קידום אתרים בבאר שבע

הליך קידום אתרים הוא הליך מורכב מאוד. לכן, אם אתם עסק בבאר שבע הרוצה להצליח ולהביא את אתר החברה שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל – תצטרכו לעבוד עם חברת פרסום מקצועית ומובילה בתחום. ג’נסיס חברת הפרסום הוותיקה והמנוסה תשמח לעמוד לשירותכם ולהביא אתכם לתוצאה הראשונה בגוגל למגוון ביטויים חשובים ורלוונטיים בתחום שלכם שלקוחות פוטנציאליים שלכם עשויים לחפש ואתם בהחלט רוצים להתברג בהן בתוצאות הראשונות גבוה ככל האפשר כדי לזכות בתשומת ליבם של כמה שיותר לקוחות הזקוקים לשירותים שלכם. לפרטים נוספים וקביעת פגישה ללא התחייבות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

החשיבות של קידום אתרים בבאר שבע לעסקים מקומיים:

לקידום אורגני יש חשיבות מכרעת לעסק שלכם. אם אתם רוצים להשיג יותר תוצאות בקידום האורגני תצטרכו ללא ספק לעשות עבודה מקצועית וטובה, במיוחד בתחרות שיש היום כמעט בכל תחום. עסקים רבים בבאר שבע, חלקם בתחום שלכם, כבר משקיעים בקידום אורגני בגוגל ותוכלו לבצע חיפושים בעצמכם כדי למצוא אותם במעלה תוצאות החיפוש – לשם אתם רוצים להגיע ולעקוף אותם בתוצאות. להתברג גבוה יותר בתוצאות לא רק יתרום להבאת יותר תנועת גולשים אליכם לאתר אלא גם יתרום למוניטין שלכם וימצב אתכם כעסק חזק ומוביל יותר בתחום זה, בוודאי בעיר באר שבע בה אתם פועלים. יתרונות נוספים וחשובים של קידום אורגני לעסק שלך: בונה לך מותג חזק שירוץ יפה במשך שנים קדימה. תזכה לתנועת גולשים איכותית יותר וגדולה יותר. ישפר את המיקומים בגוגל מפות ובמנועי חיפוש אחרים.

מדוע ג’נסיס היא חברת הפרסום המתאימה לכם ביותר לקידום האתר שלכם?

  • התמחות בקידום אתרים – ג’נסיס מקדמת מאות רבות של אתרים לבתי עסק בתחומים שונים כבר מעל 11 שנים. נשמח לעשות שימוש בניסיון, בידע המקצועי ובכל המשאבים שלנו על מנת לקדם גם אתכם במעלה תוצאות החיפוש.
  • היחידים שהוכיחו שיכולים לנצח את גוגל בקידום אתרים.
  • מנהל תיק אישי לכל לקוח הנמצא אתו בקשר ישיר וקבוע לכל צורך.
  • מתמחים בהפיכת עסקים למותגים מובילים.
  • בג’נסיס תזכו לכל המעטפת שאתם צריכים – בניית אתר וורדפרס מקצועי עם כל השינויים והאלמנטים המייחדים את המותג שלכם, ניהול קמפיינים ממומנים, קידום אורגני, תוכן, עיצובים וכל מה שאתם צריכים במקום אחד.
  • תוצאות – הבאנו כבר מאות לקוחות למקום הראשון בגוגל, כולל בזירות תחרותיות במיוחד.

 

הדברים שאנו שמים עליהם את הדגש בכל עבודת קידום:

לקידום אתרים אורגני יש השלכות רבות נוספות על אתר העסק ועל העסק עצמו. משום כך המטרות שלנו בעבודה על קידום האתר שלכם הן נרחבות הרבה מעבר לקידום במעלה תוצאות החיפוש. להלן כמה דברים שאנו משים עליהם דגש בכל הליך קידום אורגני:

  • תנועת גולשים – אנו דואגים לשמר את האתר שלכם פעיל גם מבחינת תנועת גולשים תמידית. ללא גולשים האתר שלכם לא יניב את התוצאות הרצויות ולכן אחד הדגשים החשובים הוא לקדם ביטויים המביאים מספיק קהל לאתר שלכם.
  • עבודה לרוחב – ישנם עשרות פרמטרים שונים ועיקריים המשפיעים על מיקום אתר בגוגל ולכן העבודה צריכה להיות רוחבית ולא התמקדות בכמה פרמטרים בודדים בלבד.
  • מוניטין ומיתוג עסקי – בניית מותג עוברת בקידום האתר בגוגל כדי למצב אתכם כעסק מוביל ומומחה בתחום שלכם. להיות ראשון בגוגל זה מחייב כיוון שהוא מציג אתכם בעיני הגולשים לעסקים מובילים בתחום שלכם.
  • רווחיות – אם הקמפיין לא יהיה רווחי עבורכם לאורך זמן זה לא יהיה שווה את ההשקעה. נכון שבהתחלה משקיעים יותר וקבלת התוצאות מהקידום עשויה לקחת זמן מה אולם בסופו של דבר כאשר תתחילו לקבל את התוצאות נצטרך לשים דגש על רווחיות הולכת וגדלה.
  • עליה בערך הנכס – כפי שאמרנו – לקידום אורגני בגוגל יש השלכות נוספות על האתר של העסק ועל העסק עצמו. אחד מהם זה עלייה בערך הנכס. כלומר עלייה בערך של האתר שלכם ושל העסק שלכם.

 

מה כולל הליך קידום אתרים בבאר שבע?

לג’נסיס יש שיטת קידום אתרים שפשוט עובדת לנו במשך שנים ואנו ממשיכים לשדרג ולמנף אותה עוד ועוד עבורנו ועבור לקוחותינו. אלו רק חלק מהדברים שנבצע במהלך עבודת הקידום:

  • אופטימיזציה לאתר שלכם – אם מדובר באתר קיים, עם תכנים קיימים, נבצע אופטימיזציה והתאמות לתכנים הקיימים. נבצע שיפורים שונים לאתר, תיקון חלקי קוד שבורים, תיקון לינקים שבורים ועוד. 
  • הזנת תוכן – נשמור על האתר שלכם עם תוכן מעודכן וחדש מדי חודש.
  • חווית משתמש – אחד הפרמטרים החשובים ביותר כיום של קידום אתרים אורגני והוא שיפור חוויית המשתמש באתר שלכם. שיפור מהירות הטעינה של האתר, התאמה רספונסיבית שלו למובייל וגלישה במסכים שונים ועוד. אלו יהיו רק חלק מהפרמטרים שיש לטפל בהם.
  • בניית מערך קישורים מתקדם ואיכותי לאתר שלכם, תוך שימת דגש על תמהיל קישורים טבעי וכזה שבאמת יניב תוצאות.

איך מתחילים?

אלו הם רק חלק מהדברים שנבצע עבור קידום האתר שלכם. כפי שאמרנו יש עשרות פרמטרים החיוניים להצלחתה בקידום האורגני. בכל חודש הלקוח יקבל דו”ח חודשי מסודר עם נתונים אודות ההתקדמות של האתר שלו ונתונים נוספים חיוניים לניתוח והתקדמות. כדי להתחיל כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם, לקבוע פגישה ראשונית בה נסביר לכם כיצד העסק שלכם יושפע מהליך הקידום האורגני שנבצע עבורו.

קידום אתרים בבאר שבע
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513