זה הזמן של העסק שלכם לככב ברשת

לכל מקום שתלכו כיום תוכלו לראות אנשים מצטלמים ומעלים תמונות לאינסטגרם או לפייסבוק

לפני קצת יותר מעשור החלו להיכנס לחיינו הרשתות החברתיות.

הודות להתקדמות הטכנולוגיה והתקשורת, העובדה שלכל אחד כמעט יש סמארטפון בכיס שממנו הוא יכול לגלוש באינטרנט והעובדה שאפשר להתחבר לאינטרנט באמצעות WIFI כמעט מכל מקום – הפכו הרשתות החברתיות ליותר ויותר פופולריות וכאלה התופסות מקום מרכזי בחיינו. לכל מקום שתלכו כיום תוכלו לראות אנשים מצטלמים ומעלים תמונות לאינסטגרם או לפייסבוק, מצלמים סרטונים ומעלים לטיק טוק, יושבים וקוראים תכנים של אנשים אחרים ברשתות החברתיות, כותבים פוסטים בעצמם ועוד. אנשים רבים שלקחו את זה עד הסוף והחלו להשקיע בכך המון זמן, אנרגיות ומשאבים הפכו לאורך השנים לכוכבי רשת עם הרבה עוקבים והרבה השפעה, מה שהעניק להם פרנסה רבה וכוח פרסומי אדיר. כעת זה הזמן של העסק שלכם להפוך לכוכב רשת ולהעניק את הכוח הזה עבורכם. 

לחיות את הרשת החברתית מדי יום

פרסום ברשתות החברתיות דורש ממנהל הרשת החברתית שלכם לחיות את הרשתות החברתיות מדי יום, להיות מעין “חיית רשת חברתית”, אדם שאוהב את מה שהוא עושה ויודע מה שהוא עושה. הפרסום ברשתות החברתיות דורש התמקצעות רבה, בניית אסטרטגיית תוכן נכונה וכמובן ליצור את התוכן הנדרש עם שפה שיווקית ופרסומית משותפת, לבנות יחסי אמון עם העוקבים ולהניע אותם לפעולה. בסופו של דבר מדובר בעבודה סיזיפית הנדרשת מדי יום ואם אתם רוצים למצות את מלוא הפוטנציאל של הרשתות החברתיות עבור העסק שלכם תצטרכו להפעיל את הפרופילים שלכם מדי יום בצורה טובה, מקצועית ושוטפת ככל האפשר. 

ניהול אינסטגרם עסקי

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות המובילות בעולם הנחשבת לאחת הפופולריות גם בקרב משתמשים ישראלים. מיליוני ישראלים רשומים ופעילים באינסטגרם מדי יום. באינסטגרם ניתן לשתף תמונות, סרטונים וסטורי (אלו תכנים המשותפים ל-24 שעות ואז נעלמים) וקיימות כמה אפשרויות לפרסום ממומן וקידום העסק באינסטגרם. העבודה ברשת חברתית זו דורשת בניית אסטרטגיית תוכן ותמהיל נכון של תכנים המשותפים בה, עבודה גרפית ברמה הגבוהה ביותר ויצירת תכנים מעניינים שיחברו אליכם את הקהל ויעזרו כמובן לבנות קהל יעד נוסף שכן ללא תכנים רבים, טובים ואטרקטיביים יהיה בלתי אפשרי לעשות זאת. 

שיווק העסק בפייסבוק

פייסבוק היא למעשה הרשת החברתית הגדולה והפופולרית ביותר בעולם ובדיוק כפי שהעסק שלכם צריך אתר אינטרנט מקצועי, כך גם כדאי לפתוח במקביל עמוד עסקי בפייסבוק, לקדם אותו, להגדיל את קהל העוקבים בו ולשתף תכנים טובים באופן שוטף להגברת החשיפה למותג שלכם, שיפור המעורבות של הגולשים בעמוד וכמובן לגרום להם להזמין את שירותי/מוצרי החברה. באמצעות פייסבוק תוכלו לפרסם בפרופיל האישי, בדיונים בקבוצות בעלי עניין משותף, באמצעות מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק ובאמצעות העמוד העסקי שלכם. בדרך כלל יהיה כדאי לבנות עמוד עסקי, להזין אותו בתכנים טובים ואטרקטיביים, להגדיל את מספר העוקבים בו (לרוב באמצעות קמפיין ממומן) עם קהל יעד ממוקד ורלוונטי לעסק שלכם וכך לקדם את המותג שלכם בפייסבוק.

