קידום אתרים בתל אביב

קידום אתרים בגוגל ופרסום בטיקוטוק היא טכניקת הפרסום המובילה כיום באינטרנט וזאת בעיני רבים. היא פועלת אומנם לטווח הארוך אך משפיעה הרבה מעבר לגולשים המגיעים מגוגל לאתר המקודם. להופיע ראשון בגוגל זהו סמל סטטוס, שיפור משמעותי של מוניטין החברה ותרומה ענפה למיתוג ומיצוב החברה כחברה מובילה וחזקה בתחומה. זאת בנוסף לכך שמדובר בדרך המשתלמת ביותר כלכלית להבאת גולשים ולקוחות לעסקים מה שיאפשר לעסק לצמוח ולגדול ללא הרף. קידום אתרים בתל אביב יכול להיות אתגר לא קטן שכן ישנה תחרות גדולה מאוד בדרך כלל וכמעט בכל תחום – משום כך אתם רוצים לעבוד עם חברה גדולה, מקושרת ומקצועית בתחום.

לקדם בעצמי את האתר או לשכור חברת פרסום?

לא פעם עולה השאלה האם לקדם את האתר לבד או לשכור את שירותיה של חברת פרסום שתבצע קידום אורגני מקצועי לאתר שלנו. כידוע קידום אתרים אורגני עשויה לעלות לכל הפחות כמה אלפי שקלים בחודש מתקציב הפרסום ולכן בעלי עסקים רבים מתלבטים כיצד להשקיע בתבונה את תקציב הפרסום שלהם. התשובה שלנו היא חד משמעית – לשכור חברת פרסום מקצועית. כאשר מדובר בקידום אורגני בגוגל אסור לשחק משחקים עם אתר החברה שלכם. מדובר בתחום תובעני הדורש ידע מקצועי רב, ניסיון והבנה בכל אספקט בהליך הקידום. לגוגל חוקים רבים והתניות לגבי ההתאמה של אתרים למנועי החיפוש ולמה שהיא רוצה להציג בתוצאות לגולשים שלה. מעבר על החוקים הללו בניסיון לקדם את האתר מהר יותר או בשיטות שאינן עולות בקנה אחד עם החוקים של גוגל עשויה לגרום לאתר שלכם להינזק, להישלח ל”ארגז החול” של גוגל ויהיה קשה מאוד לשקם את המוניטין של האתר שלכם לאחר מכן.

התחרות הגדולה בתל אביב וכיצד קידום אתרים יוכל לסייע לכם להתבלט?

תל אביב ידוע כעיר הרוויה בבתי עסק שונים. למעשה, אנשים רבים מכל רחבי הארץ מעתיקים את מקום מגוריהם לתל אביב כדי “להצליח בעיר הגדולה” ויודעים שיש להם סיכויים גבוהים יותר להצליח מאשר באזורים אחרים בארץ. עם זאת מדובר גם בתחרות גבוהה יותר, כמעט בכל תחום, ולכן חשוב לעבוד עם חברת מיתוג עסקי ופרסום מקצועית ומנוסה. ג’נסיס נחשבת לפירמת המיתוג המובילה בישראל ומתמחה בשירותי פרסום עם דגש על קידום אתרים בתל אביב.

3 הדברים שאנו שמים עליהם דגש כחשובים ביותר בהליך הקידום האורגני:

במסגרת העבודה על קידום אתרים מבצעים עשרות פעולות שונות במהלך החודש, עושים שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים ומבצעים מעקב שוטף אחר הביצועים, מצב האתר והדירוגים שלו ועוד. העבודה על הקידום האורגני הינה סיזיפית מאוד אולם כל תוכנית קידום אתרים במסגרת העבודה שלנו עם לקוחותינו מתבססת על 3 דברים עיקריים:

  • תוכן – התוכן הוא הבסיס לתקשורת עם קהל הגולשים דרך האתר שלכם, הוא זה שיעבוד עבורכם גם אחרי שעות הפעילות של העסק והתוכן הוא גם זה שמציג לרובוטים של גוגל במה כל עמוד באתר שלכם עוסק בכדי לגוון לשם את הגולשים. התוכן בתוך האתר שלכם צריך להיות כתוב בצורה מקצועית וטובה, בשפה שהגולש יבין ועם ביצוע התאמות למנועי החיפוש.

  • חוויית משתמש – מונח חשוב מאוד להליך הקידום האורגני של האתר שלכם אך גם לשיפור יחס ההמרה באתר ושביעות רצון הגולשים הוא כל מה שקשור בחוויית המשתמש באתר. הכוונה היא לחוויית השימוש של הגולש באתר מהרגע שהוא נכנס אליו ועד הרגע שהוא יוצא ממנו: לרבות טפסי הרשמה והתחברות לאתר, ניווט נוח ויעיל בין העמודים, טעינה מהירה של עמודי האתר, התאמת האתר לגלישה במובייל, טפסי תשלום נוחים ומאובטחים ועוד.

  • קישורים – הקישורים משמשים את גוגל כמעין “המלצות” על אתר מסוים. לאורך השנים גוגל ביצעה עדכונים רבים כמו עדכון פנדה ופינגווין שפעלו בין היתר למחוק מהעולם את קישורי הספאם ולתת יותר כוח לקישורים איכותיים וטבעיים יותר, מאשר לקישורי ספאם שנועדו רק כדי לקשר בכוח לאתר המקודם ללא כל תועלת לגולש. ג’נסיס מחזיקה ברשת אתרי תמיכה גדולה וחזקה במיוחד וכן בעלת קשרים ומשאבים ליצירת קישורים בעלי ערך רב ללקוחות החברה.

 

שיטה מנצחת לא מחליפים – רק מעדנים:

חברת ג’נסיס בעלת ניסיון רב שנים בתחום הפרסום הדיגיטלי עם דגש על הקידום האורגני בגוגל. לחברה שיטת עבודה מאוד מסודרת שנבנתה לאורך שנים ולה בוצעו התאמות שונות לאורך השנים בהתקדם לעדכוני גוגל וההנחיות החדשות שלה בכל עדכון. השיטה המנצחת שלנו עובדת עבור לקוחותינו וכן גם עבור אתרי החברה. על כן אנו מאמינים כי שיטה מנצחת לא מחליפים. שיטת העבודה עשויה לעבור התאמות קטנות ועידון בין לקוח אחד לאחר, בהתאם לדרישות הלקוח, למידת התחרות בתחום וכמובן לעדכון גוגל העתידיים. עם זאת – הבסיס לאסטרטגיית הקידום יישאר דומה בהתאם למה שכבר עובר לנו שנים רבות ועם מגוון רחב של לקוחות בתחומים שונים. 

קידום אתרים בתל אביב עם ג’נסיס:

זה הזמן שלכם לקחת צעד קדימה לפני המתחרים שלכם ולהבליט את עצמכם בתוצאות החיפוש. עם חברת ג’נסיס תזכו לשירות קידום אתרים בתל אביב ולניהול רשתות חברתיות ברמה הגבוהה ביותר, עם דגש על התרחבות וצמיחה מתמדת לצד עבודה שתניב לכם תוצאות ותעמוד בציפיות שלכם. לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לפגישה נעימה במשרדנו ולראות כיצד גם אתם תוכלו להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל ממש בקרוב.

קידום אתרים בתל אביב
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513