קידום אתרים בקריות

אזור הקריות נמצא בסמוך לעיר הצפונית חיפה. מדובר במקבץ של כמה ערים צמודות המכילות יחד מעל 200 אלף תושבים. בדרך כלל אנשי מקצוע ובתי עסק שונים המספקים שירות באחת הקריות יוכלו לספק שירות גם בקריות הנוספות באזור בשל הקרבה הגאוגרפית. מכאן שאם אתם עצמאיים או בעלי עסקים המספקים שירותכם בקריות ייתכן מאוד ותרצו להשקיע בשירותי קידום אתרים בקריות כדי להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל כאשר לקוח פוטנציאלי מבצע חיפוש העשוי לתחום שלכם ולשירותים שאתם מספקים. כך למשל נניח שיש לכם מסעדה בקריית מוצקין, ייתכן ומישהו מקריית חיים יחפש להזמין משלוח מהמסעדה שלכם הנמצאת יחסית קרוב, על אף שלא באותה העיר. שירותי קידום אתרים מסוג זה נקראים גם קידום אתרים לוקאלי (או מקומי).

מהו קידום אתרים מקומי ומדוע הוא חשוב לעסקים מהקריות?

קידום אתרים מקומי הוא מונח יחסית חדש בתחום הקידום האורגני בישראל. הוא נפוץ בדרך כלל במדינות גדולות ברחבי העולם, כמו בארה”ב למשל שם עושים קידום אתרים מקומי עד לרזולוציה של רובע או רחוב. בישראל קידום אורגני מקומי מתייחס לפי אזור (צפון, מרכז, דרום) או לפי ערים ויישובים כאשר אלה יהיו לרוב בעלי מכנה גאוגרפי משותף וקרובים אחד לשני בדרך כלל. כך למשל עסק הנמצא באחת הקריות, יכול לקדם את שירותיו ומוצריו ללקוחות הנמצאים באותה הקריה אבל בשל הקרבה הגאוגרפית לקריות האחרות פשוט יהיה חבל לא לקדם את השירותים והמוצרים שלכם גם לקריות האחרות הנמצאות במרחק כמה דקות נסיעה אחת מהשנייה. 

קידום מקומי מתייחס לקידום ביטויי מפתח העשויים להיות רלוונטיים לעסק בעלי שיוך גאוגרפי מקומי. כך למשל חנות פרחים בקריית מוצקין תרצה להתקדם בביטוי זה וכן בביטויים נוספים בעלי אופי מקומי, לדוגמה: משלוח פרחים במוצקין, משלוחי פרחים בקריית מוצקין, חנות פרחים במוצקין, חנות פרחים בקריות וכך הלאה. 

מחקר מילות מפתח לקידום אתרים בקריות:

כל תהליך של קידום אתרים מתבסס לרוב על מחקר מילות מפתח. מחקר זה יכול להיעשות שונה בין חברת קידום אחת לאחרת. היקף המחקר וכמות הביטויים הנבחרים לאחר צמצום גם כן עשויים להשתנות בין לקוח אחד לאחר, לפי תקציבו וצרכיו. מחקר מילות המפתח יכול להתבסס על כלים כמו כלי מילות המפתח של גוגל וכלים כלים נוספים כמו AHREFS, גוגל טרנדס, UBERSUGGEST ואחרים. הבסיס של מחקר מילות המפתח הוא לגלות ביטויים שעשויים להיות רלוונטיים לתוכנית הקידום האורגני של האתר המקודם, לגבש רשימת ביטויים ואז לבצע סינון לכמות הביטויים הנדרשת לנו לצרכי הקידום. בדרך כלל הרשימה תכלול כמה עשרות ביטויים שכאלה אך באותה מידה, בהתאם לתקציב הלקוח גם יכולה לכלול רק כמה ביטויים בודדים או מן הצד השני מאות ביטויים לקידום. 

בדרך כלל במהלך הקידום האורגני ביטויים רבים בעלי תחרות נמוכה יקודמו “על הדרך” אולם טוב לבצע מחקר מילות מפתח ולהשתמש בביטויים מסוימים כאבני דרך הכלולים באסטרטגיית הקידום שלכם כדי לבסס בצורה נכונה את הקידום האורגני של האתר. 

כתיבת תוכן לקידום אתרים בקריות:

אם יצא לכם לבקר באזורים אחרים בארץ מהאזור בו אתם גרים, ודאי יצא לכם להכיר ולחוות שהסלנג המקומי עשוי להיות שונה בין אזור אחד לאחר. על כן כאשר אתם כותבים תוכן לעסקים באזור ספציפי, כדאי יהיה להכיר את השפה המקומית או לכתוב בצורה ניטרלית לגולש הממוצע. כתיבת התוכן צריכה מצד אחד לכלול את ביטויי המפתח בעלי האופי המקומי הרלוונטיים לקידום ומצד שני להעניק ערך אמיתי לגולשים, לספק להם מענה לשאלות מסוים ומידע שהם חפצים בו ומחפשים אותו בגוגל ו/או באתר שלכם. התוכן צריך להיות כתוב בראש ובראשונה לגולשים ובו מבצעים התאמות קטנות למנועי החיפוש מבלי לפגוע בשטף הכתיבה והקריאה של התוכן. פעולה זו נקראת אופטימיזציה. 

מה כוללת אופטימיזציה לתוכן באתר המקודם?

מלבד שילוב ביטויי המפתח יש כמה פרמטרים נוספים שחשוב לדאוג להם באופטימיזציה לתוכן קיים או תוכן חדש העולה לאתר. יש לדאוג לקישור פנימי אחד לפחות לעמוד אחר באתר, כדאי לדאוג לקישור חיצוני אחד גם כן (לא חובה – אך לפחות בחלק מהעמודים באתר זה חשוב כדי לשמור על מבנה טבעי ככל האפשר). חשוב לבצע אופטימיזציה לתמונות המועלות לאתר ולפוסטים באתר גם כן. חשוב לחלק את המאמר בצורה מסודרת לפסקאות עם כותרות משנה לאורך המאמר ולסמן אותו בתגית H2. 

קישורים חיצוניים – מהיכן לקשר לאתר?

קידום בטיקטוק וקידום אתרים בקריות, כמו אתרים בכל אזור ובכל תחום, זקוקים לקישורים מרחבי הרשת על מנת לתת בוסט לקידום האתר. בדרך כלל יהיה מומלץ לגוון בין קישורים יותר איכותיים וקישורים בעלי איכות בינונית (כדי לשמור על טבעיות) וכן מומלץ לקשר ממגוון סוגים של אתרים: מגזינים ופורטלים כלליים וחדשותיים, מקומונים, אתרי נישה הקשורים לתחום שלכם ועוד. אם לדוגמה אתם אנשי מקצוע המספקים שירותים באופן עצמאי תוכלו גם לקשר אל האתר שלכם מתוך אתר אינדקס איכותי לאנשי מקצוע מומלצים למשל. אם יש לכם מסעדה תוכלו לקשר מתוך בלוג או מגזין בנושא אוכל או מסעדות. 

לעבוד עם חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל:

חברת ג’נסיס נחשבת לחברה המובילה בישראל למיתוג עסקים. לחברה התמחות ומחלקה ענפה בתחום הקידום האורגני. החברה מקדמת אתרים בכל סדר גודל ומידת תחרות בגוגל עם שיטה ייחודית שפשוט עובדת. צרו עמנו קשר לפרטים נוספים. 

 

קידום אתרים בקריות
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513