פרסום באינסטגרם שמביא תוצאות עם ג'נסיס מיתוג עסקי ופרסום

אינסטגרם הושקה לראשונה ב-2010 כאפליקציה חברתית לשיתוף תמונות. האפליקציה אפשרה לערוך את התמונה במגוון כלים ואפשרויות וכן להוסיף פילטרים שונים.

כבר 10 מיליון משתמשים באפליקציה

אינסטגרם הושקה לראשונה ב-2010 כאפליקציה חברתית לשיתוף תמונות. האפליקציה אפשרה לערוך את התמונה במגוון כלים ואפשרויות וכן להוסיף פילטרים שונים. לאחר שנתיים לערך היו כבר 10 מיליון משתמשים באפליקציה ופייסבוק רכשה אותה במיליארד דולר. פייסבוק הוסיפה פיצ’רים חדשים, שדרגה משמעותית את האפליקציה וכמובן דאגה לפרסם ולהביא אותה עד לכדי מאות מיליוני משתמשים רשומים בה. כך הפכה אינסטגרם לאחת הרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות ביותר בישראל ובעולם. ככזו, אתם חייבים להשקיע לפחות חלק מתקציב הפרסום שלכם לטובת קמפיין באינסטגרם.

מדוע אתם רוצים לפרסם באינסטגרם?

אינסטגרם, יחד עם פייסבוק, הן הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בקרב הקהל הישראלי ולמעשה גם בעיני הקהל בעולם כולו. באמצעות אינסטגרם תוכלו לחשוף את העסק שלכם לקהל רחב מאוד במגוון גילים, תחומי עניין, אזורי מגורים שונים ברחבי הארץ/העולם ועוד. תוכלו להעלות תכנים באופן קבוע, לחבר אליכם את קהל היעד ולאורך זמן גם להגדיל את יחס ההמרה של קמפיין הפרסום שלכם והעבודה השוטפת בשיווק העסק באינסטגרם. 

הנה כמה עובדות שבזכותן אתם רוצים לפרסם באינסטגרם:

  • מיליוני ישראלים רשומים ופעילים באינסטגרם מדי יום. 
  • עלויות הפרסום באינסטגרם נמוכות ביחס לפלטפורמות פרסום אחרות.
  • ניתן להקים קמפיין פרסום ממומן לקהל היעד הרלוונטי עבור העסק שלנו.
  • מגוון אפשרויות פרסום וסוגי מודעות לשימוש.
  • מערכת הקמפיין מציגה לנו נתונים סטטיסטיים שנוכל לעקוב אחריהם ולשפר אותם.
  • ניתן לקשר גם לאתר החברה מהסטורי או מהפיד.

איך מבטיחים פרסום נכון באינסטגרם?

פרסום נכון באינסטגרם מתחיל באפיון נכון של העסק, השירותים והמוצרים שלו, קהל היעד שלו ועוד. לאחר מבצע כדאי לבצע מחקר מתחרים ולהתרשם מהאופן שבו הם משווקים את עצמם באינסטגרם, אילו סוגי תכנים הם מעלים וכו’. כך תדעו מהם הדברים הטובים שאתם צריכים לעשות והדברים הפחות הטובים שהם עושים ואתם לא רוצים לחזור עליהם. כל זאת בתוספת תבלין של יצירתיות לקמפיין שלכם שיקנה לכם ייחודיות על פני המתחרים שלכם ותוכלו למשוך אליכם את הקהל שלכם. גובה התקציב תלוי בבעל העסק, אבל גם בקמפיינים עם תקציב נמוך חשוב יהיה ליצור תכנים באופן שוטף ולשתף אותם בהתאם לאסטרטגיית התוכן שלכם. באמצעות אסטרטגיית התוכן תדעו בדיוק אילו סוגי תכנים תצטרכו ליצור, באיזו תדירות, היכן הפרסומות שלכם יופיעו ומתי ועוד. המטרה היא לכוון את הפרסום לקהל יעד רלוונטי עבור בית העסק ולייעל ככל הניתן את הקמפיין והוצאות הפרסום לטובת הבאת תוצאות. 

