קידום אתרים ברמת גן

זה הזמן שלכם להפסיק להתלבט ולהתחיל לקדם את אתר העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל, לביטויים הקשורים בעיר שלכם. יש לכם עסק ברמת גן ואתם רוצים שתושבי העיר יכירו אתכם? יגיעו אל האתר שלכם? ויזמינו מכם את השירותים והמוצרים שלכם? זה הזמן להתחיל להשקיע בשירותי קידום אתרים ברמת גן עם החברה המובילה בישראל למיתוג ופרסום עסקים. חברת ג’נסיס מתמחה בשירותי קידום אתרים ותשמח לספק לכם שירותים ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות. 

לעבוד עם החברה היחידה ישראל שניצחה את גוגל במגרש הביתי שלה:

ג’נסיס היא חברת הפרסום היחידה שניצחה את גוגל במגרש הביתי שלה והורידה אותה בחיפושים בגוגל למקום השני לביטוי “פרסום בגוגל”. כאשר אתם רוצים להגיע לתוצאות הטובות ביותר תרצו לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר. ג’נסיס תשמח לספק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר, עם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ואנשי המקצוע הטובים בישראל.

מדוע אתם רוצים לעבוד עם חברת ג’נסיס?

  • ניסיון רב שנים – מעל 11 שנים של התמחות בתחום המיתוג והפרסום, עם התמחות בתחום השיווקי הדיגיטלי והקידום האורגני.
  • החברה היחידה שניצחה את גוגל במגרש שלה.
  • מנהל תיק לכל לקוח שייתן לכם שירות מקצועי, אישי ולכל צורך.
  • מתמחים במיתוג ופרסום עסקים מאפס ועד הצלחה מוכחת בשטח ובניית מותג מוביל בתחום.
  • One Stop Shop – כל המעטפת שאתם צריכים במקום אחד. החל משירותי בניית אתרים ודפי נחיתה, דרך פעילות ברשתות החברתיות, ניהול קמפיינים ממומנים ועד קידום אתרים ברמת גן.
  • תוצאות בשטח – מאות לקוחות שהבאנו למקום הראשון בגוגל, כולל בזירות תחרותיות במיוחד.
  • שיטת עבודה סדורה ומקצועית שעובדת לנו עם כל לקוח, בכל תחום.

איך עושים קידום אתרים ברמת גן ועל מה חשוב לשים דגש?

מחקר מילות מפתח – הפעולה הראשונה שנרצה לבצע לאחר האפיון המקדים של העסק, קהל היעד והגדרת מטרות. קידום אתרים ברמת גן ידרוש מאתנו לקדם ביטויים עם התייחסות לעיר רמת גן. כלומר שאת הביטויים שנרצה לקדם בתחום שלכם נרצה להוסיף להם את השיוך המקומי “רמת גן” או “ברמת גן” כדי להגיע אל הקהל המחפש אנשי מקצוע, עסקים או מוצרים כלשהם בעיר ועשויים להיות רלוונטיים לתחום שלכם. 

אופטימיזציה – בין אם מדובר באתר חדש ובמיוחד כאשר מדובר באתר קיים, אתם רוצים לוודא תחילה שאתם מבצעים אופטימיזציה לתכנים ולאתר עצמו. יש מגוון פעולות טכניות ואחרות החיוניות בשלב זה ואלו ממשיכות ככל שמתקדמים עם עבודת הקידום. עבודת האופטימיזציה באתר אף פעם לא נגמרת.

יצירת תכנים לאתר – חלק בלתי נפרד מהליך קידום האתר בגוגל הוא כמובן ייצור התכנים לאתר ומחוצה לו. התכנים מחוץ לאתר משמשים לבניית קישורים נכנסים לאתר ואילו התכנים ההולכים לתוך האתר משמשים כדי לעדכן את האתר, לחלק ערך עם הגולשים וכמובן להראות לגוגל במה עוסק כל עמוד באתר. חשוב להתאים את התכנים באתר לצרכי SEO וזאת מבלי לפגוע באיכות התכנים, בשטף הקריאה שלהם ובערך שהם מחלקים לגולשים שלכם. 

שיפור חוויית המשתמש באתר – אחד הדברים החשובים ביותר בהליך הקידום האורגני כיום הוא דאגה לחוויית המשתמש באתר שלכם. אם אתם שואפים שתושבי רמת גן ימצאו אתכם בתוצאה הראשונה בגוגל (או לכל הפחות בתוצאות הראשונות) אתם ללא ספק תרצו להשקיע בשיפור חוויית המשתמש באתר שלכם. כחלק מעבודת הקידום אנו נבצע פעולות שונות שמטרתן תהיה לשפר פרמטרים החשובים בחוויית המשתמש באתר. לדוגמה: התאמה רספונסיבית של האתר לגלישה במסכים שונים, שיפור מהירות הטעינה והגלישה באתר, שיפור התפריטים, התקנת תוספי נגישות ועוד. כמו כן חשוב לבדוק שהקישורים עובדים באתר בצורה נכונה, שאין הפניות “שבורות” ועוד.  

בניית קישורים לאתר – אספקט נוסף וקריטי לקידום האתר הוא כמובן שימוש בקישורים. קישורים אלו הינם חיוניים להצלחה בקידום האתר שלכם ולכן אנו משקיעים חלק ניכר מעבודת הקידום בבניית תמהיל קישורים איכותי ואפקטיבי לקידום אתר החברה שלכם. לצד התשתיות, הקשרים והמשאבים הרבים של חברת ג’נסיס בבניית קישורים לעסקים החברה גם עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים על מנת לעקוב אחר הקישורים, אחר ההתקדמות וההשפעה שלהם על הליך הקידום ועוד. 

על מה נשים דגש בקידום אתרים ברמת גן?

  • נטפל במגוון רחב של פרמטרים החיוניים לצרכי הקידום ולא נתמקד רק בכמה בודדים שכאלה בשל חשיבותם. העבודה על הקידום האורגני צריכה להתבצע לרוחב, כבר משלבי בניית האתר וכמובן במהלך קמפיין הקידום.
  • תנועת גולשים – נשאף להשיג תנועת גולשים גדולה ככל האפשר, תוך מיקוד בביטויים שיהפכו את האתר לפעיל, מעניין ומניב. 
  • מוניטין ומיתוג – להיות ראשונים בגוגל זה תהליך, לא קורה בלילה אחד ולא מדובר רק בתנועת גולשים אלא במוניטין. תהיו עסק מוביל בתחומכם וכך הגולשים יתייחסו אליכם.
  • רווחיות – בסופו של דבר קמפיין הקידום צריך להניח רווחים לבעל העסק ולא להתבסס על הבטחות שווא ולכן נכוון את אסטרטגיית הקידום שלנו והעבודה עם הלקוח כדי להביא אותו למצב של רווח.
  • עליה בערך הנכס – שיטת העבודה שלנו תתרום לא רק להגדלת ההכנסה והבאת לקוחות נוספים אלא לעליה בערך הנכס שלכם.

לפרטים נוספים אודות קידום אתרים ברמת גן, שיטת העבודה שלנו וכיצד אנו יכולים להביא אתכם למקום הראשון בגוגל – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

קידום אתרים ברמת גן
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513