קידום אתרים בירושלים

אם אתם בעלי עסקים בירושלים ורוצים להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל – הגעתם למקום הנכון. חברת ג’נסיס הינה חברה המתמחה במיתוג ופרסום עסקים ונחשבת לאחת החברות הגדולות והמובילות בישראל. החברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום השיווק הדיגיטלי עם התמחות בקידום אתרים, ומקדמת כיום מאות בעלי עסקים מכל רחבי הארץ בהצלחה מרובה. קידום אתרים בירושלים הוא שירות קידום שידגול בקידום לוקאלי לביטויי מפתח המיוחסים לעיר, אולם שירות זה כולל מגוון רחב של פעולות נוספות שצריך לבצע. לפרטים נוספים וקביעת פגישה או שיחה טלפונית ללא התחייבות אנא השאירו פרטים כאן באתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

אפיון והגדרת מטרות לקמפיין:

השלב הראשון תהיה פגישה עם הלקוח. עדיפות לפגישה פיזית אך אם אין באפשרותו של הלקוח ניתן גם לקיים פגישה בזום (נשמח לארח אותך במשרדנו). במהלך הפגישה נאפיין את בית העסק, מטרות בעל העסק, החזון העסקי, ערכי הלקוח וצרכי הלקוח. נציג ללקוח כיצד אנו יכולים לעזור לו ולספק לו את העבודה ברמה הגבוהה ביותר, נגדיל יחד מטרות לקמפיין ונצא לדרך.

מחקר מילות מפתח לקידום אורגני בירושלים:

השלב הבא יהיה לבצע מחקר מילות מפתח. קידום אתרים בירושלים הוא כמו כל הליך קידום אורגני אחר, בכל תחום ובכל אזור בארץ, ההבדל הוא הייחוס האזורי. הביטויים שנבחר לקדם לבית העסק ייבחרו בתוספת המילה ירושלים, בירושלים וכד’. כך למשל אם אתם מספקים שירותי ייעוץ פיננסי למשל ופועלים בעיר ו/או רוצים לגייס לקוחות מהעיר נרצה להתקדם בביטויים “ייעוץ פיננסי בירושלים”, “יועץ פיננסי בירושלים” ועוד. לביטויים המקודמים משמעות על התוצאות שלכם ולכן חשוב לבחור ביטויים שיש להם נפח חיפוש מסוים מצד אחד, אך גם תתאים למטרות הקמפיין.

הכירו את המתחרים שלכם:

מחקר מתחרים הינו חשוב מאוד כחלק מכל עבודת קידום אורגני ובמיוחד בקידום אתרים בירושלים. אתם רוצים להכיר את המתחרים שלכם בירושלים והסביבה על מנת לבדוק עד כמה תחרותית הזירה אליה אתם נכנסים, באילו ביטויים כדאי להתמקד וכמה צריך להשקיע. כך למשל ישנם ביטויים שתגלו שלא שווים את ההשקעה כי ייתכן והתחרות שם גבוהה מאוד וייקח זמן רב לקבל תוצאות ולעומת זאת השקעה בביטויים אחרים עשויה להניב לכם תוצאות בטווח סביר יותר.

הוספת הקידום לגוגל מפות:

אחד הפיצ’רים החשובים ביותר של גוגל הוא גוגל מפות. הרשמה לגוגל מיי ביזנס תכניס אתכם גם לתוצאות של גוגל מפות. תוצאות אלה מוצגות לעתים רבות בחיפושים בעלי אופי מקומי, כאשר מוצגים עסקים הפועלים באזור המחופש עם מידע נוסף כמו שעות הפתיחה של העסק, כתובת מדויקת, דירוגים ועוד. הוספה של העסק שלכם לגוגל מפות תסייע גם לקשר בין האתר של העסק לעיר ירושלים ולסביבה ותחזק את התוצאה שלכם בחיפוש לאותה העיר. 

