רשתות חברתיות מובילות

בעשור האחרון היינו עדים לעלייה מטורפת בכל הקשור לרשתות החברתיות. העלייה מתבטאת בכמות המשתמשים הישראלים (וגם העולמיים כמובן) המשתמשים ברשתות החברתיות ובזמן הממוצע היומי שהמשתמש הישראלי משקיע ברשתות החברתיות הללו. למעשה, מרבית הרשתות החברתיות די דומות ברעיון שלהן: שיתוף תוכן, יצירת מעגלי תקשורת עם אנשים אחרים ומקום להתעדכן בו על העולם החיצון (חדשות, תחומי עניין, ספורט, אורח חיים, אנשי מקצוע וכמובן החברים הקרובים אלינו ואפילו בני משפחה שאיננו רואים מדי יום ורוצים להישאר מעודכנים לגביהם). לרשתות החברתיות השונות יש תכונות ייחודיות ומאפיינים העשויים להיות ייחודיים לאותה רשת חברתית. בכל הנוגע לעולם השיווק והפרסום – הרשתות החברתיות פתחו אינספור דלתות עבור בתי עסק שונים בכל תחום ובכל סדר גודל. זו הסיבה מדוע עסקים רבים משקיעים כיום ברשתות החברתיות ומדוע גם אתם רוצים להשקיע בפרסום בהן.

היתרונות של פרסום ברשתות החברתיות:

  • חיזוק החשיפה למותג – רשתות חברתיות הן דרך נהדרת לבנות מותג ולחזק מותג. באמצעות הרשתות החברתיות תוכלו ליצור קשרים עם אנשים נוספים, להגדיל את המוניטין שלכם, לשתף תכנים ולבנות אמון עם הקהל שלכם.
  • פילוח מתקדם – פרסום ברשתות החברתיות, לפחות במרביתן, מאפשר פילוח מתקדם. בשל העובדה שמדובר ברשת חברתית האוספת נתונים רבים אודות המשתמשים (גיל, מקום מגורים, תחומי עניין ועוד) ניתן בהחלט ליהנות מפילוח ממוקד ומתקדם המאפשר לנהל את הקמפיין בצורה יעילה יותר ולהשקיע טוב יותר את התקציב שלנו.
  • להגדיל את המכירות בעסק – כמובן שבסופו של דבר מה שמעניין אותנו לצד בניית המותג הוא הבאת לקוחות חדשים לעסק מה שיאפשר להגדיל הכנסות ולהתרחב.
  • איסוף נתונים – ניתן לאסוף נתונים ולנתח את ביצועי הקמפיין, משהו שקשה לעשות בשיטות פרסום רבות אחרות.
  • המרות זולות יחסית – עלות ההמרה היא זולה ביחס לטכניקות פרסום אחרות בדרך כלל.

 

רשתות חברתיות מובילות שאתם בהחלט רוצים להופיע בהן:

בניית אתר וורדפרס וקידומו בגוגל זו דרך אחת לקדם את העסק באינטרנט, אולם היא לא הדרך היחידה לקדם עסק באינטרנט. יש כמה רשתות חברתיות עם מיליוני משתמשים ישראלים שרק מחכים לכם שתגיעו אליהם. כמובן שגם עסקים אחרים משקיעים על מנת להגיע אל תשומת ליבם של הגולשים ולכן חשוב לפרסם ברשת חברתית הנכונה עבורכם, היכן שקהל היעד שלכם נמצא, וכמובן לעשות זאת עם אסטרטגיית תוכן נכונה ומקצועית. להלן כמה מהרשתות החברתיות המובילות כיום שכדאי לפרסם בהן:

