שירות קידום אתרים

שירות קידום אתרים הוא חלק בלתי נפרד מכל הליך מיתוג עסקי ופרסום ברשת האינטרנט. מדובר בטכניקת הפרסום המובילה ואולי גם החשובה ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי כיום ומרבית בעלי עסקים המשקיעים את תקציבי הפרסום שלהם באינטרנט משקיעים נתח גדול בשירותי קידום אורגני מקצועיים. חברת ג’נסיס נחשב לחברת המיתוג המובילה בישראל ומספקת מעטפת מלאה לכל עסק הכוללת, בין היתר, גם שירות קידום אתרים מקצועי שכן להיות ראשונים בגוגל הוא חלק בלתי נפרד מבניית מותג חזק כיום.

מדוע העסק שלכם חייב קידום אורגני?

  • בונים מותג – האינטרנט מאפשר לנו ליהנות מכוח פרסום גדול במיוחד. באמצעות האינטרנט, אם העבודה מתבצעת בצורה נכונה כמובן, כל עסק קטן יכול להיראות כגדול. כל אדם עצמאי יכול להיראות כעסק מוביל בתחומו וכל עסק שבאמת משקיע בתשתיות, בשירות ובמוצרים שלו יכול להפוך למותג על בתחומו עם הגברת החשיפה אליו. באמצעות קידום אורגני לא רק שתזכו לאותה חשיפה מוגברת למותג שלכם אלא שלהיות מדורגים בין הראשונים בגוגל לביטויים הרלוונטיים לתחום שלכם ימצב אתכם כמותג מוביל בתחום שלכם.
  • אין תקרת זכוכית – בשונה מטכניקות פרסום אחרות שם ניתן למדוד את כמות הכניסות הצפויות לאתר בהתאם לסכום ההשקעה שלכם, הרי שבקידום האורגני תקרת הזכוכית איננה קיימת. ככל שתמשיכו להשקיע, תהיו עקביים והעבודה תתבצע בצורה נכונה מתוך אסטרטגיה מקצועית ארוכת טווח כך תוכלו להמשיך להגדיל את החשיפה למותג שלכם ולהביא יותר ויותר מבקרים חדשים לאתר שלכם מדי חודש.
  • מקור תנועה גדול – מחקרים מתבצעים כל הזמן סביב טכניקות הפרסום המובילות בעולם השיווק הדיגיטלי. התוצאות מראות כי מעל 60% מתנועת הגולשים מוצאים את התוכן שהם צריכים דרך התוצאות האורגניות של גוגל. מדובר בנתון מדהים המצביע באופן חד משמעי על החשיבות של קידום אתרים אורגני לעסק שלכם.
  • לידים איכותיים יותר – דבר נוסף שאותם מחקרים בדקו ומצאו הוא שאותם לידים המגיעים מהתוצאות האורגניות בגוגל נחשבים לאיכותיים יותר. מה הכוונה? אלו לידים הבשלים יותר מבחינה רגשית לבצע רכישה ומחפשים לרוב אחר מוצר/שירות או איש מקצוע מסוים כדי להזמין את שירותיו/מוצריו ואתם רוצים להופיע ראשונים בתוצאות לחיפושים הללו. 
  • חיסכון בעלויות – בהתחלה קידום אורגני יעלה לכם כסף וייקח מעט זמן להגיע לתוצאות. אומנם עם שיטת העבודה המקצועית של ג’נסיס אנו מצליחים לקצר משמעותית את הזמן הנדרש להגיע לתוצאות בקידום האורגני אולם עדיין מדובר בטכניקת פרסום לטווח הארוך. בכל מקרה תצטרכו לשלם על פרסום והבאת תנועה לאתר שלכם, בין אם באמצעות פרסום ממומן, קידום אורגני או שיטה אחרת. לכן עדיף בדרך כלל להשקיע בטכניקת פרסום הפועלת גם לטווח הארוך כמו הקידום האורגני בה אין לכם תקרת זכוכית ובסופו של דבר תהיה משתלמת יותר כלכלית.
  • להופיע בדיוק כשהלקוח צריך אתכם – לעומת פרסומות ממומנות שלרוב נדחפות ללקוח על המסך ולא תמיד הוא יכנס אליהן כשהוא ירצה/יצטרך את המוצר/השירות שלכם הרי שבתוצאות האורגניות בגוגל הגולש מגיע לאחר שביצע חיפוש רלוונטי לתחום שלכם או למוצר/השירות שלכם.