פעולות נוספות שאסור לוותר עליהן:

  • אופטימיזציה – התאמת מבנה האתר, התפריטים בו, התכנים בו, הכותרות, התמונות ופעולות נוספות שנועדו להתאים את האתר לSEO. עבודה זו נמשכת לכל אורך קמפיין וגם בעת הזנת תכנים חדשים באתר וטיפול בתכנים ישנים יש לבצע התאמות שונות, עדכונים ועוד. 
  • בדיקות טכניות – שאין קישורים שבורים באתר, שכל ההפניות באתר תקינות ועוד. קידום אתרים בכל הקשור לאלמנטים הטכניים של האתר.
  • יצירת תוכן לאתר – שדרוג האתר מבחינת תוכן, שמירה על אתר מעודכן עם תכנים חדשים, עדכון תכנים ישנים שכבר לא רלוונטיים ועוד.
  • שיפור חוויית המשתמש באתר – התאמה רספונסיבית של האתר לגוגל, שיפור מהירות הטעינה של האתר, התקנת תוספי נגישות, שיפור התפריטים, שיפור אפשרות ההרשמה וההזמנה באתר ועוד.
  • רשתות חברתיות – סיגנלים חברתיים מאוד חשובים כיום הן עבור קידום אתרים בירושלים והן עבור קידום אתרים בכלל. נשים דגש על שיתוף התכנים ברשתות החברתיות, על שיח ער ומעניין ברשתות החברתיות ועוד. 
  • בניית קישורים – תוך תכנון אסטרטגיה נכונה ותמהיל קישורים טבעי ואיכותי. הקישורים מהווים פקטור חשוב בהליך הקידום ונחשבים כהמלצות בעיני גוגל, אולם חשוב שהאתר הממליץ יהיה אמין וסמכותי, כמו גם רלוונטי לתחום שלכם. 
  • מעקב אחר נתונים וביצועי הקמפיין, יצירת דוחות וניתוח מעמיק שלהם לצורך ביצוע פעולות ושיפור ביצועים.

קידום אתרים שומרי מסורת בירושלים:

כאשר מדברים על העיר ירושלים אי אפשר שלא להתייחס למאפיין העיקרי של העיר וזה כמובן הקרבה לדת והאוכלוסייה הדתית החיה בעיר. בעלי עסקים רבים בעיר הינם דתיים או שומרי מסורת וכיאה לעסקים רבים הפועלים בעיר, ייתכן וירצו שגם האתר “ישמור שבת” ועל כן יהיה צורך לבצע התאמות והגדרות שונות בהתאם להלכה וההפעלה של האתר בשבת או סגירתו בשבת. איך מבצעים זאת מבלי שזה יפגע בקידום האתר? זה אפשרי, אולם דורש ידע וניסיון בנושא. לצורך כך אתם רוצים לעבוד עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה שתסייע לכם במנועה.

מדוע דווקא ג’נסיס?

  • בזכות הניסיון – החברה בעלת ניסיון של מעל 11 שנים בתחום המיתוג והפרסום בישראל, עם התמחות בשירותי הדיגיטל והשיווק הדיגיטלי. 
  • בזכות האנשים – בחברה מעל 45 עובדים מנוסים ומקצועיים, כל אחד בעל התמחות שונה הנדרשת בהליך הקידום, בניית אתרים ותשתיות שיווק שונות. אנשי המקצוע ברמה הגבוהה ביותר, מנוסים ובעלי תוצאות מוכחות בשטח.
  • בזכות השיטה – שיטת קידום אתרים שטופחה והתפתחה לאורך השנים. השיטה שלנו פשוט עובדת וכל מילה מיותרת.
  • בזכות ההמלצות והמוניטין – לחברה המלצות רבות מלקוחות ואפילו מקולגות רבים בתעשייה. 
  • בזכות המשאבים – החברה דוגלת בשימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר, בעלת תשתיות מפותחות, גדולות ומגוונות לצרכי הקידום של לקוחות החברה ועוד.

 

קידום אתרים בירושלים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513