קידום לעסקים קטנים

כל בעל עסק קטן או גדול רוצה לצמוח, להגדיל את ההכנסות, לקבל עוד לקוחות ויום אחד להיחשב לטוב ביותר בתחומו (או לפחות בין הטובים והמוערכים שבהם). באמצעות האינטרנט נוכחנו לגלות אינספור בתי עסק בישראל, וכמובן גם ברחבי העולם, הנחשבים לקטנים במיוחד ובזכות עבודה מקצועית מיתגו את עצמם כעסק גדול ומוביל. לעתים היה מדובר בעסק של אדם אחד שבזכות עבודת מיתוג ושיווק נכונה הצליח להתברג כאחד העסקים המובילים בתחומו מה שהוביל לביקוש רב יותר לעבודתו ולאפשרות להרחיב את העסק, לצמוח כלכלית ואף להביא עובדים ולתת שירות בפריסה ארצית. רוצים גם אתם לקדם את העסק שלכם באמצעות האינטרנט? השלב הראשון הוא להשאיר פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם ולקבוע פגישת היכרות.

מהן הדרכים הטובות ביותר לבעל עסק קטן לפרסם באינטרנט?

עסקים קטנים יהיו מאופיינים לרוב בתקציבים נמוכים יותר מאשר עסקים בינוניים וגדולים. עם זאת, הפלטפורמות המובילות לפרסום באינטרנט כמו פייסבוק, גוגל, יוטיוב, אינסטגרם ואחרות – מאפשרות לנו לפרסם גם בתקציבים המתאימים לעסקים קטנים. כך שגם אם אין לכם סכומי עתק להשקיע בפרסום, תוכלו להצמיח את העסק שלכם ולהגביר את החשיפה למותג שלכם גם בתקציב צנועה יחסית שיאפשר לכם לצמוח בהדרגה ובקצב שלכם. בין האפשרויות השונות:

  • קידום אורגני בגוגל – נקרא גם קידום אתרים. המטרה היא לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, לצבור מוניטין ולקבל הרבה יותר לקוחות בטווח הארוך.
  • פרסום ממומן בגוגל – האפשרות לשלם לגוגל כדי להציג מודעות שלנו בעמוד התוצאות במנוע החיפוש או באתרי שותפים של גוגל ולקבל תנועת גולשים בצורה מהירה יותר לאתר שלנו.
  • שיווק בפייסבוק – מגוון אפשרויות לשיווק ופרסום באמצעות פייסבוק: קבוצות דיון, קידום עמוד עסקי, פרסום ממומן השולח את הגולשים ישירות לדף נחיתה/אתר חיצוני ועוד.
  • פרסום פיזי מסורתי – כרטיסי ביקור, פליירים, פולדרים, כנסים, השקות, פרסום בעיתון מקומי ועוד.
  • שיווק מפה לאוזן.
  • קידום באמצעות תוכן – הזנת תכנים טובים ברחבי הרשת וקידום ממומן באמצעות פלטפורמות כמו אאוטבריין, טאבולה ואחרות.

קידום לעסקים קטנים – היכן להתחיל?

קידום אתרים? פרסום בפייסבוק? פרסום ממומן בגוגל? היכן כדאי להתחיל? ובכן אין לכך תשובה חד משמעית וזה תלוי במטרות של בעל העסק, בתקציב שלו וכן היכל נמצא קהל היעד שלו. בעסק אחד התשובה תהיה פרסום ממומן בגוגל, אצל עסק אחר דווקא הקידום האורגני יהיה עדיף ואילו עסק אחר בפלטפורמה אחרת. כדאי יהיה לקבוע פגישת ייעוץ מקצועית, ללא התחייבות, עם אנשי השיווק של ג’נסיס וזאת על מנת לאפיין את הפלטפורמה המתאימה ביותר לפרסום העסק שלכם. קידום לעסקים קטנים הוא שם כולל לסט הפעולות הנדרש לקידום עסק בצורה הטובה ביותר באינטרנט, תוך ניצול מקסימלי ונכון של תקציב העסק ועמידה במטרותיו. 