  • פרסום בפייסבוק – אי אפשר לדבר על פרסום ברשתות החברתיות מבלי לדבר על פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה והפופולרית ביותר בעולם כיום. אז נכון שיש היום רשתות חברתיות פופולריות נוספות שתכף נדבר עליהן, אולם לפייסבוק עדיין יש את הקסם שלה. מיליוני אנשים רשומים לפייסבוק ולא סתם רשומים אלא גם פעילים בו מדי יום וחלקם אף שעות במהלך היום. ללא ספק מדובר במקום שבעל עסק רוצה להיות בו. בפייסבוק יש כמה דרכים לפרסם את העסק: מקבוצות דיון, דרך קידום  אורגני עמוד עסקי ועד לקמפיין במערכת הפרסום הממומן של פייסבוק המאפשרת אפילו לשלוח את הגולשים ישירות לאתר העסק. עם אינספור יתרונות ואפשרויות מעקב, ניתוח נתונים ושיפור ביצועים אין ספק כי פייסבוק חייבת להיכלל באסטרטגיית הפרסום שלכם.
  • פרסום באינסטגרם – הרשת החברתית השנייה הפופולרית ביותר בעולם כיום היא אינסטגרם. הרשת מאפשרת לשתף תמונות וסרטונים קצרים, לצפות בתכנים של משתמשים אחרים ולצבור עוקבים. לצד הזנת תכנים ויזואליים נהדרים בפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם תוכלו גם להשתמש במערכת הפרסום הממומן על מנת לקדם את התכנים ולייצר יותר חשיפה לעסק שלכם, לחזק את המותג ואף לקשר אותם אל העמודים או האתרים שלכם.
  • פרסום בטיקטוק – בשנים האחרונות הפכה טיקטוק ללהיט בכל העולם וגם בישראל יש מיליוני משתמשים הצופים בתכנים מדי יום. מדובר ברשת חברתית מבוססת סרטונים קצרים בעיקר, כאשר לסרטונים יש קונספט המיועד להפוך לוויראלי, לשתף ולהשתתף באתגרים שונים וכן פופולאריים גם סרטוני ליפסינג, סרטוני ריקוד ועוד. עם ניהול פרופיל ופרסום מקצועי בטיקטוק ניתן יהיה להגביר את החשיפה למותג שלכם בצורה משמעותית וכמובן לייצר סרטונים ויראליים מעניינים.

 

מדוע לעבוד דווקא עם ג’נסיס בניהול רשתות חברתיות מובילות לעסק שלנו?

  • ג’נסיס מתמחה בפרסום ממומן עם דגש על רשתות חברתיות: פייסבוק ואינסטגרם.
  • מספקים מענה ללקוחות 24/7 בעמודי הסושיאל העסקיים.
  • תוצאות מדהימות גם בזירות התחרותיות ביותר בישראל.
  • מומחים בהפיכת עסקים רגילים לוויראליים.
  • מנהל תיק אישי לכל לקוח.
  • מומחים בבניית מותג מאפס.
  • מעטפת מלאה – החל מבנייה ועיצוב, יצירת תוכן, ניהול העמודים וכמובן ניהול הקמפיינים.

 

לחיות את הרשתות החברתיות:

כל אחד יכול להתחבר לרשת חברתית, לפתוח משתמש ולפרסם את עצמו, להעלות תכנים וכו’. רק איש מקצוע המבין היטב בתחום השיווק הדיגיטלי וחי מדי יום את הרשתות החברתיות, יכול באמת לספק לכם את הפרסום המקצועי והנכון עבורכם. לפני כל פרסום של פוסט או העלאה של קמפיין פרסום ממומן יש אסטרטגיה, מחשבה, שרק לאחר מכן יוצרים את התכנים בהתאם ומעלים אותם. לעתים רבות התכנים הינם אותנטיים אבל אותם כדאי לפרסם בימים מסוימים שבהם יש יותר מעורבות מבחינה סטטיסטית. כדי להצליח ברשתות החברתיות צריך לבנות אמון עם הקהל, להגדיל את כמות העוקבים ולהניע אותם לפעולה. אנו בג’נסיס מתמחים בבניית מותגים ובפרסום ברשתות החברתיות. נשמח לספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר – לפרטים נוספים צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונציגנו יחזרו אליכם במהלך היום.

רשתות חברתיות
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513