
  • קהל איכותי יותר – מחקרים שבוצעו בתחום הציגו נתונים של גולשים איכותיים ובשלים יותר המגיעים מקידום אורגני מאשר מהפרסום הממומן ואלו בעלי יחס המרה גבוה יותר.
  • מקור התנועה הגדול ביותר – מרבית האנשים הגולשים באינטרנט מבצעים חיפוש במנוע החיפוש של גוגל לפני שהם מגיעים לאתר מסוים. הם מחפשים מידע, שירותים, מוצרים, כתובות, שעות פתיחה ואינספור דברים אחרים ואתם בהחלט רוצים להופיע שם במעלה התוצאות כשהם מבצעים את החיפוש הזה.
  • כאשר האתר שלכם יקודם מספק ויזכה לכמות גדולה של גולשים ולקוחות מדי יום תוכלו לצמצם או אפילו לבטל ערוצי פרסום אחרים שעשויים לגזול מכם משאבים, זמן וכסף. תוכלו להתמקד בהרחבת הפעילות שלכם במנועי החיפוש עם האתר שלכם ולמקד לשם את התקציב והמשאבים שלכם.

מחקר מילות מפתח שיקבע את עתיד הקידום שלכם:

מחקר מילות מפתח הוא ככל הנראה הצעד הראשון באסטרטגיית הקידום האורגני של האתר שלכם. המחקר הוא בעצם שימוש בכלים שונים על מנת למצוא ביטויי מפתח רלוונטיים ופוטנציאליים לקידום האתר בגוגל, כאשר בוחנים בדרך כלל גם את נפח החיפוש החודשי הממוצע של הביטוי ואת מידת התחרות שלו בגוגל. בעבר תוכניות קידום היו מתמקדות בכמה ביטויים בודדים אולם כיום אנו עדים למגמה של קידום רוחבי יותר הכולל פריסה רחבה יותר של ביטויים מקודמים. מחקר מילות המפתח יקבע במידה ניכרת את העתיד של העסק שלכם בכל הקשור לקמפיין הSEO שלכם אונליין. מכיוון שמרבית בעלי העסקים משקיעים את רוב או כל תקציב הפרסום שלהם על קידום אורגני אפשר להבין את החשיבות של הצלחה בקמפיין זה ולכן החשיבות הגודלה לא פחות של מחקר מילות מפתח נכון.

אופטימיזציה לאתר – מה זה כולל?

אחת העבודות המאתגרות ביותר של חברות הקידום הוא לקחת אתר קיים ולבצע לו אופטימיזציה. כלומר ביצוע התאמות שונות המסייעות לאתר בתוצאות החיפוש. כאמור התאמות אלה יכולות להיות קשורות לחוויית המשתמש באתר, לתכנים השונים בו ועוד. מהתאמה של תוכן ועד לאופטימיזציה של תמונות, שיפור מהירות הטעינה של האתר, התאמה רספונסיבית שלו ועוד. עבודה נוספת חשובה על האתר היא יצירת תכנים חדשים ואיכותיים לשמירה על אתר מעודכן. התוכן החדש גם יעזור להרחיב את הפעילות סביב ביטויי מפתח נוספים. 

הרשמה לגוגל עסקים:

דבר נוסף שחשוב לדאוג לו הוא לרשום את העסק לגוגל עסקים. לגוגל יש ארכיון גדול מאוד של בתי עסק בכל רחבי העולם וגם כמובן כאן בישראל. למעשה אנשים רוצים להירשם לאינדקס העסקים של גוגל כיוון שהיא מציגה עסקים מקומיים עבור חיפושים רלוונטיים. ההרשמה לגוגל עסקים כולל מילוי פרטים על העסק כמו תיאור העסק, שם העסק, שעות פתיחה, אפשרויות ליצירת קשר עם בית העסק ואפילו העלאת תמונות של בית העסק. ככל שתמלאו יותר פרטים ואלה יהיו יותר רלוונטיים למה שהגולשים מחפשים יש סיכוי גבוה יותר שתופיעו במעלה תוצאות החיפוש.

כל הדרך למקום הראשון עם ג’נסיס:

ג’נסיס הינה חברת הפרסום המובילה בישראל ותשמח לספק לכם שירותי קידום אתרים באשדוד, שירותי בניית אתרים והתאמת האתר לקידום אורגני כבר משלבי הבנייה שלו ושירותי מיתוג שימצבו את העסק שלכם כעסק מוביל בתחומו. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

קידום אתרים באשדוד
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513