קידום אתרים בחדרה

קידום אתרים היא טכניקת הפרסום המובילה ביותר כיום ובשל כך סביר להניח שמרבית המתחרים שלכם כבר משקיעים בקידום אורגני. זה הזמן שלכם לאכול את החלק שלכם בעוגה, להתברג גבוה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל לביטויי חיפוש רלוונטיים בתחום שלכם ולהיחשב למותג מוביל בתחום שלכם. ג’נסיס מתמחה בשירותי קידום אתרים בחדרה ומספקת מעטפת מלאה לעסקים הכוללת בניית תשתיות, אפיון ומיתוג עסקי מלא של העסק כולל תכנים, עיצובים ועד לניהול קמפיינים והבאת לקוחות חדשים לעסק בשפע. רוצים להופיע ראשונים בגוגל לביטויים הרלוונטיים בתחום שלכם? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לקבוע אתכם פגישה ללא התחייבות.

מדוע העסק שלכם חייב קידום אתרים אורגני?

  • ישרת אתכם לטווח הארוך – השקעה בקמפיינים ממומנים פועל אומנם לטווח הקרוב בצורה טובה ומהירה יותר. כל בעל עסק רוצה להביא לקוחות כאן ועכשיו. בעלי עסקים שיהיו סבלניים יותר לאורך זמן יוכלו ליהנות מפירות רבים ומשתלמים יותר באמצעות קידום אורגני איכותי ומקצועי שיתבצע לאתר שלכם. לא תצטרכו לשלם הון לגוגל או פייסבוק כדי לקבל לידים וההשפעה של הקידום הינה רחבה יותר באינספור פרמטרים. 
  • להיות שם בדיוק כשהלקוחות שלכם זקוקים לכם – נניח שאתם חברת הדברות בחדרה ובעל בית פרטי או בית עסק זקוק כעת לשירותי הדברות בביתו/בבית העסק שלו בעיר. הוא יחפש איש מקצוע באזור שלו ואתם בהחלט רוצים להופיע שם. סביר להניח שהוא יפנה לגוגל ויקליד ביטוי הרלוונטי לחיפוש איש מקצוע בתחום או סוג הדברה ספציפי. בביטויים אלה תוכלו להופיע במקום הראשון בגוגל ולהופיע בדיוק כשהלקוחות שלכם מחפשים וצריכים אתכם.
  • אין תקרת זכוכית – באמצעות קידום אורגני תוכלו להרוויח יותר ויותר ככל שהזמן מתקדם. להתקדם בעוד ביטויים, להביא תנועה אורגנית רבה יותר לאתר שלכם ולהרוויח יותר מאותה תנועה אורגנית. 
  • בניית מותג – מכירים את זה שכל עסק קטן עשוי להצטייר כגדול וחזק בתחומו רק בגלל שהוא מדורג גבוה בגוגל? ודאי יש לכם מתחרים כאלה שהם עצמאיים או קטנים יותר מכם אך נראים חזקים וגדולים יותר בתחום רק מכיוון שהם מופיעים לפניכם בגוגל. ובכן להופיע ראשון בגוגל ממזמן הפך להיות סמל סטטוס של איכות, אמינות, עוצמה. אתם בהחלט רוצים להופיע שם.
  • המתחרים שלכם משקיעים בקידום אורגני – זו לכשעצמה עשויה להיות סיבה מספקת מדוע גם אתם, כמו המתחרים שלכם, רוצים להיות שם. סביר להניח שהם עשו את שיעורי הבית שלהם ואם הם מוכנים להשקיע אלפי שקלים ויותר כל חודש כדי להתברג גבוה בתוצאות החיפוש אז סביר להניח שגם אתם רוצים להיות שם ולעשות את אותו הדבר רק יותר טוב ולהתברג גבוה יותר מהם. תוסיפו לכך את העובדה שקידום אורגני הוא מקור התנועה הגדול ביותר בעולם כיום עם מעל 60% מהתנועה הממוצעת בכל אתר ותקבלו את החותמת הדרושה לכם.
  • תורם להבאת לידים טובים ואיכותיים יותר – לאחר אינספור מחקרים בנושא מצאו כי התנועה האורגנית המגיע מתוצאות החיפוש של גוגל נמצאה האיכותית ביותר. בשל כך יחס ההמרה באתר בין מבקרים ללקוחות הוא גבוה יותר והרווח לבעל העסק הוא גדול יותר. הסיבה לכך היא שאנשים המחפשים משהו בגוגל לרוב “בשלים” יותר לבצע הזמנה או להשאיר פניה באתר ולהתעניין בשירות/במוצר שלכם. 

איך קידום אתרים בחדרה יכול להפוך אתכם לכוכבים בתחום ובאזור שלכם?

יש כמה וכמה דרכים לפרסם את העסק שלכם באינטרנט אולם מעטות הדרכות שבאמת מניבות תוצאות לאורך זמן. קידום אתרים בחדרה יכול לספק לכם בדיוק את זה. תארו לכם אזרח חדרתי המבצע חיפוש של שירות, מוצר או בית עסק בתחום שלכם ורואה אתכם בגוגל? הוא יחזיק מכם כעסק חזק בתחום, עסק מוביל, וכנראה שווה לבדוק קודם כל אתכם את מה שיש לכם להציע. להופיע ראשונים בגוגל יכול לתרום לכם המון למוניטין, למיתוג, להשוואה שלכם לבתי עסק אחרים בתחום שלכם ועוד. אם אתם רוצים להפוך לכוכבים בתחום שלכם אתם ללא ספק תרצו להשקיע בקידום האתר שלכם בגוגל, עם דגש על קידום מקומי בחדרה.

מהו קידום אתרים מקומי?

קידום אתרים מקומי הוא קידום המתבסס על ביטויי חיפוש בעלי אופי מקומי, השקעה בפרופיל שלכם בגוגל מיי ביזנס ובתוצאות מפורטות ומלאות יותר במנועי החיפוש. הכול מתבסס כמובן על קידום העסק לביטויים רלוונטיים בעלי אופי מקומי. אם אתם פיצרייה בחדרה למשל יהיה לכם קשה לקדם את העסק שלכם בחיפה כיוון שיהיו פיצריות בחיפה, הרשומות על הכתובת הזו במערכת העסקים של גוגל והיא תעדיף להציג עסקים מקומיים ולא פיצרייה בחדרה. 

מה כולל הליך קידום אתרים בחדרה?

  • תחזוקה שוטפת של האתר המקודם.
  • שיפור חוויית המשתמש באתר.
  • הזנת האתר בתכנים חדשים בהתאם לאסטרטגיית הקידום.
  • בניית תמהיל קישורים טבעי בתוך האתר ומחוצה לו.
  • טיפול ותיקונים בשגיאות קוד, לינקים שבורים ועוד. 
  • שתילת כלי אנליטיקס וכלי קידום המסייעים בעבודת הקידום ואיסוף נתונים על האתר והמבקרים בו.
  • דוחות חודשיים ללקוחות.
  • ועוד הרבה – הרבה עבודה.

פגישה אחת קטנה שיכולה לשנות את חייכם לעד:

להיות ראשון זה מחייב אך להגיע לשם דורש התמדה, עבודה מקצועית והתמדה. אם אתם רוצים להופיע ראשונים בגוגל אנו מזמינים אתכם לפגישה שיכולה לשנות את חייכם ואת העסק שלכם לתמיד. תנו לנו 45 דקות ונוכיח לכם כיצד ג’נסיס יכולה להביא לכם תוצאות בזמן סביר בהחלט.

קידום אתרים בחדרה
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513