קמפיינים שונים לפרסום באינסטגרם

כל אדם שהוא בעל עסק היה רוצה שיהיו לו מאות אלפי עוקבים ויותר באינסטגרם, שכל פוסט שלו יזכה לאלפי לייקים, תגובות ושיתופים ושמידת הפופולריות שלו תשפיע גם על היקף המכירות בעסק. להגיע לשם זה לא דבר פשוט כלל וכלל. העבודה דורשת השקעה של זמן, כסף, משאבים וכמובן התמקצעות רבה, שכן התכנים שאתם מעלים צריכים להיות מחושבים בצורה נכונה, ליצור תמהיל נכון בין תכנים אותנטיים לבין תכנים מכירתיים ועוד. גם כאשר מעלים סטטוסים או מודעות פרסום ממומנות צריך לדעת מהן הרזולוציות הנכונות של העיצובים הגרפיים שאתם מכינים.

באמצעות קמפיין פרסום בתשלום תוכלו להביא קהל חדש לעמוד העסקי שלכם באינסטגרם, למשוך עוקבים נוספים שייחשפו לסטטוסים ולפעילות שלכם. הבאת הקהל היא הצעד הראשון אולם תצטרכו לרכוש את אמון הקהל ולדאוג שהוא גם יישאר עוקב שלכם ולא יסיר את עצמו מרשימת העוקבים. זאת תוכלו לעשות על ידי שיתוף תכנים טובים ומעניינים דרך קבע כאשר רובם צריכים להיות תכנים אותנטיים ולא רק כאלה שנועדו למכור או לשווק משהו. לדוגמה: טיפים, תוכני ידע, תמונות מדליקות, תכנים של ייחודיות המוצר/השירות שלכם, תכנים שנועדו לשיפור מעורבות כמו הפניית שאלות לקהל, חידות, סקרים, תכנים המיועדים לאווירה, טיזרים למוצרים/שירותים חדשים ועוד. 

סוגי מודעות וקמפיינים באינסטגרם:

  • קמפיין לידים – קמפיין מודעות המאפשרות השארת פרטים דרך טופס טיוב באינסטגרם.
  • קמפיין דף עסקי – קידום העמוד העסקי שלכם באינסטגרם, הפניית אנשים אליו שייחשפו לתכנים בו ויגדילו את מספר העוקבים בעמוד.
  • קמפיין סטורי – סוג נהדר של קמפיין באמצעות מודעות סטורי המגדילות את החשיפה למותג. ניתן אף להוסיף קישור לאתר חיצוני מתוך הסטורי.
  • קמפיין המרות – שליחת אנשים ישירות מאינסטגרם לאתר/דף נחיתה חיצוני של בית העסק.

עם חברת ג'נסיס גם תקבלו תוצאות

צוות הפרסום המקצועי של ג’נסיס בעל ניסיון רב שנים בניהול קמפיינים ברשתות החברתיות ופועל באינסטגרם החל משנת 2015, שבה אינסטגרם השיקה את הפרסום הממומן לעסקים. באמצעות פילוח נכון וממוקד של קהל היעד, ניהול נכון של מודעות הקמפיין, מעקב אחר הביצועים בקמפיין ושיפור מתמיד לאורך הקמפיין תוכלו:

