קידום העסק באינטרנט

על מנת להפוך את העסק שלך לאימפריה תצטרך לשלב פרסום באינטרנט. קידום העסק באינטרנט הוא לא משהו שעושים על רגל אחת וסביר להניח שגם לא בתקציב צנוע מדי. אם אין לכם כמה אלפי שקלים בחודש לשים על מיתוג ופרסום באינטרנט ככל הנראה תישארו מאחור והמתחרים שלכם ישיגו את תשומת הלב של הלקוחות שלכם. כאשר תיצרו קשר עם חברת הפרסום, היועץ המקצועי שיישב אתכם יאפיין ביחד אתכם את העסק שלכם והלקוחות הפוטנציאליים שלכם. משם יהיה צורך לבצע מחקר שוק ומחקר מתחרים ולבנות אסטרטגיית פרסום המתאימה לצרכי העסק שלכם. 

כל המעטפת במקום אחד:

ג’נסיס הינה חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל המתמחה בשירותי שיווק דיגיטליים, בניית אתרים ותשתיות לעסקים ועוד. במילים אחרות תזכו לכל המעטפת במקום אחד. לשירות זה יתרונות רבים שכן אתם לא צריכים לחפש אחר אנשי מקצוע עם תחומי התמחות שונים, לקשר ביניהם, לוודא שהמידע מועבר בסנכרון מלא בין כל בעלי התפקידים ושאף אחד לא מושך לאינטרסים שלו. רוצים לקדם את העסק שלכם באינטרנט? להפוך למותג חזק בתחום שלכם? לזכות ללקוחות חדשים מדי יום? צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

בניית אתרים מדהימים עם רושם ראשוני מעולה:

קידום העסק באינטרנט יתחיל קודם כל מאתר איכותי. בניית אתרים מקצועיים אלו אתרים היוצרים רושם ראשוני מעולה, חוויית משתמש איכותית ובלתי מתפשרת ואתר המותאם רספונסיבית לגלישה במסכים שונים. אלה בשילוב כן טוב לאתר שלכם יהווה בסיס נהדר לקידום העסק באינטרנט ולקידום האורגני שלו בגוגל.

קידום אתרים בגוגל – טכניקת הפרסום המובילה:

קידום אתרים היא טכניקת הפרסום המובילה באינטרנט כיום וגם הפופולרית ביותר בעיני רבים. היא פועלת בעיקר לטווח הארוך אך התוצאות שלה הן המשתלמות ביותר כלכלית בבחינת עלות לגולש באתר, עלות לליד ועלות המרה. קידום אורגני בגוגל היא עבודה מורכבת הדורשת עקב סיזיפי אחר עשרות פרמטרים שונים המשפיעים על מיקום האתר שלכם בגוגל. העבודה מתבצעת לרוחב ועל פני קשת רחבה של נושאים: החל מבניית תמהיל קישורים באתר ומחוצה לו, דרך ייצור תכנים איכותיים לאתר, ביצוע אופטימיזציה ON SITE ואינספור משימות אחרות שיש לבצע. עבודת הקידום דורשת פעילות שוטפת של כותבי תוכן, עזרה ממתכנת/בונה אתרים מקצועי וכמובן מקדם האתר שלכם. 

ניהול קמפיינים בגוגל – להשיג תוצאות בטווח הקצר:

ניהול קמפיינים בגוגל הוא שירות המומלץ לבעלי עסקים המעדיפים לשלם יותר ולקבל תוצאות בטווח הקרוב. כלומר עסקים הזקוקים ללקוחות בדחיפות ומוכנים לקצץ ברווחיות העסקאות על מנת לבנות בסיס לקוחות בטווח הקצר, בשאיפה להגדיל אותו עם רכישות חוזרות, המלצות וכו’. שלא תבינו אותנו לא נכון – מדובר בטכניקת פרסום נהדרת ואיכותית שיכולה במקרים רבים, ובעזרת מנהל קמפיינים מקצועי ומנוסה, לספק קמפיינים רווחיים מאוד. למרות זאת, העלות לליד וללקוח גבוהה יותר בטווח הארוך ויש תקרת זכוכית שניתן להגיע אליה במידה ולא מעלים את התקציב. 

פרסום ברשתות החברתיות – למי זה מתאים והיכן לפרסם?

הרשתות החברתיות איתנו כבר המון שנים יחסית אולם בשנים האחרונות אנו עדים להצלחה של רשתות חברתיות נוספות כמו טיקטוק, אינסטגרם, טלגרם ואחרות. אלה בנוסף לפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה והפופולרית בעולם ולרשתות חברתיות כמו לינקדאין וטוויטר, מספקות משטח פורה לאנשים רבים וכמובן גם לבעלי עסקים הנעים בעקבותיהם ונלחמים על תשומת הלב שלהם. השיווק ברשתות החברתיות שונה מפלטפורמות אחרות. כאן צריך להתחבר אל הקהל, להפוך אותם ללקוחות ואז אפילו לחברים. האפשרות של בעלי עסקים לחבר את הקהל אל המותג היא כלי חזק במיוחד שכן אנשים רוכשים עם הרגש ורוכשים מגוף שהם יכולים לסמוך עליו. אם תצליחו לזכות באמון של העוקבים שלכם תוכלו ליהנות מהצלחה מסחררת עם העסק שלכם והתפתחות מתמשכת ואינסופית. 

איך נבחר היכן לפרסם? זה תלוי היכן נמצא קהל היעד של הלקוח, מה התקציב של הלקוח ובתוכנית הפרסום הכוללת של העסק שם יוחלט היכן כדאי להשקיע את המשאבים הכלכליים. כל פלטפורמה דורשת השקעה כלכלית, משאבים, תכנים וזמן עבודה. אם אתם יכולים לשלב פרסום ברשתות החברתיות או שתוכנית הפרסום שלכם תהיה סביב הרשתות החברתיות תוכלו לבנות מותג מוביל בתחום שלכם, להגביר את החשיפה למותג ולחבר אליכם את הקהל – בהנחה שהעבודה תתבצע בצורה מקצועית ונכונה כמובן.

הרשמה לגוגל מיי ביזנס:

כל בעל עסק המגיע אל פתחי המשרדים שלנו בג’נסיס מכיר היטב את אינדקס העסקים של גוגל, או בשמו המלא Google My Business. גוגל בנתה ארכיון, או אינדקס אם תרצו, של עסקים. גוגל מבקשת לאמת את כתובת העסק ובכך להציג את העסק בתוצאות הקידום הלוקאליות (כלומר תוצאות לחיפושים בעלי אופי מקומי). כמו כן תוכלו להוסיף מידע נוסף שיהיה משמעותי עבור הגולשים כמו שעות הפתיחה והפעילות של העסק, טלפון של בית העסק, תמונות ואף לאפשר לגולשים לדרג אתכם ואת השירות שלכם. דירוג גבוה יוצר אמינות ותורם לחשיפה גדולה יותר במנוע החיפוש וקבלת פניות רבות יותר מגוגל כמובן. הרשמה לגוגל מיי ביזנס צריכה להיעשות בצורה נכונה ולכן מומלץ לאפשר לאיש מקצוע מנוסה לסייע בהליך ההרשמה ולהימנע מטעויות נפוצות.

אז אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם באינטרנט – הכול מתחיל בצעד קטן גדול. השאירו פרטים כאן למטה ונציגנו המקצועיים ישמחו להעניק לכם את שירות מקצועי וחם כל הדרך למעלה.

קידום העסק באינטרנט
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513