קידום אתרים שחור האם כדאי?

אחד המונחים שנשמעים יותר בתחום הקידום האורגני הוא קידום אתרים שחור. קידום אתרים זה מתבסס על שיטות קידום המבצעות מניפולציות על מנוע החיפוש על מנת לקדם אתר בגוגל במהירות. בדרך כלל סופו של אותו אתר יהיה בארגז החול של גוגל ומנוע החיפוש ידע לזהות פעולות שכאלה במוקדם או במאוחר. אנו כמובן לא ממליצים לעולם על קידום אתרים שחור לאף בעל אתר אולם אם אתם רוצים ללמוד מעט יותר על הנושא, על אף שאנו לא מתיימרים להתמחות בו, מניסיוננו נוכל לחלוק אתכם מעט מידע כדי שתבינו כיצד זה עובד ומה לא לעשות.

הרצון לקבל תוצאות כאן ועכשיו:

הכול מתחיל מהרצון להשיג תוצאות כאן ועכשיו. ובכן מי לא רוצה לקבל תוצאות מיידיות? להתחיל את קמפיין הפרסום היום ולהתחיל לקבל במהירות לידים כלקוחות פוטנציאליים לעסק שלנו? כולם רוצים וזה בסדר גמור לשאוף להשיג לקוחות במהירות, אולם הדרך להגיע לשם הינה חשובה לא פחות. בעלי עסקים המעוניינים להשקיע את מיטב כספם בפרסום עשויים לרצות להשיג תוצאות עכשיו ולא בעוד חצי שנה-שנה, אולם יש הבדל בין קידום אתרים מהיר שיכול להיות תקף במקרים מסוימים לבין שימוש במניפולציות ושיטות קידום שאינן עולות בקנה אחד עם החוקים וההנחיות של גוגל. קידום אתרים לא עובד על מהירות. מנוע החיפוש של גוגל הוא מחשב, תוכנה, מכונה, תקראו לזה איך שתרצו. כמו כל מערכת אחרת ניתן לבצע עליה מניפולציות כדי לגרום לאלגוריתם לדרג אותנו גבוה יותר במנועי החיפוש במהירות אולם לכמה זמן נהיה שם? מעט מאוד בדרך כלל. עד שגוגל יעלו עלינו ויענישו את האתר. אם אתם מחפשים תוצאות מהירות תוכלו להשתמש בטכניקות פרסום של פרסום ממומן. הצוות המקצועי שלנו בחברת ג’נסיס מיתוג עסקי ישמח לבנות ביחד אתכם אפיון ואסטרטגיית שיווק מתאימה לעסק שלכם ולתקציב שלכם.

מהו קידום אתרים שחור ואילו פעולות מבוצעות במסגרת הליך זה?

קידום אתרים שחור הוא הליך קידום אורגני בו מבוצעות פעולות הנוגדות לגמרי את ההנחיות והחוקים של גוגל. למעשה מדובר בדיוק בפעולות ההפוכות שגוגל מעודדת. מדובר בטכניקות פסולות, ספאמיות ובעייתיות שאמורות לעשות מניפולציות על האלגוריתם של מנוע החיפוש על מנת להשיג תוצאות מהירות. כפי שאמרנו, אנו לא מתיימרים להיות מומחים לקידום אתרים שחור. מדובר בפעולות שאנו רחוקים מלעודד אבל כן מכירים מניסיוננו הרב בתחום:

  • רכישת דומיינים עם פרופיל קישורים חזק במיוחד וביצוע הפניות 301 לאתר שרוצים לקדם, זאת על מנת להעביר את הכוח אליו.
  • להפיץ קישורים חיצוניים בצורה אגרסיבית המקשרת לאתר המקודם. לעתים רבות זה מבוצע באמצעות תוכנות שונות.
  • העתקה, גירוד וספינינג של תכנים מאתרים אחרים כדי להשיג תוכן מהיר לאתר המקודם. זה לא בהכרח יעבוד לכם, במיוחד בשפות אותן גוגל מכיר היטב אולם בשפה העברית ובשפות זרות מסוימות אחרות זה בהחלט עשוי לעבוד לפחות מבחינת מנוע החיפוש (קצת פחות מבחינת הגולשים).
  • תכנים המוסתרים באתר שהגולש אינו רואה בדרך כלל ומיועדים לגוגל בלבד (בדרך כלל שילוב סתמי של ביטויי מפתח).
  • ועוד…

 

זהו קידום אתרים שחור (או חלק קטן ממנו) ופעולות שאתם לא רוצים שיהיו חלק מקידום האתר שלכם. פעולות אלה נפוצות בדרך כלל בתחומים מסוימים בהם יש תחרות פסיכית שבה בעלי האתרים מוכנים לקחת את הסיכון ולעשות שימוש בטכניקות שכאלה כדי להתקדם, גם אם זה לטווח קצר. מיותר לציין כי ג’נסיס מיתוג עסקי איננה עוסקת בקידום אתרים שחור או בפעולות מסוג זה. החברה פועלת בשיטת עבודה מתקדמת אותה פיתחה לאורך השנים תוך אימוץ החוקים, ההמלצות וההנחיות של גוגל. הטאצ’ הייחודי שלנו מאפשר לנו לקדם בהצלחה לקוחות רבים בתחומים שונים, כולל בתחומים תחרותיים במיוחד. יש כמובן שיטות נוספות לקידום מהיר שאינן קשורות בהכרח בקידום אתרים שחור.

קידום אורגני בנישה ללא תחרות:

נישה לא תחרותית או כזו שיש בה מעט מאוד תחרות מאפשרת לנו לקדם ביטויי מפתח מסוימים די במהירות. חלקם תוך מספר שבועות וחלקם תוך חודשים בודדים. במקרים כאלה לא רק שתוצאה ראשונה בגוגל איננה מילה גסה אלא גם אפשרית להשגה ודי במהירות. דוגמאות לקידום אתרים בנישות מסוג זה:

  • תכנים המקדמים מוצר/שירות חדש. אין לו מתחרים או שיש לו מעט מאוד מתחרים ולכן אפשר לקדם אותו במהירות לתוצאה הראשונה. כמובן שכל עוד מדובר במוצר חדש או ממש בהרצה ואנשים רק מתחילים להכיר אותו ולהיחשף אליו הרי שלא יהיו לו בהתחלה הרבה חיפושים בגוגל. בכל זאת אפשר יהיה “להכין את השטח” ולתפוס את המקום הראשון כדי לייצר הובלה חשובה על המתחרים לעתיד.
  • בתחומים שבהם יש קהל מאוד מצומצם כמו למשל רכישת מטוס, רכישת יאכטה וכו’.

אתרים בעלי תקציב גבוה:

אתרים שלבעליהם יש תקציב פרסום גדול במיוחד יכולים להשקיע את הכסף ביותר משאבים לקידום האורגני. חברת הקידום תוכל להשקיע בקישורים איכותיים יותר, יותר קישורים, יותר תכנים, תכנים איכותיים יותר ויותר שעות עבודה על האתר ומחוצה לו. ובכל זאת יש לקחת בחשבון כי גם כאן העבודה צריכה להתבצע בצורה הדרגתית ונכונה שכן גוגל בוחנת את כמות הקישורים הנכנסים לאתר אל מול כמות המבקרים וכן פרמטרים רבים אחרים. לפרטים נוספים והזמנת שירות קידום אתרים מקצועי לאתר החברה שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

קידום אתרים שחור
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513