קידום אתרים בעברית

קידום אתרים הוא הליך מורכב וכל מקדם אתרים יגיד לכם את זה. הסיבה לכך היא כיוון שיש מאות פרמטרים שונים המשפיעים על מיקום האתר במנועי החיפוש, לא כולם ידועים לציבור אלא שמורים עמוק ב”כספות” של גוגל והעבודה החודשית מתפרסת על פני עשרות רבות של פרמטרים שצריך לעקוב אחריהם ולקחת בחשבון. כאשר אתם מחפשים שירות קידום אתרים בעברית אתם רוצים לעבוד עם חברת פרסום או קידום מובילה, גדולה ומקצועית. כזו שיש לה את אנשי המקצוע הנכונים והמשאבים הנדרשים לשירותי קידום ברמה הגבוהה ביותר. חברת ג’נסיס הינה חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל, המתמחה בשירותי השיווק הדיגיטלי ושירותי קידום אתרים. לחברה יש שיטת עבודה שפשוט עובדת ומדברת תוצאות. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון, או השאירו את פרטיכם כאן למטה ונשמח לשוחח ולעשות את הצעד הראשון אתכם בדרך למקום הראשון בגוגל. 

מתבלטים בין קידום אתרים אורגני לפרסום ממומן?

לא פעם עולה השאלה האם כדאי להשקיע את תקציב הפרסום בפרסום ממומן או קידום אורגני. כידוע עבור רוב בעלי העסקים, קטנים כגדולים, יש תקציב פרסום מוגדל שגם אם נחרוג ממנו בכמה אחוזים הוא עדיין יישאר סביב התקציב המיועד לכך. מכאן שעם תקציב מוגדר אי אפשר להתפזר וחשוב להשקיע אותו בצורה נכונה באפיקי הפרסום המתאימים ביותר לעסק. יועצי האסטרטגיה והפרסום של ג’נסיס ישמחו לשבת אתכם לפגישה מסודרת בה נאפיין את העסק, את המתחרים ואת קהל היעד ובהתאם לכך נבנה אסטרטגיית פרסום נכונה עבור העסק שלכם. קידום אתרים עשויה בהחלט להיות חלק מהאסטרטגיה ברוב המקרים ובמקרים מסוימים יהיה צורך לבחור בפרסום ממומן או לפחות לשלב אותו ביחד עם הקידום האורגני.

במה שונה קידום אתרים בעברית מקידום אתרים באנגלית?

יש הבדל גדול בין קידום אתרים בעברית לקידום אתרים באנגלית. כידוע, כמו שיש גוגל ישראל יש גוגל עבור מדינות שונות ברחבי העולם ובכל מדינה דוגלים בקידום אורגני בשפה המקומית של אותה מדינה. אם קהל היעד שלכם הוא ישראלי, דובר עברית, החי בישראל, אין סיבה שתקדמו את האתר שלכם בשפה זרה וגם לא באנגלית הנחשבת לשפה המדוברת ביותר בעולם ולשפה הבינלאומית המוכרת ברחבי העולם. מצד שני, מנוע החיפוש העולמי של גוגל, הנו מנוע החיפוש אליו גוגל שולחת בדרך כלל כאשר מתבצעים חיפושים באנגלית. לכן אם אתם רוצים לקדם אתר לקהל יעד בשפה האנגלית תצטרכו שירותי קידום הפועלים לטובת קידום בגוגל העולמי ובשפה האנגלית. כלומר קישורים נכנסים לאתר מאתרים בינלאומיים, תכנים באתר המופיעים בשפה האנגלית ועוד. 

קידום אתרים בעברית יתמקד ב”ביצה” המקומית: קישורים מאתרים ישראלים בעברית, אופטימיזציה ותכנים בעברית לאתר, תגיות ותיאורים בעברית ועוד. 

איפה חשוב לשים את הדגש בקידום אתרים נכון לשנה זו?

קידום אתרים הוא תחום דינמי, המשתנה לעתים קרובות. למעשה גוגל מעדכנת את האלגוריתם שלה מאות פעמים בשנה, כאשר בממוצע אחת לשנה או שנתיים יש עדכון גדול המשפיע משמעותית יותר על תוצאות החיפוש ועולם הקידום האורגני. חברת ג’נסיס מספקת גם שירותי בניית אתרים וכבר משלב בניית האתר אנו משלבים אלמנטים שונים התורמים לעבודת הקידום, בהתאמה להנחיות ולקווי הקידום התואמים את אסטרטגיית הקידום שלנו עבור אותו לקוח. המידה בכתבה זו מתעדכן מעת לעת בהתאם לרוח התקופה ונכון לזמן בו אתם קוראים תוכן זה אלו הפרמטרים שחשוב לשים עליהם דגש במהלך עבודת הקידום על האתר שלכם:

  • חוויית משתמש – אתם רוצים להציע ללקוחות שלכם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. החל מהתכנים העולים לאתר, שיפור מהירות הטעינה של האתר, התאמת האתר לגלישה במובייל, הוספת תפריטי ניווט נוחים ויעילים באתר ועוד. 
  • תוכן – יהיה עליכם לעדכן את האתר עם תוכן חדש לעתים קרובות יחסית (לפחות מספר פעמים במהלך החודש). לוודא שאתם מעלים תוכן ייחודי ובעל ערך לגולשים. הכתיבה יכולה להיות סטנדרטית, ברמה ממוצעת טובה, כל עוד אין שגיאות כתיב או תוכן ברמה נמוכה המוציא אתכם לא טוב. לתוכן השפעה לא רק על הקידום האורגני וההבנה של מנוע החיפוש במה העמודים באתר שלכם עוסקים אלא גם לשביעות רצון הגולשים שלכם, להנעה שלהם לפעולה ולשיפור ביצועי האתר.
  • קישורים – להלן מדד חשוב שהולך יד ביד עם קידום אתרים מראשית הדרך והוא נושא הקישורים. באמצעותם גוגל יודעת להעריך המלצות על אתרים מסוימים. כיום יש מדדים חשובים כמו סמכות, איכות ורלוונטיות המאפיינים את ציון האיכות של הקישורים וכמובן שאיכות הקישורים חשובה יותר מהכמות. עם זאת חשוב שיהיה תמהיל קישורים טבעי המשלב מגוון קישורים ברמות ואיכויות שונות, תוך שמירה על רלוונטיות וקידום מדדים בצורה טבעית ונכונה.
  • סיגנלים חברתיים – הכוונה היא לכל מה שקשור במעורבות הקהל שלכם, שיתוף התכנים ברשתות החברתיות, תגובות ועוד. בשל העלייה בחשיבות של רשתות חברתיות בחיינו כך גם גוגל מייחסת להן חשיבות גבוהה יותר כיום.

מדוע אתם רוצים לעבוד דווקא עם ג’נסיס?

חברת ג’נסיס מעמידה לרשות לקוחותיה צוות מקצועי עם ניסיון רב שנים בתחום ומהמובילים בתחום בישראל. כמו כן החברה עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים ויקרים, זאת כדי להבטיח את עבודת הקידום המקצועית והטובה ביותר עבור לקוחותיה. עם אנרגיות גבוהות וחיוביות, צוות מקצועי ומנוסה ואינספור לקוחות מרוצים שיכולים לספר לכם עלינו – נשמח גם להעניק את השירות הזה עבורכם!

יועץ קידום מקצועי יעמוד לשירותכם כבר מהרגע הראשון וילווה אתכם כל הדרך למעלה – צרו קשר לפרטים נוספים ונשמח לעמוד לשירותכם.

קידום אתרים בעברית
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513