  • לתת חשיפה גדולה מאוד לבית העסק והכול במחיר אטרקטיבי במיוחד ביחס לפלטפורמות שיווק אחרות.
  • להגדיל את מעגל הלקוחות בעסק – על ידי הגדלת קהל העוקבים שלכם, בניית אמון, בניית מותג בצורה נכונה ומקצועי ושיתוף תכנים אטרקטיביים ומניעים לפעולה.
  • לשווק לקהל היעד הממוקד שלכם בהתאם לפילוח פרמטרים שונים: מקום מגורים, תחומי עניין, השכלה ועוד מאפיינים שונים ומגוונים.
  • להקים קמפיין רימרקטינג המאפשר לפרסם ללקוחות שכבר ביקרו ועזבו את האתר/דף הנחיתה שלכם והתעניינו במוצר בעבר. כעת המודעות יופיעו להם שוב ושוב באינסטגרם וימשכו את תשומת ליבם שוב ושוב.
  • ניתן לשלב עם קמפיין ממומן בפייסבוק שהיא הרשת החברתית הגדולה בעולם והכול באותה מערכת.
  • להגדיל את מספר העוקבים בעמוד האינסטגרם שלכם, מה שיביא למעורבות גבוהה יותר בפוסטים שלכם ובסופו של דבר גם ליותר לקוחות לאורך זמן.

שאלות ותשובות

מדוע כדאי לפרסם באינסטגרם?

לפרסום באינסטגרם יש יתרונות רבים. ראשית, מיליוני ישראלים משתמשים באינסטגרם מדי יום וכמוהם גם מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. הפרסום באינסטגרם אפשרי גם בעלויות נמוכות ביחס לפלטפורמות פרסום אחרות בדיגיטל. תוכלו ליהנות מנתונים סטטיסטיים מדויקים של הקמפיין שלכם, לפרסם בצורה ממוקדת לקהל היעד הרלוונטי עבור העסק שלכם ולהציג מגוון רחב של מודעות גם בפיד וגם בסטורי לחשיפה מקסימלית ונרחבת. 

אילו סוגי מודעות יש באינסטגרם?

ישנן רשתות חברתיות רבות ומגוונות, כאשר באלה הפופולריות כמו פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, אינסטגרם, טיק טוק ואחרות עשוי להיות מאוד משתלם לפרסם. בדרך כלל הקהל הישראלי יהיה יותר פעיל בפייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק. אם אתם פונים לקהל העסקי כדאי לשלב פרסום בלינקדאין ואילו טוויטר אטרקטיבי במיוחד בקרב הקהל האמריקאי למשל.

מה עושה מנהל הסושיאל שלנו?

ניתן לפרסם באינסטגרם באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק/אינסטגרם (אינסטגרם בבעלות פייסבוק), אם כי הפלטפורמה של אינסטגרם שונה מזו של פייסבוק. ניתן לפרסם מודעות בסטורי, באמצעות השארת פרטים בעמוד העסקי של האינסטגרם שלכם, להעביר גולשים לעמוד העסקי שלכם ואף לשלוח אנשים ישירות לאתר החיצוני שלכם.

איך להגדיל את מספר העוקבים שלכם באינסטגרם?

כדי להגדיל את מספר העובדים באינסטגרם תצטרכו לבנות עם הצוות המקצועי של ג’נסיס אסטרטגיית תוכן הפועלת על פי אפיון העסק והמיתוג שלכם. התוכן צריך להיות מגוון, אותנטי ולשלב בו בין לבין גם מסרים פרסומיים, אך לא בצורה כזו שהלקוחות יתעלמו מכם אלא תכנים שיחברו את הגולשים אליכם וירצו להמשיך לעקוב אחריכם, להגיב ולשתף את התכנים שלכם. כמובן שבסופו של דבר המטרה היא שגם יקנו מכם. תצטרכו ליצור ולשתף תכנים באופן קבוע החל מטיפים שונים, תמונות, סרטוני וידיאו ועוד.

כמה עולה לפרסם באינסטגרם?

עסקים קטנים מתחילים מתקציבים נמוכים ועד עסקים גדולים המשקיעים עשרות ומאות אלפי שקלים בפרסום בדיגיטל בכלל וברשתות החברתיות בפרט. רוצים לדעת מה התקציב הנדרש לכם להתחיל קמפיין אפקטיבי באינסטגרם לעסק שלכם? צרו קשר עם הצוות המקצועי של ג’נסיס שישמח להעניק לכם שירות.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי ניתן לחייג 077-9972792 או השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792