קידום סרטונים ביוטיוב

סרטונים הם ללא ספק אחד מהכלים השיווקיים האפקטיביים ביותר הקיימים כיום. קידום סרטונים ביוטיוב ובכלל שימוש בסרטונים בדפי נחיתה ובאתר החברה יכולים לשדרג משמעותית את ביצועי הקמפיין שלכם, את החזר ההשקעה שלכם ואפילו את חוויית המשתמש שאתם מעניקים ללקוחות שלכם. בעידן הדיגיטל שאנו חיים בו כיום, שבו כל אחד יכול לשלוף טלפון נייד מהכיס, לגלוש באינטרנט ולצפות בסרטונים ובתכנים מכל מקום ובכל זמן – אנו יכולים להבין מדוע מדובר בכלי עוצמתי שאתם לא רוצים לוותר עליו. איך קידום אתרים קשור לסרטונים ביוטיוב? מדוע חשוב לכלול ווידיאו בקמפיין הפרסום או באתר שלכם? היכן נעלה את הסרטונים של העסק? וכיצד נקדם את הסרטונים שיקבלו עוד צפיות ותגובות? ג’נסיס עושה לכם סדר בנושא.

מדוע חשוב לכלול שיווק באמצעות ווידיאו בתוכנית הפרסום שלכם?

  • נוחות – מרבית האנשים הינם בעלי אינטליגנציה ויזואלית מפותחת. כלומר שהם קולטים טוב יותר תוכן שהם רואים כתמונה או ווידיאו מאשר בדרכים אחרות. זו אחת הסיבות העיקריות לכך שווידיאו הוא כלי שיווקי אפקטיבי במיוחד.
  • אטרקטיביות – צפייה בווידיאו לרוב תהיה מהנה יותר מאשר קריאת טקסט כתוב. פחות מאמצת את העין ונעימה יותר לספיגת המידע המוצג בסרטון. 
  • אמינות – כאשר בעל עסק מציג את עצמנו או את בית העסק שלו בסרטוני החברה זה משפר משמעותית את האמינות והשקיפות של העסק מול קהל הלקוחות שלו ומול הציבור בכלל. 
  • הפלטפורמה הדיגיטלית באינטרנט, בשילוב טלפונים חכמים, טאבלטים ומכשירים אחרים המאפשרים צפייה בסרטונים מכל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן, מאפשרים חשיפה מלאה ומוגברת לתוכן זה. תוסיפו לכך את העובדה שסרטונים הם סוג התוכן הנפוץ ביותר ברשתות החברתיות המובילות כיום ואנשים מורגלים לצפות בסרטונים ואף אוהבים את זה.
  • גיוון – חשוב לגוון בין סוגי התוכן באתר שלכם ובכלל בתכנים שאתם מפרסמים ללקוחות שלכם ושימוש בסרטונים לא רק שיספק את הגיוון הנדרש אלא גם ניתן יהיה לשתף אותם במגוון פלטפורמות. 

היכן נעלה את הסרטונים שלנו והיכן ניתן להפיץ אותם?

כמובן שיש מגוון אפשרויות בכל הנוגע להעלאה ושיתוף סרטונים באינטרנט אולם אלה שנזכיר פה יהיו השימושים הפופולריים ביותר בדרך כלל, וככל הנראה גם המניבים ביותר עבור העסק שלכם. סרטונים יכולים לשמש לצרכי קידום מכירות, שיתוף טיפים ומדריכים שונים בעלי ערך, להצגת אדם, מוצר או שירות מסוימים, לדבר על נושא כלשהו שעשוי או לא עשוי להשפיע על העסק אך אתם רואים לנכון לדבר עליו עם הקהל שלכם ועוד. אלו כמה מהפלטפורמות שכדאי להעלות אליהם את הסרטונים שלכם.

