קידום אתרים באשקלון

אם יש לכם עסק באשקלון סביר להניח שגם אתם רוצים להופיע ראשונים בגוגל שתושבי העיר עשויים לחפש בהקשר של העסק שלכם. הופעה במקום הראשון בגוגל היא סמל סטטוס. היא תורמת לאמינות ולמוניטין של המותג שלכם, מציגה אתכם לפני המתחרים שלכם וכמובן גם שולחת תנועת גולשים רבה לאתר שלכם. גולשים איכותיים עם סיכוי גבוה להפוך ללקוחות משלמים. קידום אתרים באשקלון היא עבודה סיזיפית שצריכה להתבצע בצורה מקצועית ולכן חשוב לעבוד עם חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה שתוכל לספק לכם את השירות ברמה הגבוהה ביותר. חברת ג’נסיס הנה חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל ומתמחה בשירותי קידום אתרים לעסקים בכל סדר גודל ובמגוון רחב של תחומים. צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים או השאירו את פרטיכם כאן למטה באתר ונשמח לקבוע פגישה ללא התחייבות.

בחירת מילות המפתח הנכונות לקידום האתר:

השלב הראשון בבניית אסטרטגיית קידום אורגני לאתר שלכם תהיה לבנות רשימה של מילות מפתח בה תרצו לקדם את האתר שלכם. רשימה זו יכולה לכלול 5 ביטויים ואפילו 50 ביטויים. זה לגמרי תלוי בכם ובמטרות הקידום שלכם, בהמלצת המקדם ובתקציב שלכם. ביטויים שונים יהיו גם שונים בכמות החיפושים החודשית שלהם ובמידת התחרות שלהם בגוגל, באילו ביטויים המתחרים שלכם מקודמים ובמה עדיף לכם להתמקד. כיום גוגל מעדיפה להציג לרוב עסקים מקומיים ואתרים המקודמים לביטויים בעלי אופי מקומי. כלומר אתרים עם שירות ממקוד יותר הקרוב יותר אל הלקוחות ולכן עשוי להיות גם יותר רלוונטי עבורם. לדוגמה: אם יש לכם עסק בתחום ההדברות. ייתכן ותרצו לקדם ביטויים בעלי אופי מקומי כמו הדברות באשקלון, חברת הדברות באשקלון, הדברת נמלים באשקלון וכד’. קידום אורגני הוא הליך מורכב ויש לעבוד על עשרות פרמטרים שונים הקשורים בהליך הקידום. מחקר מילות מפתח הוא הבסיס לכל הפעולות הללו וקידום הביטויים הנכונים הוא קריטי.

רישום העסק לגוגל עסקים:

Google my business הוא לוח או ארכיון עסקים של גוגל. לגוגל יש את גוגל מפות ולמעשה כאשר אתם רושמים אתר לגוגל עסקים הוא נרשם גם למפה של גוגל וגוגל משייכת את העסק לאזור אליו נרשמתם עם העסק. יש צורך לאמת את ההרשמה עם גלויה שתישלח אליכם לכתובת בה רשמתם את העסק וזאת מטעמי אמינות ואימות כתובת בית העסק. לאחר מכן תוכלו לרשום מידע רב אודות העסק כמו תיאור פעילויות העסק, שעות הפתיחה והפעילות של העסק, תמונות מבית העסק, כתובת, אפשרויות ליצירת קשר ועוד. ההרשמה והטיפוח של הפרופיל שלכם בגוגל עסקים תאפשר לגוגל להציג אתכם בתוצאות החיפוש כאשר גולש יבצע חיפוש של ביטוי/שירות הקשור אליכם ולמה שאתם מספקים באותו אזור בו נמצא הגולש. איך זה עובד? לגוגל יש מספר דרכים לדעת את מיקום הגולש:

  • דרך הGPS בטלפון הנייד.
  • דרך כתובת הIP של המכשיר בו הוא משתמש.
  • דרך שאילתת החיפוש עצמה העשויה לכלול עיר/אזור מסוים כמו הדוגמאות שהצגנו כאן למעלה.

 

קידום אתרים באשקלון עם אסטרטגיה נכונה:

כאשר מבצעים עבודת קידום ללא אסטרטגיה זה כמו לטוס בשמיים לכל מסלול. קידום אתרים מקצועי מבוסס על בניית אסטרטגיה טובה ונכונה לעסק שלכם. לא די בבחירת הביטויים הנכונים לקידום אלא בחלוקת העבודה בצורה נכונה, בניצול מקסימלי של תקציב הלקוח, בבניית קישורים מותאמים, ביצוע אופטימיזציה נכונה בתוך האתר, שיפור חוויית המשתמש ועוד. לחברת ג’נסיס יש שיטה שפשוט עובדת בצורה הטובה ביותר ויכולה לספק גם לכם תוצאות כמו למאות בתי עסק אחרים העובדים עם החברה. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אופטימיזציה לעמודי האתר שלכם:

כדי לקדם אתר בגוגל צריך לבצע התאמות שונות בתוך האתר וכמובן גם בתוכן שלכם למנוע החיפוש. חשוב לבצע התאמות אלה מבלי לפגוע באיכות התוכן או בנוחות הקריאה של הגולש ובחוויית המשתמש שלו. האופטימיזציה באתר מתחלקת לרוב לאופטימיזציה טכנית ואופטימיזציה של תוכן. החלק של התוכן הוא די ברור – עריכת התכנים הקיימים באתר בצורה כזו שנשלב בהם את ביטויי המפתח הרלוונטיים בתכנים, שלכל עמוד יהיו כותרות המתויגות לפי ההיררכיה הנדרשת, שיהיו תמונות וסרטונים שיעשירו את המידע באתר, שאלה יקבלו גם כן תגיות מתאימות ועוד. בנוסף לכך חשוב לשמור על האתר מעודכן עם תוכן רלוונטי וייחודי במהלך החודש. האופטימיזציה הטכנית מתקשרת להתאמות טכניות הנדרשות במבנה האתר ובפרטים הטכניים שלו כמו שיפור מהירות הטעינה של האתר, התאמה רספונסיבית של האתר לגלישה במסכים שונים, שיפור האבטחה של האתר, נוחות ההרשמה לאתר ועוד.

בניית קישורים לאתר:

קידום ובניית אתרים באשקלון ידרוש מכם לבנות תמהיל קישורים טבעי ואיכותי לקידום האתר שלכם. כל בעל עסק המשקיע בקידום האתר שלו בגוגל זקוק לקישורים טובים ורלוונטיים על מנת להתקדם בגוגל. חברות קידום אתרים לרוב נמדדות במשאבים שיש להן לקידום האתרים של הלקוחות שלהן. הקישורים צריכים להיות רלוונטיים ככל האפשר לעיר אשקלון או לאזור הדרום וצריכים להיות אתרים טובים עם נתונים טובים. מעבר לכך חשוב שהקישורים יצאו מתוך מאמרים ואזורים טבעיים ולא דרך תפריט כזה או אחר באתר החיצוני. כמובן שנושא הקישורים הוא הרבה יותר מורכב ועדין ולכן חשוב לעבוד עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה, בעלת משאבים רבים וטובים שתוכל לבצע עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

קידום אתרים באשקלון
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513