המומחים שלנו רוצים שאתם תשאלו את עצמכם מספר שאלות, ובכך תבינו האם העמוד נחיתה שלכם הולך להביא לכם לקוחות או לא.
- האם דף הנחיתה שלכם מספק מספר הצעות בכדי שהמבקר יוכל לבחור ביניהן?
- האם דף הנחיתה שלכם מקבל טראפיק ממקום ספציפי? (לדוגמא: קמפיין PPC או קמפיין פייסבוק)
- האם אתה חושב שמרבית המבקרים בדף הנחיתה שלכם מחפשים את מה שאתה מציע?
- האם דף הנחיתה שלכם מציג צילום מסך, הדגמה או אפילו סרטון של מה שאתה מציע?
- האם ישנה כותרת גדולה וברורה אשר מתארת את היתרון של המוצר או של החברה?
- האם לאף הנחיתה שלכם יש רשימה של הטבות (לא יתרונות) כבר בפסקה הראשונה?
- האם דף הנחיתה שלכם ארוך במיוחד או נפרס על שני עמודים או יותר?
- האם אתם מציעים משהו במתנה בעמוד הנחיתה שלכם?
- האם יש בדף הנחיתה יותר מקריאה אחת לפעולה? (לחץ כאן, התקשר עכשיו , השאר פרטים עכשיו וכו’)
- האם הקריאה לפעולה ברורה וגדולה יותר משאר האלמנטים שנמצאים בעמוד?
- האם הצבע של הקריאה לפעולה שונה משאר הצבעים בעמוד?
- האם הקריאה לפעולה שלכם מציגה טקסט אחר מאשר הדוגמאות הגנריות? (שלח, השאר פרטים, התקשר)
- האם הקריאה לפעולה שלכם נמצאת בראש העמוד או בתחתית העמוד?
- האם לעמוד הנחיתה יש יותר משלושה קישורים יוצאים המפנים לאתרים אחרים או לאתר הראשי?
- האם הקריאה לפעולה והטקסט של היתרונות נמצאים אחד ליד השני?
- האם בכדי ליצור קשר צריך לעבוד לעמוד אחר?
- האם בכדי ליצור קשר צריך למלא טופס ארוך במיוחד?
- האם בדף הנחיתה יש המלצות של לקוחות או לוגואים של לקוחות קיימים?
- האם דף הנחיתה שלכם מציג הוכחה להצלחות? כמו עליה במכירות וכו’.
- האם אתם מציגים בדך הנחיתה אייקונים המאשרים כי האתר בטוח ומעלים את אמינות הדף?
- האם דף הנחיתה שלכם נמצא בקישור מוגן? HTTPS
טוב, אנחנו יודעים לעשות את העבודה שלנו. אם אתם רוצים שאנחנו נבנה לכם דפי נחיתה שיביאו לקוחות. צרו איתנו קשר עכשיו!