קידום עורכי דין באינטרנט

אחד התחומים התחרותיים ביותר בישראל בכלל ובשיווק הדיגיטלי בפרט הוא תחום המשפטים. ישנם עורכי דין רבים בישראל, מהגבוהים בעולם ביחס לכמות האוכלוסייה. משום כך התחרות הינה גבוהה כמעט בכל מקום שתרצו לפרסם ואם אתם עורכי דין סביר להניח שתרצו גם אתם את הנתח הפרסומי שלכם, תרצו לגייס לקוחות חדשים מהאינטרנט, לשפר את המיתוג והמוניטין של המשרד וכמובן להתרחב. עם ג’נסיס זה בהחלט אפשרי.

מדוע כדאי לעורכי דין להשקיע בפרסום באינטרנט?

  • כיום אף עסק כמעט לא מתבסס על פרסום פיזי או פה לאוזן בלבד. גם לא על השילוט מחוץ למשרד שאנשים רבים עשויים לראות אותו אבל לאו דווקא מדובר בקהל היעד שלכם והוא גם לא ממש מושך את הקהל אליכם למשרד או ליצור אתכם קשר טלפוני. הזמנים השתנו וכיום מרבית עורכי הדין משקיעים כספים רבים בשיווק הדיגיטלי, זאת על מנת להביא לקוחות חדשים רבים למשרד ותיקים חדשים לטפל בהם. קמפיין פרסום מוצלח יכול להניע רווחים נעים של מאות ואלפי אחוזים ביחס להשקעה. 
  • מגוון אפשרויות פרסום – אז נכון שהתחום הוא תחרותי, כמעט בכל נישה בה פועלים עורכי דין כיום. עם זאת – יש מספר דרכים טובות לפרסם עורכי דין באינטרנט ופחות מגבלות פרסום ביחס לפרסום הפיזי. 
  • באמצעות קידום אורגני ניתן להגיע לתנועת גולשים איכותית מאוד עם יחס המרה גבוה. אנשים שבאמת מחפשים את השירות או עורך דין עם התמחות רלוונטית באזור שלהם. עם קמפיין ממוקד ומוצלח ניתן ליהנות מפירות רבים לעסק.
  • מיתוג – יש משרדי עורכי דין רבים בכל עיר ובכל אזור. מה שמבדיל ביניהם לרוב זה תחום ההתמחות והעיסוק של המשרד וכמובן המיתוג שלו. מיתוג טוב ומקצועי יכול להבליט את המשרד על פני משרדים אחרים באזור ולסייע בהשגת לקוחות רבים יותר.

קידום עורכי דין באינטרנט באמצעות פרסום ממומן בגוגל:

כפי שבוודאי כבר הספקתם להכיר, תוצאות החיפוש של גוגל מחולקות ל2 סוגים: פרסומות ממומנות ותוצאות אורגניות (טבעיות). הפרסום הממומן יכול להביא לקוחות בטווח הקצר אולם הוא הופך להיות יקר יותר מדי יום, במיוחד בתחומים תחרותיים שבהם עורכי דין פועלים. ללא ניהול נכון של הקמפיין עם מנהל קמפיינים מנוסה ומקצועי, שידע לסנן את הביטויים ולמקד אותם, לחסום קליקים של מתחרים המנסים לפגוע בתקציב שלכם וכד’ – אתם ללא ספק תפסיקו מהקמפיין במקום להרוויח ממנו. 

קידום אורגני לעורכי דין:

האופציה הטובה ביותר לעורכי דין ללא ספק היא השקעה בקידום אורגני בגוגל (או SEO אם תרצו). מרבית הגולשים באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט מעריכים יותר את התוצאות הטבעיות בגוגל ולא פרסומת שנדחפת להם בכוח לפני או אחרי התוצאות הטבעיות. מסיבה זו – אם תדורגו גבוה בתוצאות החיפוש האורגניות תרוויחו מוניטין ורמת אמון גבוהה בעיני הגולשים וגם סבירות גבוהה שייכנסו לאתר שלכם ויפנו אליכם. 

קידום אורגני לעורכי דין נחשב לאחד התחומים התחרותיים ביותר, זאת ללא קשר לתחום ההתמחות של המשרד. הקידום האורגני בכלל דורשת סבלנות בדרך כלל וכאשר מדובר בSEO לעורכי דין אפילו יותר. לשמחתכם ג’נסיס מנוסה בקידום אתרים של עורכי דין ועושה זאת במשך שנים, עם נוסחה ייחודית ומקצועית שפותחה לאורך השנים כדי להביא את הלקוחות שלנו למקומות הראשונים בגוגל. הכול כמובן תוך שימוש בטכניקות עבודה חוקיות שגוגל אוהבת. 

פרמטרים חשובים בקידום אורגני דין בתוצאות גוגל:

  • חוויית משתמש ואופטימיזציה באתר – ראשית יש לבצע פעולות שונות באתר הקיים של אותו משרד עורכי דין. האתר הקיים יידרש באופטימיזציה לתכנים הקיימים, בביצוע פעולות שונות המשפרות את חוויית השימוש באתר, בהתאמה למובייל, סידור והוספה של אפשרויות יצירת קשר, ניצול נכון של השטח הנדל”ני באתר ועוד.
     
  • תכנים באתר ומחוצה לו – הכנת תכנים לעורכי דין היא מעט מורכבת יותר מתכנים רגילים. בשונה מאנשי מקצוע אחרים או תחומים אחרים בהם ניתן להשתמש בכותבי תוכן ממוצעים בכישוריהם, הרי שבתחום המשפטים התוכן צריך להיות מדויק ומקצועי יותר. האופציה הטובה ביותר היא כמובן שעורך הדין עצמו ידאג לתכנים אולם לרוב עורכי דין הינם אנשים עסוקים ו/או לא רוצים להכין את התכנים לאתר שלהם וזה מובן ומקובל. לכן האופציה הבאה הטובה ביותר תהיה שעורך הדין ייתן את ראשי הפרקים ו/או הכוונה לתוכן וכותב תוכן מוכשר ומקצועי ידע להפיק תכנים מספיק טובים ואמינים שייצגו את עורך הדין נאמנה. התכנים נדרשים לא רק בתוך האתר אלא גם לצרכי פיזור ברשת וקבלת קישורים חוזרים לאתר לצרכי הקידום האורגני. 
  • קישורים איכותיים – ולבסוף חשוב לדאוג לקישורים איכותיים. אין הליך קידום אורגני מקצועי ואיכותי ללא קישורים ובוודאי כאשר מדובר בתחום תחרותי כמו במקרה של קידום עורכי דין באינטרנט ובגוגל. מלבד העובדה שאתם חייבים קישורים לקידום האתר הרי שחשוב שאלה יהיו גם קישורים איכותיים. המתחרים שלכם מקדמים את עצמם במלוא הכוח ומשקיעים בקישורים טובים ואיכותיים ולכן חשוב מאוד גם כן לייצר תמהיל קישורים טבעי מצד אחד אך איכותי ככל שניתן מצד שני.

ישנן עוד אפשרויות פרסום שונות לעורכי דין באינטרנט כמו פרסום בפייסבוק למשל, פרסום באינדקסים של עורכי דין או אפילו הקמת קמפיין אאוטבריין אולם כל אחד מאלה דורש התמחות שונה, משאבים, תכנים ותשתיות שונות. לעתים ניתן לשלב בין מספר קמפיינים יחד לכדי קמפיין מורחב אחד. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

קידום עורכי דין
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513