מה כולל שירות קידום אתרים מקצועי?

שירות קידום אתרים מקצועי כולל עשרות פעולות שיש לבצע במהלך החודש. חלקן דורשות יותר זמן והשקעה וחלקן פחות זמן אולם כולן חשובות ומתבצעות לסירוגין כחלק מאסטרטגיית הקידום שלכם. להלן כמה מהשלבים החשובים בעבודת קידום אתרים על אתר מסוים.

מחקר מילות מפתח – בשלב הראשון יש לבצע מחקר מילות מפתח בתחום שלכם. חשוב לאפיין את המוצרים והשירותים שהעסק מספק, לבצע מחקר שוק ומחקר מתחרים ולאחר מכן להגיע גם למחקר מילות המפתח. במחקר זה מחפשים רעיונות למילות מפתח לקידום האתר בגוגל, בודקים את נפח החיפושים החודשי המשוער של הביטויים ומבצעים סינונים עד שמגיעים לרשימה הסופית של הביטויים הנדרשים בקידום. כל ביטוי שכזה דורש משאבים וזמן ולכן כמות הביטויים תהיה תלויה במידה רבה גם בתחרות שלהם וגם בסך ההשקעה של הלקוח.

אסטרטגיית קידום אורגני – כל הליך קידום אורגני מבוסס על אסטרטגיה. לכל חברת קידום יש את האסטרטגיה שלה שעובדת לה עם הלקוחות שלה והאתרים שלה. בנוסף יש התאמות שונות המבוצעות בהתאם לסוג הלקוח, לתחום שלו, לרמת התחרות והמתחרים, לתקציב הלקוח ועוד. 

אופטימיזציה בתוך האתר – לפני שרצים לקשר לאתר מרחבי הרשת חשוב קודם כל “לסדר ולארגן” את האתר. כלומר לבצע אופטימיזציה והתאמות לתכנים הקיימים באתר, להעלות תכנים חדשים ולשמור על האתר מעודכן, לעדכן תכנים ישנים, לשלב ביטויי מפתח רלוונטיים בתוכן, לשתול קישורים פנימיים וחיצוניים, להוסיף מפת אתר, לשדרג את חוויית המשתמש באתר, לבצע אופטימיזציות לתמונות ועוד. תמיד יש מה לעשות והעבודה אף פעם לא נגמרת באתר.

קישורים – אחד החלקים החשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני הוא בניית קישורים לאתר. הזכרנו את הקישורים הפנימיים כחלק מאופטימיזציית האתר אולם חלק נוסף חשוב שלא דיברנו עליו הוא הקישורים החיצוניים. קישורים אלה נחשבים בעיני גוגל “כהמלצות” על האתר שלכם ולכן בדרך כלל כאשר אתר מסוים מקשר לאתר שלכם מרחבי הרשת גוגל תראה זאת בחיוב. עם זאת, חשוב לבדוק שמקשרים מאתרים טובים, אמינים וסמכותיים כיוון שאיכות הקישורים חשובה היום יותר מהכמות ובנוסף קישורים ספאמיים או מאתרים בעייתיים עשויה אף להזיק לקידום.

 

שירות קידום אתרים הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית פרסום כוללת בעסק ובהחלט כדאי לכלול שירות זה כחלק מאסטרטגיית הפרסום של העסק שלכם. זו תתרום גם להבאת גולשים רבים לאתר שלכם וכמובן גם למוניטין שלכם. לג’נסיס יש שיטת קידום שפשוט עובדת ונשמח לספק לכם את השירות הטוב ביותר. צרו עמנו קשר לפרטים נוספים ונשמח לעמוד לשירותכם.

שירות קידום אתרים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513