שיווק ביוטיוב – האם זה חלק מעבודת הסושיאל שלנו?

יוטיוב אולי לא נחשבת לרשת חברתית לגמרי, אולם אתר הסרטונים הגדול בעולם שמפעיל כמובן גם אפליקציה פופולרית במיוחד, הוא אתר לשיתוף וצפייה בסרטונים. מיליארדי צפיות ביום ברחבי העולם ואינספור תארים הובילו את יוטיוב להיות אחת הפלטפורמות החזקות ביותר לקידום עסקים באינטרנט. כדי לפרסם ביוטיוב תוכלו להכין פרסומות דיגיטליות בצורה של סרטונים קצרים ולקדם אותם באמצעות מערכת הפרסום של גוגל. המערכת מאפשרת לפרסם ביוטיוב או כאמור לפתוח ערוץ יוטיוב של העסק שלכם, ליצור סרטונים אטרקטיביים ולקדם הבאת מנויים לערוץ, צפיות בסרטונים והגברת החשיפה למותג כמו גם הנעה לפעולה ויצירת הכנסות לעסק. וידיאו הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להניע אנשים לפעולה, לגרום להם לסמוך עליכם ולהעביר מידע, תוכן או מסר בצורה מוחשית וברורה. השיווק ביוטיוב בצורה נכונה דורש התמקצעות רבה, הכרה של הפלטפורמה וקידום הסרטונים בה ושימוש במערכת הפרסום הממומן של גוגל לטובת קידום מהיר יותר של הסרטונים וערוץ היוטיוב העסקי שלכם.

בניית אסטרטגיית תוכן נכונה ומקצועית לעסק שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר שמנהלי הסושיאל שלנו בג’נסיס עושים הוא לבנות אסטרטגיית תוכן נכונה עבור הלקוחות. כל פיסת מידע שאתם משתפים ברשתות החברתיות הוא משהו שהעוקבים שלכם ואנשים אחרים יצפו, יקראו ויראו. הם ישפטו אתכם על פי התכנים שאתם משתפים, ימשיכו לעקוב אחריכם ויתחברו אליכם בזכות אותם תכנים. כך הם גם יהיו מעורבים יותר בפוסטים שלכם וברכישת מוצרים ושירותים מכם בהתאם לאותם תכנים שאמורים להניע אותם לפעולה. לכן, בניית אסטרטגיית התוכן היא קריטית.

בעת בניית תוכנית תוכן חשוב לשמור על תמהיל תכנים נכון ואטרקטיבי שבין תכנים אותנטיים לתכנים מכירתיים. מצד אחד, אתם רוצים לשווק את מוצרי החברה ושירותיה. מצד שני, אתם רוצים לוודא שאתם לא מפרסמים בצורה אגרסיבית מדי שתגרום לאנשים להסיר את העוקב שלהם ולהתעלם מהתכנים שאתם משתפים. כאמור, כדאי לשלב תכנים כמו טיפים, מדריכים, יתרונות וייחודיות של העסק שלכם והמוצר שלכם, המלצות מלקוחות, תכנים אותנטיים שונים כמו תיעוד מהפעילות היומיומית שלכם ו/או של העסק שלכם ועוד. על התכנים לשלב אלמנט ויזואלי בדרך כלל כמו תמונה/סרטון וכדאי לשלב ממגוון אפשרויות השיתוף האפשריות: טקסטים, תמונות, סרטונים, סטורי ועוד. 

