קידום אתרים בצפון

כל אחד רוצה להופיע ראשון בגוגל לביטויי מפתח רלוונטיים בתחום שלו. להיות ראשון בגוגל עשויה להיות הצלחה מסחררת ופירות על עבודה קשה בקידום האתר. ככל שהתחרות גבוהה יותר כך קשה יותר להתברג בתוצאות הראשונות בגוגל אולם אם תגיעו ליעד הזה ותצליחו לשמר אותו לאורך זמן אין ספק שאתם על דרך המלך להתקדמות עצומה עם העסק שלכם, יצירת חשיפה רבה למותג ותוכלו ליהנות מיתרונות רבים נוספים מעבר לכך. אם יש לכם עסק בצפון הארץ ואתם מציבים לעצמכם את המקום ה-1 בגוגל כמטרה הגעתם למקום הנכון. חברת ג’נסיס הינה חברת הפרסום והמיתוג המובילה בישראל ומתמחה בשירותי קידום אורגני. לחברה יש שיטת קידום שפשוט עובדת לה ללקוחותיה ותשמח לספק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר ולהביא אתכם למקום הראשון בגוגל. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.

קידום אתרים בצפון – לעשות את זה נכון:

קידום אתרים הוא הליך מורכב ומסועף הכולל דאגה לעשרות פרמטרים שונים העשויים להשפיע על תוצאות החיפוש. פעולה המתבצעת בצורה לא נכונה או כזו הנתפסת לא טבעית בעיני גוגל – עשויה לגרום לגוגל להעניש את האתר ולגרום לנזק לקידום במקום לתרום לו. ככל שהתחרות גבוהה יותר בתחום שלכם כך יהיה יותר קשה להתקדם ולכן אתם צריכים לעבוד עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה שתספק לכם את התוצאות הרצויות לכם, בטווח זמן סביר, ותלווה אתכם בצורה שקופה לאורך הדרך. 

4 מדדים חשובים לקידום אתרים בצפון הרלוונטיים לתקופה זו:

קידום אורגני כולל מגוון רחב של פרמטרים שחשוב לדאוג להם במהלך הקודם, בין עשרות למאות פרמטרים שונים עשויים להשפיע על מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש. אלו 4 מדדים מהחשובים ביותר שאתם צריכים לדאוג להם כיום:

  • תוכן – מאז ומתמיד התוכן היה אחד הפרמטרים החשובים ביותר בתחום הקידום האורגני. בשל החשיבות שלו גם חברות בניית אתרים מציעות להקים אתרים עם תוכן בסיסי קיים באתר כשירות משלים וכן הכנת האתר לקידום אורגני כבר מהימים הראשונים שלו באוויר. התוכן משפיע על האופן שבו מנוע החיפוש סורק את האתר שלכם, על האופן שבו הוא מבין במה כל עמוד באתר עוסק, מהי היררכיית התוכן באתר שלכם והחשיבות של כל ביטוי? וכמובן שהתוכן משפיע בסופו של דבר גם על קהל הגולשים שלכם ולכן גם על יחס ההמרות באתר ואלמנטים נלווים נוספים.
  • קישורים – מאז ומתמיד הקישורים היו הדרך הטובה ביותר של גוגל ללמוד על אתרים מסוימים, אם הם מומלצים יותר או פחות. זה לא המדד הכי מדויק שיש לגוגל אולם אין כרגע תחליף אחר לקישורים. כאשר אתר אחר ברשת מקשר לאתר שלכם, גוגל מחשיבה את זה בדרך כלל כהמלצה. מתי הקישור עשוי להזיק? אם הוא קישור ברמה ירודה. כלומר קישור סתמי מאיזה תפריט צדדי או מאתר לא קשור, קישור מאתר באיכות ירודה, אתר מלא קישורים יוצאים ומלא בספאם ו/או תוכן מועתק ועוד. בניית קישורים היא אומנות והיא צריכה להיעשות בצורה טובה ומקצועית. זו אחת הסיבות העיקריות מדוע בעלי עסקים לא מקבלים תוצאות ממקדמים חסרי ניסיון או משאבים. 
  • חוויית משתמש – מונח שחשוב שתכירו הוא חווית משתמש. המונח מתייחס לכל הקשור בחוויית השימוש באתר שלכם על ידי הגולש. מהירות הטעינה של האתר, איכות התוכן, תפריטי ניווט נוחים ויעילים, תוספי נגישות, התאמה של האתר לגלישה במובייל ופרמטרים רבים אחרים עשויים להשפיע על חוויית המשתמש. מדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר עליהן עובדות חברות קידום אתרים מכיוון שהוא לא משפיע רק על המיקום של האתר בגוגל אלא גם על יחס ההמרות באתר.
  • סיגנלים חברתיים – בשל העלייה בפופולריות של הרשתות החברתיות בשנים האחרונות גוגל לא נשארה אדישה לנושא והחליטה להוסיף משקל רב לנושא זה. אלמנטים שונים הקשורים במעורבות הקהל שלכם כמו תגובות באתר ומחוצה לו, קישור לעמודים עסקיים חיצוניים, שיתופים ברשתות החברתיות ישפיעו לטובה על הקידום האורגני של האתר שלכם.

פעולות שיקפיצו את האתר שלכם במנועי החיפוש:

  • אופטימיזציה לתוך האתר – אחד הדברים החשובים ביותר הוא התאמת התוכן והאתר למנועי החיפוש. זה לא אומר שהוא צריך להיות בנוי בצורה רובוטית לסורקים של גוגל כיוון שהכי חשוב לגוגל זה חוויית המשתמש ותוצאות בעלות ערך אמיתי לגולש ולכן כתיבה ייחודית, איכותית וטובה לאתר שלכם הינה חיונית, לצד התאמות שונות שצריך לבצע בתוכן כדי להתאים אותו למנועי החיפוש. אופטימיזציה זוהי הפעולה הראשונה שצריך לבצע לאתר קיים לצרכי קידום והיא לכשעצמה יכולה לעזור לשפר כמה מדדים.
  • קישורים פנימיים – בנוסף לקישורים הנכנסים מרחבי הרשת שצריך לדאוג להם הרי שבעלי אתרים רבים מזניחים את הקישורים הפנימיים באתר שלהם. קישורים אלו מקשרים בין עמוד אחד באתר לעמוד אחר בו. חבל לבזבז את הכוח של הקישורים הללו, העוזרים לקדם סמכויות של עמודים פנימיים, לשפר את חוויית המשתמש והניווט באתר ולזכות בעוד כמה נקודות זכות בעיני גוגל.
  • סידור נכון של מילות המפתח באתר – לעתים רבות התוכן המועלה לאתר אינו מבוסס על מחקר מילות מפתח או על היררכיה נכונה של תוכן. כאשר תעשו זאת תוכלו למעשה לבסס עמודים חזקים יותר באתר שלכם לביטויי מפתח מסוימים ובכך לזכות במיקום טוב יותר בגוגל. 
קידוום אתרים בצפון
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513