יוטיוב – בראש ובראשונה כדאי להעלות את הסרטונים שלכם ליוטיוב. אתר הווידיאו הגדול בעולם, הפופולרי ביותר וככל הנראה גם המתקדם ביותר בכל הנוגע לשיתוף והעלאת סרטונים. תוסיפו לכך את העובדה שאת סרטון היוטיוב שלכם תוכלו לשתף לאחר מכן ברשתות החברתיות, במייל, באתר שלכם או אפילו לקדם קוד להטמעת הסרטון באתר או בדף הנחיתה שלכם ותבינו שזהו המקום הטוב ביותר להעלות אליו את הסרטונים שלכם.

אתר החברה – סרטונים יכולים להוסיף לחוויית המשתמש באתר, להוסיף סוג נוסף של תוכן לצורך גיוון התכנים מה שעשוי לתרום לצורך קידום אורגני וגם להגדלת ROI בכל הנוגע להמרת גולשים ללקוחות. ניתן לשתף באתר סרטונים בכל עמוד למעשה, כולל בגלריות ובמגוון דרכים: החל מסרטוני המלצה של לקוחות, דרך סרטוני הסבר על מוצר/שירות מסוים שאתם מספקים, סרטון מכירה לדף הבית או עמוד נחיתה כלשהו, סרטון תדמית קצר על החברה לעמוד האודות וכו’. 

דף נחיתה – דף מסוג זה הינו בעל מטרה אחת ועניינית בדרך כלל. לרוב יהיה מדובר בהשארת פרטים באתר בתמורה למוצר חינמי מסוים, שובר כלשהו או כדי להתעניין בשירות מסוים של החברה. לעתים בניית דף הנחיתה יהיה מיועד למכור את המוצר באופן ישיר. 

פייסבוק/אינסטגרם – כמובן שתוכלו לשתף את הסרטונים שהעליתם ליוטיוב גם בפייסבוק ובאינסטגרם. תוכלו לעשות זאת על ידי שיתוף התכנים מיוטיוב או העלאה ידנית של אותו סרטון שהעליתם ליוטיוב – גם לפייסבוק/אינסטגרם (בהתאם לאורך הסרטון כמובן). אלה יעזרו לכם לשמור על עניין בקרב העוקבים שלכם שירצו להמשיך לעקוב אחריכם ולצפות בסרטונים שאתם משתפים ובתכנים שלכם.

 

טיפים חשובים לקידום סרטונים ביוטיוב ובגוגל:

  • כותרות ותיאורים – אז הדבר הראשון שנרצה לדאוג לו בהעלאה וקידום סרטונים ביוטיוב הוא כמובן הכותרת והתיאור של הסרטון. אלה ישפיעו במידה ניכרת על האופן ומתי הסרטון יוצג ביוטיוב וכמובן גם ישפיעו לעתים רבות על תצוגת הסרטון בתוצאות האורגניות בגוגל, כאשר אנשים מבצעים חיפושים בהם גוגל מעדיפה שלב גם סרטונים מיוטיוב בתוצאות אם היא חושבת שהתשובה הטובה ביותר במקרה הזה תהיה באמצעות ווידיאו. מוטב לשלב את ביטוי המפתח הראשית שאתם חושבים שהגולשים יחפשו – גם כחלק מהכותרת של הסרטון וגם כחלק מהתיאור שלו.
  • אורך הסרטון – מומלץ להעלות סרטונים של 10-15 דקות בממוצע ולא סרטונים קצרים של דקה-שתיים שכן אלה נתפסים פחות איכותיים בדרך כלל בעיני גוגל ויוטיוב. 
  • תגובות ומעורבות – נתון נוסף שעשוי להשפיע יהיו כמות הנרשמים לסרטונים שלכם, כמות התגובות לסרטון, כמות השיתופים ועוד. נתונים “חברתיים” אלו יכולים לסייע לקידום האורגני של הסרטון גם ביוטיוב וגם בגוגל.
  • זמן צפייה – ככל שזמן הצפייה בסרטון שלכם הוא גבוה יותר (זמן צפייה ממוצע כמובן) כך תקבלו יותר נקודות זכות בקידום הסרטון שלכם.

 

קידום סרטונים ביוטיוב
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513