קידום אתרים בחיפה

קידום אתרים היא אחת מטכניקות הפרסום המדוברות ביותר בעולם כיום ולמעשה כבר שנים. כל בעל עסק רוצה להיות ראשון בגוגל, לעקוף את המתחרים שלו בתוצאות החיפוש ולהיות שם כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש שירות או מוצר הקשור לעסק. קידום אתרים נחשבת כיום לטכניקת הפרסום המובילה בעולם הפרסום הדיגיטלי ואפילו שהיא עובדת בעיקר לטווח הארוך היא נחשבת למשתלמת ביותר. ג’נסיס הינה מחברות הפרסום המובילות בישראל ונחשבת לחברת המיתוג העסקי המובילה, המתמחה גם בשירותי קידום אורגני, בניית אתרים ועוד. רוצים להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל לביטויים הרלוונטיים לתחום ולעסק שלכם? לעקוף את המתחרים שלכם ולבסס את עצמכם כמותג חזק בתחום שלכם? צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.

מדוע עסק בחיפה צריך קידום אורגני?

בעלי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, עושים כל מה שהם יכולים כדי להצליח עם העסק שלהם. הם מחפשים אחר לקוחות דרך קבע, הם עובדים על מיתוג ופרסום, רבים מהם אפילו מקשיבים לחברות הפרסום ולא “חושבים שהם יודעים הכול בעצמם” כמו שקורה עם בעלי עסקים קטנים בדרך כלל. זה בסדר ללמוד על הנושא שאתם הולכים להשקיע בו כסף כדי שלא יעבדו עליכם או כדי לדעת לקראת מה אתם נכנסים, אולם חשוב להבין את ההבדל בין קידום אורגני עצמאי לבין חברת פרסום מקצועית. זה כבר למאמר אחר וכעת אנו רוצים לדבר על החשיבות של קידום אורגני לעסק בחיפה.

כאמור עסק בחיפה הוא עסק המספק שירותים בעיר ובאזור שלה ובעל העסק ירצה לקדם את בעל העסק, בעיקר לתושבי המקום. על כן כדאי יהיה לו להשקיע בקידום לוקאלי עם קידום ביטויים המשויכים לחיפה ולסביבה. לדוגמה מספרה הנמצאת בחיפה תרצה להתקדם לביטויים כמו מעצב שיער בחיפה, מספרה בחיפה, ספר בחיפה וכו’. לצד מחקר מילות מפתח מעמיק ובחירת הביטויים הנכונים לקידום, כדאי יהיה לרשום את העסק לגוגל מיי ביזנס עם כתובת בית העסק בעיר כדי להופיע גם בתוצאות המורחבות של גוגל המציגה בתי עסק רלוונטיים בסביבתו של המחפש.

קידום אתרים בחיפה – איך עושים את זה נכון?

קידום אתרים הוא הליך הכולל עבודה רבה, החל משלבי האפיון ועד לשלבי העבודה ואיסוף נתונים לצורך הפקת דוחות. עשרות רבות של פרמטרים עשויים להשפיע על המיקום של האתר שלכם בתוצאות החיפוש אולם אלו הם הפרמטרים העיקריים שחייבים להיכלל בהליך קידום אתרים בחיפה:

  • מחקר מילות מפתח – לאחר שלבי האפיון הראשוניים נקבל תמונה כללית על העסק, השירותים שהוא מספק וקהל היעד שלו. בהתאם לכל הנתונים הללו ניתן יהיה לבצע מחקר מילות מפתח עם כלים מתקדמים שונים, על מנת לבחור את הביטויים בהם נרצה למקד את העבודה בהליך הקידום האורגני. פריסת הביטויים תהיה תלויה במשתנים רבים כמו שיטת העבודה, תקציב הלקוח, רצון הלקוח, המלצות הצוות המקצועי של חברת הקידום ועוד. 
  • בניית תוכנית עבודה – אסטרטגיית SEO תלויה בחברה המבצעת ובאני מאמין שלה בנוגע לקידום אורגני (שכן לכל אחת יש את שיטות הקידום שהיא דוגלת בהן) לצד משתנים נוספים כמו תקציב הלקוח, הביטויים הנבחרים לקידום, האם מדובר באתר אינטרנט חדש או קיים, בציפיות ובמטרות של הלקוח ושל קמפיין הSEO שהוא מבקש להרים ועוד. 
  • אופטימיזציה לאתר – בין אם מדובר על אתר חדש ובין אם מדובר על אתר קיים יהיה צורך לבצע אופטימיזציה והתאמות שונות. אלה יכולות להיות קשורות לתכנים באתר, לחוויית המשתמש בו ועוד. כך למשל שיפור מהירות הטעינה של האתר, הזנת קישורים בין עמודי האתר ותיקון קישורים שבורים, התאמת התוכן ועוד. 
  • בניית קישורים – אז לצד בניית הקישורים הפנימיים שציינו חשוב לייצר גם קישורים חיצוניים המקשרים אל תוך האתר. קישורים אלה נקראים קישורים נכנסים. הקישורים נחשבים למעין המלצות בעיני מנוע החיפוש של גוגל ולכן אם אתר אחר מקשר אליכם זה עשוי לתרום לכם לקידום האורגני של האתר בגוגל. מדוע רק עשוי? כיוון שזה לא תלוי רק בכמות הקישורים אלא באיכותם. אם האתר המקשר רלוונטי לתחום שלכם או תחום משלים הקישור יהיה איכותי יותר. אם האתר המקשר הוא יותר סמכותי ואיכותי בעיניי גוגל כך הקישור ממנו יהיה איכותי יותר. 
  • איסוף נתונים – אף עבודה מקצועית לא שלמה בלי איסוף נתונים, הפקת דוחות ושיפור ביצועים. באמצעות התקנת התוספים הנכונים ניתן יהיה לעקוב אחר תנועת הגולשים, מיקום האתר בגוגל ועוד. בכך יהיה ניתן לשפר את ביצועי הקמפיין לאורך זמן ולבצע פעולות נוספות לקידום האתר בגוגל.

כל הדרך למקום הראשון בגוגל מתחילה כאן:

להיות ראשון בגוגל זה בהחלט מחייב אולם להגיע לשם זה לא פיקניק. אתם צריכים לבצע עבודה מדויקת, מקצועית ונכונה לאורך זמן על מנת לעקוף את המתחרים שלכם ולכבוש את פסגת תוצאות החיפוש. כל הדרך למקום הראשון בגוגל מתחילה כאן עם חברת ג’נסיס, הנחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום זה ובעלת ניסיון רב שנים בתחום. לג’נסיס יש שיטת עבודה שפשוט עבודת לה וללקוחותיה לאורך השנים ועוברת כל הזמן שדרוגים בהתאם למגמות החדשות של עולם הקידום האורגני ועדכוני גוגל. אנו רוצים להזמין אתכם למקום הראשון בגוגל ולספק לכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון, או השאירו פרטים כאן למטה באתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

קידום אתרים בחיפה
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513