קידום אתרים בגוגל – המקום להתחיל בו:

קידום אורגני בגוגל הוא ללא ספק המקום להתחיל בו עבור מרבית בעלי עסקים. כמעט כל בעל עסק יכול למצוא את הקהל שלו בגוגל, או למעשה הקהל שלו יוכל למצוא אותו בגוגל אם יהיה מקודם לתוצאות הראשונות. הדרך למעלה רצופה כוונות טובות וגם עבודה סיזיפית, משאבים, קשרים ועבודת קידום מקצועית הנדרשת בכל תחום. ככל שהתחרות גדולה יותר כך יותר קשה להגיע לתוצאות הראשונות לביטויים התחרותיים אולם הכול אפשרי וזה רק עניין של זמן ועבודה נכונה לאורך זמן. לקידום אורגני יש יתרונות רבים שיכולים לסייע לעסק קטן לצבור עוד לקוחות. מלבד העובדה שמדובר במקור התנועה הגדול והאיכות ביותר בעולם, הרי שהקידום האורגני גם תורם למוניטין החברה ולמיצוב החברה כחברה אמינה ומובילה אם מתברגת בתוצאות הראשונות בגוגל.

מהו קידום לוקאלי ומדוע הוא חשוב לעסקים קטנים?

קידום לוקאלי הוא למעשה מונח המתייחס לקידום עסקים המספקים שירותים בעלי אופי מקומי. לדוגמה: מעצב שיער המספק שירותיו לתושבי העיר והסביבה, חנות פרחים המספקת משלוחי פרחים רק באזור בו היא נמצאת או אפילו עורך דין המתמחה בתחום מסוים ופונה לקהל הנמצא בעיר שלו ובערים סמוכות. עבור חלק מבתי העסק מדובר בברירת מחדל – הקידום הלוקאלי – וזאת בשל העובדה שהם באמת מספקים את שירותיהם רק באזור שלהם ולא מתרחקים מעבר לכך. עבור אנשי מקצוע או בתי עסק אחרים, שכן יכולים לספק שירותים מקיפים יותר מבחינה אזורית ייתכן וישקיעו בקידום לוקאלי בשל תחרות גבוהה בתחום שלהם והעדפה להתמקד בקהל המקומי תחילה ואז להתרחב בהדרגה. הקידום הלוקאלי הוא קידום אתרים בו מקדמים ביטויים בעלי אופי חיפוש מקומי ובכלל דואגים לשייך את העסק לאותו אזור/לאותה העיר גם ברישום לגוגל עסקים, בכתובת בית העסק במגוון מקומות באינטרנט (כמו אינדקסים ודפים עסקיים ברשתות החברתיות) ועוד. 

בכמה ערוצי שיווק כדאי להשקיע במקביל?

עבור בעל עסק קטן, עם תקציב מוגבל יחסית, מומלץ שלא להתפזר יותר מדי. לאפיין היכן נמצא קהל היעד של בית העסק ולהשקיע את המשאבים, הזמן והמאמץ באותה פלטפורמה. כאשר יקבל בעל העסק תוצאות ניתן יהיה להתפתח ולהתקדם לפלטפורמות נוספות והרחבת הפעילות העסקית, המקצועית והשיווקית. לפרטים נוספים אנו ממליצים בחום להתייעץ עם הצוות המקצועי המנוסה של ג’נסיס. חברת ג’נסיס נחשבת לחברת המיתוג ובניית אתרים המובילה בישראל כיום שקדמה אלפי עסקים בהצלחה ותרמה לצמיחתם באמצעות השיווק הדיגיטלי ושירותי המיתוג המקצועיים של החברה. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

קידום עסקים קטנים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513