2 מתוך כל 3 אנשים אוהבים מיתוג!

בסקר שנערך ע”י חברת החקר סינובייט ומפורסם ברשת, עולה כי 2 מתוך 3 אנשים אוהבים לפנק את עצמם במותג יוקרתי כלשהו. מומחי חברת ג’נסיס למיתוג ופרסום דיגיטלי מסבירים כי בתחום האופנה העולמית, מותגים כמו קלווין קליין, לואי ויטון או ראלף לורן (רשימה חלקית) תמיד מנצחים משום שהם לא מתפשרים על איכות ולא על יוקרה וזה מה שאנשים מצפים למצוא בהם- יוקרה.
לדעת מומחי חברת ג’נסיס למיתוג המונח יוקרה מכיל רשימה נכבדה של ערכים ובהם: מיתוג, איכות, חדשנות, מקוריות, ותק ועוד, אשר יחד משדרים יוקרה שמתורגמת גם לסמל סטטוס ועוצמה.
עפ”י הסקר הנ”ל רכישת מוצרי יוקרה ע”י צרכנים היא אקט שהם לא מנסים להסביר לעצמם משום שהם מוכנים לשלם הרבה, בלי שום רגשות אשם על תיק או חולצה או נעליים שבמחירם אפשר לקנות הרבה יותר מזה, אבל הם לא רוצים להתפשר על מה שנתפס בעיניהם כיוקרה.

ב-2007 חגגו כל מותגי היוקרה!

2007 ידועה כשנת השיא בכל בורסות העולם בה חגגו גם מותגי היוקרה. מן הסתם המשקיעים בבורסה אוהבים יוקרה, זה חלק מהסטטוס שהם שואפים אליו, בגלל זה הם מושקעים. בשנה זו השיקה הבורסה בגרמניה מדד של מותגי יוקרה עם מסחר בתעודות סל.
שווקי ההון בעולם הולידו מיליונרים חדשים ששאפו אל היוקרה אל המיתוג, ומצאו את עצמם משקיעים (בעקיפין) במוצרי יוקרה מפנקים.מדד מריל לינץ’ יצר מדד של יוקרה משלו, ובשפל של מארס 2009 צנח המדד ב-70%,  מניות מותגי יוקרה נפלו, מותרו יצאו מהאופנה וזה לא קרה רק בארה”ב אלא בעולם כולו.
המשבר הזה נצרב בזיכרון האמריקני והוא הוליד צרכנות חדשה. סוכנות הידיעות אי פי בדקה את הרגלי הצריכה של האמריקאים ומצאה כי מאוד חשוב להם לשמור על מקום העבודה שלהם, הם מאוד פוחדים משינויים והם משתדלים מאוד לקנות מוצרים שרחוקים ממה שנקרא מיתוג ורחוקים שנות אור. ללכסיקון החדש שלהם נכנסו מושגים כמו זול וחיסכון והם מאוד אוהבים את מה שנקרא מותגי הבית הזולים יותר ממוצרים זהים.

עפ”י ניתוח של גולדמן סאקס עד 2025 המיתוג יכפיל את עצמו !

עפ”י מחקר שערך גולדמן סאקס ומפורסם ברשת עולה כי עד שנת 2025 שוק מוצרי היוקרה והמיתוג הולך להכפיל את עצמו ולהגיע לטריליון דולר בשנה.ואם נסתכל על סין כמעצמה ששרדה את המשבר ב-2007, שם מסתבר קרה דבר הפוך. הכלכלה שלה צמחה בשנים הנ”ל ודווקא הסינים המשיכו לרכוש תיק של מותג על לפחות פעם בשנה ו-30% מהם קנו תכשיטי טיפאני. ככה זה מותג שעובר תהליך של מיתוג עסקי, הוא תמיד ינצח, תמיד יוביל את השוק, תמיד יהיה…מותג!
מוזמנים לבקר אותנו גם בגוגל מפות >>> מיתוג עסקי
מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513