קידום בגוגל מפות

אם הגעתם לכאן אין מן הנמנע שיצא לכם לשמוע לא פעם על אחת האפשרויות האורגניות הטובות ביותר לקידום העסק שלכם – קידום בגוגל מפות. עולם הקידום עבר מהפכה בשנים האחרונות ואף בעל עסק קטן ו/או גדול לא רוצה לפספס את ההזדמנות לבלוט מעל שאר המתחרים שלו ולהישאר בקדמת הבמה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, אנשי המקצוע של ג’נסיס פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

איך נראה העסק המקודם בגוגל מפות?

כל אדם מחפש לפחות עשרה חיפושים בממוצע ביום בגוגל, אנו מאמינים שיצא לכם לראות לא מעט פעמים את הסכמה לפיה התוצאות בגוגל מופיעות. 

  • מודעות קידום ממומנות
  • עסקים הנמצאים בגוגל מפות
  • שאר התוצאות האורגניות האחרות 
  • סוף הדף חוזרים למודעות קידום ממומנות

מכך ניתן להסיק שבאמצעות קידום העסק בגוגל מפות אין מן הנמנע שהעסק שלנו יופיע בצורה אורגנית מיד לאחר המודעות הממומנות וממש לפני התוצאות האורגניות – כך ניתן להשיג כמות גדולה של חשיפה ותנועה אורגנית לאתר האינטרנט ולשאר אמצעי ההתקשרות השונים: פלאפון, דואר אלקטרוני.

יורדים לעובי הקורה: קידום בגוגל מפות (Google My Business)

את גוגל מפות אתם כבר מכירים, הפלטפורמה שעומדת מאחורי אלו הינה “גוגל לעסק שלי” ו/או בתרגום פשוט (Google My Business). הלכה למעשה מדובר בכלי חינמי של גוגל אשר נותן לכם את האפשרות להגדיל את החשיפה שלכם ברשת, לטרגט לקוחות פוטנציאליים לפי מיקומו הפיזי של העסק ולקדם אותו אלפי מונים. 

דרך קידום בגוגל מפות תוכלו להתברג בתוצאות החיפוש הראשונות תוך כדי שאתם מספקים את כל המידע הרלוונטי לגבי העסק שלכם: אודות העסק שלכם, תמונות, שירותים, ביקורות, דרכים ליצירת קשר, מיקומכם הפיזי ואף קישור לדף האינטרנט שלכם. 

קשר ישיר בין קידום אתרים אורגני לגוגל מפות

אלפי עסקים עובדים ללא לאות בכדי שנה על מנת להתברג במקומות החזקים במנועי החיפוש, אין זה נמנע כי המקומות הראשונים גורמים לכם להיראות אמינים יותר אל מול לקוחות פוטנציאליים, מגבירים בצורה משמעותית את כמות הכניסות היומית לאתר האינטרנט שלכם ואת כמות הלידים אותה אתם מקבלים ברמה החודשית. כתוצאה מכך משקיעים לא מעט עסקים לא מעט זמן, כסף ומשאבים. 

קידום אורגני הוא למעשה קידום אשר נעשה באמצעות מגוון רחב של אופטימיזציות הנעשות בתוך אתר האינטרנט ומחוצה לו ועל ידי בניית סכמה נכונה של קישורים נכנסים ויוצאים. ממש בדומה לקידום אתרים אורגני גם כשאנחנו מדברים על גוגל מפות אנו מדברים על קידום אורגני לכל דבר ועניין הדורש לא מעט ניסיון, מיומנות ומקצועיות על מנת להבטיח כי תוכלו לנצל את הפלטפורמה לטובתכם. 

כיום בישראל בניגוד למדינות אחרות אנו רואים כי עסקים רבים נזכרו מעט באיחור בשימוש בפלטפורמה זו אך בשנים האחרונות אנו רואים נהירה של לא מעט בעלי מקצוע במטרה להגיע אל קדמת הבמה בתחומם ואל המיקומים הראשונים בגוגל. 

ניתוח אבסולוטי של הנתונים השונים

מעבר לכך שכלי גוגל לעסקים נחשב לכלי מדהים מבחינת קידום אורגני הוא מושלם מבחינת ניתוח נתונים ושאר תובנות. באמצעות הכלי תוכלו לגלות לא מעט דברים:

  • מהיכן התנועה הגיעה – מאיפה הלקוחות שלכם הגיעו אליכם, האם מדובר מכניסה אורגנית אל האתר בתוצאות החיפוש, האם הקידום בגוגל מפות עשה את שלו ודרך איזה פלטפורמה הם נכנסו.
  • מילות חיפוש – יופיעו לכם מה מילות החיפוש אותם הלקוחות שלכם הזינו כאשר הם הגיעו אליכם.
  • פעולות שהלקוחות הפוטנציאליים נקטו – יופיעו לכם אחוזי המרה ושאר פעולות אחרות אותם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נקטו – החל מלחיצה על כניסה לאתר האינטרנט שלכם, דרך התקשרות ישירות אליכם ועד מספר הפעמים שלחצו על בקשה לקבלת מסלול.
  • פוסטים ותמונות – תוכלו לקבל אינדיקציה מלאה לחשיפה לפוסטים ולתמונות שלכם.

לצד כל אלו ישנם עוד מגוון רחב של תובנות וניתוחים הניתנים לנו בחינם מגוגל במהלך השימוש בכלי – מה שנותן לבעל המקצוע שאתם עובדים איתו לקבל תמונה רחבה יותר במטרה לבצע אופטימיזציה נכונה וקידום של גוגל לעסק שלי.

אפשר לקשר את האתר ו/או לבנות אתר ייעודי

בניית אתרים הוא עולם שלם ומלואו הדורש התערבות מקצועית של בעל מקצוע, יחד עם זאת גוגל נותן לכם את האפשרות לבנות אתר ייעודי על גבי הפלטפורמה שלו כך שתוכלו לקבל חשיפה ראשונית ומעין “דף נחיתה” ללקוחות פוטנציאליים. ההמלצה שלנו היא ככל ומתאפשר לפנות אל חברה המתמחה במלאכת בניית אתרים אשר תעזור לכם לבצע את המלאכה בצורה נכונה הן עיצובית, הן מבחינת חווית משתמש והן מבחינת אופטימיזציה וקידום אתרים.

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום

אנשים רבים נוטים לחשוב כי מלאכת קידום בגוגל מפות יחד עם כלי גוגל לעסקים הינו דבר קל מאחר ומדובר בכלי חינמי. אך יחד עם זאת מסתתרים לא מעט אופטימיזציות ומלאכות אשר צריכות להיעשות מאחורי הקלעים על מנת להבטיח שתוכלו למקסם את המירב מן הכלי – הגעה למקומות הראשונים ויצירת “מפה” איכותית ומתקדמת. 

אמרתם קידום בגוגל מפות – אמרתם ג’נסיס

חברת ג’נסיס פרסום ומיתוג בע”מ הינה אחת החברות המובילות בעולם הקידום, השיווק והמיתוג בארץ. החברה פועלת ללא לאות לשם מתן מעטפת 360 בכל הקשור לעולמות המיתוג והשיווק.

במרוצת השנים צברה לעצמה ג’נסיס אלפי לקוחות מרוצים לצד פיתוח שיטות עבודה ייחודיות אשר הופכות את המלאכה ליעילה ויצירתית. ג’נסיס עובדת יחד עם שרשרת ארוכה של אנשי קידום ושיווק מהשורה הראשונה וכל זאת על מנת לשפר את חווית הלקוח, את איכות וטיב העבודה.

מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור ג’נסיס.

קידום בגוגל מפות
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513