מיתוג חנות אינטרנטית

אין ספק שהישראלים אוהבים לעשות קניות און ליין, אבל כמו במציאות צריך לעשות להם סדר בין חנות אינטרנטית אחת לשנייה. אחת הדרכים לבדל ולהבליט חנות כזו היא להעביר אותה תהליך של מיתוג חנות אינטרנטית שייצור לה עדיפות בעיני הגולשים.
איך עושים את זה? מיתוג כמו כל מיתוג רוצה להגיד משהו מיוחד על המותג שלו וזה יכול להיות גם חנות אינטרנטית. אם למשל בחנות הזו מוכרים רק מוצרים בעבודת יד, או אומנות יש לחנות הזו אפשרות להתקדם למיתוג שיהיה ברור לקונים הפוטנציאליים שמחפשים מוצרים כאלה, לאן בדיוק הם יכולים להגיע, וחשיפה ע”י קמפיין פרסום בגוגל, או בפייסבוק עם נוכחות נכונה בהחלט יכולה לעשות מיתוג חנות אינטרנטית לכל חנות שחוששת מצלילה לתהומות הרשת…

ישראלים קונים ברשת פעם בשבוע

זה כל כך קל וידוע שכבר לא צריך לדבר על זה. ישראלים קונים לפחות פעם בשבוע ברשת ויותר ויותר אגב מוצרי סופרמרקט. אם יש איזה שהוא סיכוי של חנות אינטרנטית להתחרות עם אתרים בחו”ל, זה ברמת המזון משום שאופנה, הנעלה, קוסמטיקה ויטמינים ועוד ישראלים נוהגים לקנות בחנויות און ליין בחו”ל מכל מיני סיבות מאוד חשובות.
אחת הסיבות שישראלים קונים בחנויות אינטרנט בחו”ל היא בגלל המחיר. פערי המחיר הם בעיקר הגורמים לרכישה בחו”ל ויש פערים מאוד גדולים. רוב החנויות היום במציאות מתמודדות עם מחירי האון ליין ורבות מהן אגב נסגרות בעיקר בגלל הסיבה הזאת.

אתר מוצלח – מיתוג חנות אינטרנטית

אחד הגורמים שתרמו להצלחת השופינג און ליין הוא בניית אתר מוצלח שגם מאפשר קידום חנות אינטרנטית. כאשר אנחנו מדברים על קידום, אנחנו מדברים על קוד של אתר, ועיצוב ממשק משתמש, וסרגל ניווט ועוד כל מיני טכנולוגיות שגורמות לאתר הזה לעלות מהר, להגיב מהר, להיות מאוד רהוט וברור ולגרום לכך שאנשים לא יינטשו את האתר. אתר היום צריך להיות מהיר, זריז, קל מאוד להבנה ואם מדובר על חנות אינטרנטית על אחת כמה וכמה שהוא חייב לעשות ללקוחות שלו את החיים הכי קלים כי אם לא, הם פשוט יעברו לקנות בחנות וירטואלית אחרת.
לכן בניית אתר מעולה ומוצלח, מהיר וידידותי למשתמש היא חלק מתהליך של מיתוג חנות אינטרנט וזה חלק שבהחלט יכול לגרום לאתר להיות רווחי או לקרוס, תלוי איזה חברת בניית אתרים בנתה לך את האתר.

מיתוג חנות אינטרנטית- מה עם קידום אורגני?

בואו נצא מנקודת הנחה שיש לכם חנות אינטרנטית ושאכן מי שבנה אותה עשה עבודה טובה, עכשיו השאלה הנשאלת היא איך ימצאו אתכם ברשת, וגם כמה מהר ימצאו אתכם?התשובה היא – מיתוג חנות אינטרנטית באמצעות קידום אורגני. אם לא תעשו קידום אורגני לחנות שלכם, אף אחד לא ידע שאתם קיימים בכלל.
קידום ומיתוג חנות אינטרנטית יגרום לה לעלות במקום גבוה בגוגל בקטגוריה שלה, ימשוך אליה גולשים יותר מאשר לחנויות שנמצאות בדף השני או השלישי בגוגל (לשם כמעט שום גולש לא טורח להגיע). המקומות הראשונים בגוגל שחלקם הגדול מגיעים לשם בגלל קידום ומיתוג חנות אינטרנטית מושכים יותר 40% מהגולשים להיכנס לאתרים הללו ולכן קידום אורגני הוא התשובה הנכונה לנוכחות חזקה ברשת.

מיתוג חנות אינטרנטית

ממש כמו חנות במציאות אחד הדברים הכי חשובים במיתוג חנות אינטרנטית, זה ליצור ויז’ואל אטקרטיבי לאתר עצמו ואת זה יעשה לכם מעצב גרפי מוכשר.
החנות שלכם לא צריכה להיות דומה לשום חנות. היא צריכה להיות מקורית ונשענת על התוכן שלכם בצורה חכמה שגורמת לגולשים להיכנס, להסתכל, להזמין ולשלם. ובזה בעצם מיתוג חנות אינטרנטית עושה את ההבדל בין חנות שוממה לבין חנות שגם און ליין עומדים אצלה בתור…
מיתוג חנות אינטרנטית
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513