קידום נדל”ן – כך תגיעו לקונים שלכם

כבר שנים שהנדל”ן בארץ הוא תחום חם במיוחד וכולם רוצים להרוויח ממנו

השוק תחרותי מאוד ולקונה שלכם יש אופציות רבות – אבל יש דרכים שיתנו לכם יתרון במגרש המשחקים של הנדל”ן.

 

למה צריך שיווק דיגיטלי לנדל”ן?

 

קהל יעד רלוונטי – קידום נדל”ן בדיגיטל מאפשר לכם להגיע אל הקהל הרלוונטי עבורכם, קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק מאפשרים פילוח מדויק ומזהים תחומי עניין של הקהל, כך שניתן להגיע אל אנשים המחפשים דירות לקנייה או השקעה בעיר שאתם מוכרים בה ואפילו קהל המתעניין  ספציפית ברכישה בפרויקטי תמ”א 38 או רכישת דירות קבלן. 

 

תחרות – המתחרים שלכם עושים קידום נדל”ן בדיגיטל, צמצמו את התחרות איתם ותהיו איתם באותה זירת פרסום. 

 

משקיעי נדל”ן – משקיעי נדל”ן מחפשים הזדמנויות שיקרצו להם, פרסום טוב ומעניין המושך את העין ומכוון אל משקיעי נדל”ן יכול להוביל אותם אליך. 

 

מודעות לפרויקט – בין אם אתם בשלבי היתרי בנייה, או בשלבי מכירה סופיים – אתם רוצים מודעות לפרויקט שלכם ולשלב בו הוא נמצא. 

 

חשיפה לכמות גדולה של אנשים – החשיפה בדיגיטל מגיעה לכמות גדולה מאוד של אנשים ובמחיר נמוך לכל חשיפה, כך שהיא משתלמת ביותר ומתאימה לכם במיוחד: ככל שיותר אנשים יחשפו לפרויקט שלכם  יהיו לכם יותר פניות לגבי רכישה. 

 

מה חשוב בקידום נדל”ן בדיגיטל?

חשוב לפנות אל חברת פרסום המתמחה בתחום הנדל”ן, זהו תחום התמקצעות מיוחד וצריך להבין במושגים שונים כמו התחדשות עירונית, תמ”א, פינוי בינוי ועוד. צריך להבין את הקהל ומה מושך אותו להשאיר פרטים לגבי רכישה או לפנות אליכם באופן יזום. 

נשמע מעניין? דברו איתנו 

 

תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513