קידום אתרים בהרצליה

העיר הרצליה אחת הערים היפות והמפותחות בישראל, עם קרוב ל100 אלף תושבים החיים באזור אין פלא מדוע כל עסק רוצה להופיע ראשון בגוגל לביטויים הרלוונטיים בתחום שלו. קידום אתרים בהרצליה הוא תחום נפוץ במיוחד ועסקים רבים משקיעים חלק נכבד מתקציב הפרסום שלהם על מנת להתברג גבוה בתוצאות של ענקית החיפוש – גוגל. להיות ראשון בגוגל זה הרבה מעבר לקהל הגולשים המגיע אליכם – מדובר גם בעליה משמעותית במוניטין החברה ביחס למתחרים שלה. רוצים להיות שחקנים מובילים בתחום שלכם? להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל? הגעתם למקום הנכון.

אפשרויות הפרסום העומדות בפני עסק מקומי בהרצליה:

בין אם מדובר בעסק קיים או עסק חדש, הרי שלאחר האפיון המגדיר את העסק ופעילותו מגיעים לשלב שבו צריך לאפיין את קהל היעד, היכן הוא נמצא ואיך בית העסק יכול להגיע אליו. במילים אחרות – באילו אפשרויות פרסום להשקיע, כמה להשקיע וכך הלאה. כאמור לכל עסק יש את האפשרות לבחור תחילה אם הוא משקיע בפרסום OFFLINE או בפרסום ONLINE. לפרסום אונליין יש יתרונות רבים היום שכן ניתן למדוד את התוצאות ביחס להשקעה, לבצע שיפורים בנקודות שונות במהלך הקמפיין ובכך לשפר את ביצועי הקמפיין. 

קידום אתרים מקומי לעסק בהרצליה:

אחת מטכניקות הפרסום הטובות ביותר להשקיע בהן היא קידום אתרים מקומי. הכוונה היא לקידום אתרים המבוסס על ביטויי מפתח בעלי אופי מקומי. כיצד זה עובד עם בתי עסק בהרצליה? ובכן במהלך מחקר מילות המפתח שיבוצע לטובת פעילות הקידום שלכם נבחר ביטויי מפתח הרלוונטיים לתחום שלכם עם שיוך מקומי לעיר ולסביבה בהתאם למקום בו אתם מספקים את השירות. אם ניקח לדוגמה חברה המספקת שירותי אחזקת מבנים הפועלת בעיר ייתכן מאוד והביטויים: אחזקת מבנים בהרצליה, אחזקה מבנה בהרצליה, שירותי אחזקת מבנים בהרצליה וביטויים דומים יהיו חלק מהליך הקידום. אלו ביטויים שאותה חברה רוצה להופיע בהם ראשונה בתוצאות החיפוש בגוגל. כמו כן אם החברה מספקת שירותיה בערים נוספות במרכז הארץ ניתן יהיה להתרחב לקידום ביטויים נוספים עם שיוך אזור המרכז או שיוך של ערים נוספות באזור. 

אפשרות להתרחב לקהל יעד מכל רחבי הארץ:

אחד היתרונות החשובים ביותר בכל הנוגע לקידום אתרים ולשיווק הדיגיטלי בכלל הוא העובדה שאין תקרת זכוכית. חשוב כמובן להיות ממוקדים ולהשקיע את תקציב הפרסום שלכם בצורה נבונה, כחלק מאסטרטגיית פרסום ברורה ונכונה עבורכם אולם ככל שתתקדמו תוכלו בהחלט להתפתח ולהרחיב את הפעילות לביטויים נוספים ואספקת השירותים באזורים נרחבים יותר ברחבי הארץ.

לעבור עם חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל:

ג’נסיס הינה חברת המיתוג המובילה בישראל ואחת מחברות הפרסום המובילות והגדולות בישראל. החברה מתמחה בשירותי קידום אתרים אורגני, שירותי מיתוג עסקי, בניית אתרים ועוד. כאשר אתם עובדים עם חברה גדולה ומובילה אתם יודעים שאתם בידיים טובות. נשמח להזמין אתכם לפגישה בת 60 דקות שבסופה תדעו בדיוק כיצד תוכלו לנצל את כוחו של האינטרנט לקדם משמעותית את העסק שלכם וליהנות מלקוחות חדשים ונהדרים לעסק שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. ניתן אף להשאיר פרטים כאן למטה באתר ונציגנו יחזרו אליכם במהלך יום העסקים הקרוב.

כל המעטפת במקום אחד:

אחד היתרונות הגדולים לעסקים בהרצליה המעוניינים בשירותי קידום אתרים עם חברת פרסום גדולה הוא קבלת המעטפת המלאה במקום אחד. לשכור חברת בניית אתרים שתבנה לכם את האתר וחברה נפרדת לשירותי קידום אתרים אורגני בגוגל, כמו גם חברה נפרדת שתכתוב לכם את התכנים לאתר, תספק את העיצובים או תנהל את הקמפיין שלכם בפייסבוק – עשוי לעלות לכם ביותר, להקשות עליכם את הפעילות מול גופים שונים ולבלבל אתכם מאוד. ג’נסיס מעסיקה עשרות עובדים המחולקים למחלקות ותפקידים בהם הם מתמחים, עברו הכשרות מקצועיות וממלאים תפקידים קבועים במהלך יום העבודה שלהם. 

היתרונות של קידום אתרים בהרצליה עם חברת ג’נסיס:

  • כל המעטפת במקום אחד – היתרון המרכזי של עבודה עם חברת פרסום גדולה כמו ג’נסיס היא שאתם מקבלים את כל המעטפת שאתם צריכים במקום אחד. אין צורך לעבוד עם אינספור נותני שירות ולהתחיל לדאוג לסנכרן ביניהם את נתוני הקמפיין, לדאוג לגישות לכולם ולחשוש מעבודה לא מסונכרנת שכל אחד מושך לצד שלו. עם ג’נסיס תקבלו את כל השירותים שאתם צריכים במקום אחד, החל מבניית תשתיות השיווק של החברה, דרך עבודת המיתוג ועד לקריאייטיב וניהול הקמפיינים בפועל.
  • שירות מעולה – אחד הדברים הגדולים ביותר שג’נסיס מתפארת בהם היא כמובן מתן שירות מעולה עם יחס אישי ומקצועי לכל לקוח ובכל סדר גודל.
  • האווירה מדבקת – הצוות המקצועי שלנו מלא בתשוקה למקצוע, לתחום השיווק, המיתוג והפרסום ופועלים בהתלהבות רבה בכל קמפיין ובכל יום עבודה. האווירה המדבקת היא לא רק בגבולות משרדי החברה אלא גם נדבקת בלקוחות החברה מה שהופך אותם לאנשי מקצוע פרודוקטיביים יותר, מאמינים יותר בעצמם ובשירות שלהם ועוד.
  • השיטה שעובדת – אנו ג’נסיס כבר בעלי ניסיון רב שנים בתחום המיתוג והפרסום עם דגש על העולם הדיגיטלי. יש לנו נוסחה שפשוט עובדת ואנו עובדים לפיה בכל הכוח והאמון שאם היא עובדת לאלפי לקוחות החברה היא תעבוד גם עבורכם. 
  • אנשי מקצוע מנוסים לכל נישה ולא אדם אחד שעושה את הכול מהכול. 
  • משרדים גדולים ועשרות עובדים – אנו כאן כדי להישאר ולספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.
קידום אתרים בהרצליה
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513