קידום אתרים בדרום

עסקים רבים בדרום הארץ מתלוננים על כך שקשה להם להתקדם ולפתח את העסקים שלהם אולם מעטים מהם עושים עבודת שיווק בצורה נכונה ומקצועית. קידום אתרים בדרום הוא שירות קידום אתרים הניתן לעסקים באזור והוא מיועד בעיקר לטובת קידום אתרים של בתי עסק בדרום במעלה תוצאות החיפוש בגוגל עם דגש על קידום מקומי, לצד בתי עסק המעוניינים לספק מוצרים ושירותים בכל רחבי הארץ או לכל הפחות להתרכז עם שירותיהם עד אזור המרכז. חברת ג’נסיס, הנחשבת לפירמת המיתוג המובילה בישראל, עושה לכם סדר בנושא.

על החשיבות של הליך קידום אתרים אורגני לבתי עסק כיום:

קידום אתרים אורגני הוא הליך בו המקדם מבצע פעולות שונות לעודד את קידום האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. כל בית עסק רוצה להופיע ראשון בגוגל כיוון שמעל 90% מהגולשים נכנסים לתוצאות הראשונות (עם דגש על התוצאה הראשונה) בעמוד התוצאות בגוגל. כאשר מדובר על עסקים בדרום ניתן יהיה לקדם את האתר לביטויי חיפוש בעלי אופי מקומי בהתאם לשירותים ו/או המוצרים שהעסק מספק ותרצו שהאתר שלכם יופיע בהם. לדוגמה: חברת קידום אורגני היושבת בבאר שבע תרצה להתקדם בביטויים קידום אורגני בבאר שבע, קידום אתרים בדרום וכך הלאה. בעוד עסקים רבים נלחמים על תשומת הלב (והכיס) של תושבי אזור הדרום הרי שעסקים המגדילים ומשקיעים בקידום אורגני בגוגל יכולים ליהנות מתוצאות מדהימות ולייצר לעצמם יתרונות רבים על פני המתחרים שלהם.

מהו קידום אתרים מקומי וכיצד הוא יכול להשפיע על עסק בדרום?

קידום אתרים מקומי, נקרא גם קידום לוקאלי, הוא הליך קידום אורגני לביטויי מפתח בעלי אופי מקומי. בדרך כלל קידום זה יכלול פתיחה וקידום של פרופיל בגוגל מיי ביזסנס והופעת העסק בגוגל מפות. אז מהו קידום מקומי למעשה? קחו לדוגמה את העסק שלכם, התחום בו אתם עוסקים ונסו לחשוב על משפטים שאנשים עשויים לחפש בגוגל המחפשים עסקים בתחום שלכם או את השירותים או המוצרים שלכם. לדוגמה: שירותי משלוחי מזון למסעדה/סנדוויץ בר מקומי, זוג המחפש אולם באזור לחתונה שלהם, אדם המחפש לשלוח זר פרחים לאדם אחר וכך הלאה. קידום אתרים מקומי יכול להשפיע במידה ניכרת על עסקים בדרום, במיוחד עסקים קטנים המתקשים להגיע למספיק לקוחות בכוחות עצמם או מרגישים כי הרשתות הגדולות “לוקחות” להם את כל הלקוחות. 

מהו עדכון יונה של גוגל וכיצד הוא משפיע על קידום לוקאלי?

בעבר הלא רחוק בדרך כלל אתרים גדולים של חברות ענקיות היו אלה שתופסים את התוצאות הראשונות בגוגל. בדרך כלל חברה שיכולה הייתה להשקיע הון עתק בקידום האורגני, השקיעה משאבים רבים וזאת כדי לשלוט על התוצאות בקידום האורגני ואכן כך היה. העסקים הקטנים והבינוניים, גם אם הצליחו לגייס תקציב של אלפי שקלים בחודש לצרכי קידום, התקשו מאוד לעקוף בתוצאות הראשונות את אותם עסקים גדולים. כל זה היה נכון עד עדכון “יונה” של גוגל. עדכון זה הגיח לעולם בשנת 2014 כאשר מטרת העל של העדכון היה לשפר את תוצאות החיפוש לביטויים בעלי אופי מקומי. כך הגולשים היו יכולים למצוא בתי עסק מקומיים הקרובים יותר למקום בו הם נמצאים/לאזור בו הם מחפשים שירות/מוצר/בית עסק מסוים. 

כמה פרמטרים שבהם עדכון יונה השפיע על הקידום האורגני המקומי בגוגל:

  • גוגל החלה להציע בתוצאות החיפוש בתי עסק הקרובים גיאוגרפית למקום בו נמצא הלקוח: ידע את מיקומו של הלקוח באמצעות הIP של המחשב ממנו מתבצע החיפוש, שם העיר או האזור שבו השתמש הגולש ו/או באמצעות קליטת GPS במכשירים ניידים מהם מבצעים חיפושים.
  • עסק הרשום בגוגל מפות יהיה בעל סבירות גבוהה יותר להופיע בתוצאות מקומיות.
  • אימות העסק בגוגל מיי ביזנס יכול לסייע להציג אתכם בתוצאות המקומיות הרלוונטיות אליכם.

הרשמה לגוגל מיי ביזסנס:

נציין בזאת שהרשמה לגוגל מיי ביזנס לא מבטיחה את שיפור הדירוג בתוצאות המקומיות, אולם הוכח לא פעם כי תורמת משמעותית לתצוגה שלנו בתוצאות, להגדלת אחוזי ההמרה ולשיפור האמינות והמוניטין של החברה. בנוסף יוצג מידע נרחב יותר על בית העסק כך שמדובר בשטח “נדל”ן” יקר יותר בתוצאות החיפוש. משום כך אנו ממליצים בחום לרשום את העסק לגוגל לעסקים, לאמת את כתובת בית העסק ולאפשר לגוגל להציג מידע נרחב יותר עליכם בתוצאות החיפוש.

בניית אתר וורדפרס עם הכנה לקידום אתרים בדרום:

אחד הדברים שאנו בג’נסיס שמים עליהם דגש כבר בשלב בניית התשתיות ללקוח לפני הליך הקידום האורגני הוא כמובן התאמת האתר לצרכי הקידום. בניית אתר וורדפרס עשויה לכלול שלבי עבודה רבים ולקחת בין מספר שבועות למספר חודשים עד להעלאת האתר לאוויר. חשוב מאוד לבצע התאמות שונות לצרכי הקידום האורגני של האתר כבר משלבי בניית האתר וזאת כדי לחסוך ללקוח זמן יקר וכסף רב לביצוע פעולות אחר בשלבים מאוחרים יותר. 

קידום אתרים בדרום הוא ללא ספק שירות שאתם רוצים לכלול באסטרטגיית הפרסום שלכם. בעוד עסקים רבים אחרים בדרום ימשיכו להילחם עם העסקים הגדולים על תשומת הלב של הלקוחות, אתם תוכלו לקטוף את מירב תשומת הלב באמצעות קידום אורגני בגוגל לביטויי מפתח בעלי אופי מקומי. כך תוכלו להרחיב את החשיפה למותג שלכם באמצעות אחת מטכניקות הפרסום המובילות כיום בעולם הפרסום והמובילה בתחום הפרסום הדיגיטלי. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

 

קידום אתרים בדרום
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513