רוצים להגביר את החשיפה למותג שלכם באמצעות הרשתות החברתיות? להפוך את העסק שלכם לכוכב רשת? להביא לקוחות רבים נוספים לעסק שלכם? צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה באתר ונציגינו המקצועיים ישמחו לעמוד לשירותכם.

אחד האתגרים המרכזיים בפרסום הוא לגרום לגולש לחוש שהפרסום אובייקטיבי. למה? כי כאשר הפרסום אובייקטיבי, הגולש מרגיש בטוח יותר במוצר, כאילו חבר או איש מקצוע המליץ לו עליו.

 

שתי פלטפורמות שמנצלות את החולשה האנושית הזו באופן אידיאלי הן טאבולה ואאוטבריין, שמציעות פרסום כתבות תוכן ממוקדות והמלצות על תכנים רלוונטיים עבור הגולש. 

 

כדי לקדם אתכם באמצעות תוכן “אובייקטיבי”, נייצר עבורכם כתבות תוכן שיווקיות סמי אובייקטיביות, ונקדם אותן באמצעות טאבולה ואאוטבריין. הכתבות יוצגו לגולשים רלוונטיים שיקראו על המותג שלכם וירצו גם.

שאלות ותשובות

מהו ניהול סושיאל ומי אחראי עליו?

ניהול סושיאל הוא למעשה ניהול של כל מערך השיווק והמיתוג של העסק ברשתות החברתיות. מנהל הסושיאל בונה אסטרטגיית תוכן אפקטיבית לשיווק ומיתוג העסק ברשתות החברתיות בהן הוא רוצה לקחת חלק פעיל בשם העסק, דואג ליצור את התכנים הנדרשים, להזין אותם בעמודים ובפרופילים השונים, להיות זמין ללקוחות ופניות מאותם עמודים ועוד. לעתים מנהל הסושיאל גם מנהל את קמפיין הפרסום הממומן עבור אותה רשת חברתית שהוא מפרסם בה את העסק.

באילו רשתות חברתיות הכי כדאי לפרסם?

ישנן רשתות חברתיות רבות ומגוונות, כאשר באלה הפופולריות כמו פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, אינסטגרם, טיק טוק ואחרות עשוי להיות מאוד משתלם לפרסם. בדרך כלל הקהל הישראלי יהיה יותר פעיל בפייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק. אם אתם פונים לקהל העסקי כדאי לשלב פרסום בלינקדאין ואילו טוויטר אטרקטיבי במיוחד בקרב הקהל האמריקאי למשל.

מה עושה מנהל הסושיאל שלנו?

מנהל הסושיאל שלנו אחראי על כל העבודה והניהול הקשורים לפרסום העסק שלנו ברשתות החברתיות. בין היתר הוא יצטרך לאפיין את העסק ואת קהל היעד הרלוונטי, יבצע מעקב אקטיבי אחר המתחרים, יבצע תכנון תקציבי ליישום נכון של המהלכים הנדרשים לפרסום ומיתוג ברשתות החברתיות, יבנה שפה עיצובית ושיווקית לקידום ערכי המותג ושירותי החברה ועוד. 

איך בוחרים חברת פרסום לניהול מערך הסושיאל שלנו?

אין ספק כי מנהל הסושיאל שלכם צריך להתאים לשאיפות ולתקציב שלכם. חברה גדולה המשקיעה עשרות אלפי שקלים בקידום ופרסום ברשתות החברתיות, למשל, לא יוכל להסתמך על פרילנסר בודד. לעתים גם לא על חברה קטנה שצריכה לדאוג לכמה לקוחות במקביל ועשויה שלא לעמוד בציפיות. כמו כן אתם רוצים לוודא שאתם מקבלים עבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, מתרשמים מתיק העבודות של החברה/מנהל הסושיאל שאתם משוחחים עמו ומקבלים מפרט מלא יחד עם הצעת המחיר שאתם מקבלים.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי ניתן לחייג 077-9972792 או השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792