איך לפרסם עסק?

בעידן בו האינטרנט מהווה חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו ומחיי היום יום שלנו – כל בעל עסק מבין את החשיבות שבפרסום העסק באינטרנט. על מנת למתג ולקדם את העסק בצורה נכונה יש לבצע מחקרים מקדימים, לבנות אסטרטגיה נכונה למיתוג ופרסום, להגדיר תקציבים וכמובן – לעבוד עם חברת הפרסום הנכונה עבורכם. חברת ג’נסיס נחשבת לחברה המובילה בישראל במיתוג ופרסום עסקים ולא בכדי. נשמח לקבוע פגישה ללא התחייבות בה נציג לכם את התוכניות שלנו לקידום העסק שלכם באינטרנט ונענה לכל שאלותיכם באהבה ובמקצועיות. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון או השאירו פרטים כאן למטה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

בניית תקציבים ואסטרטגיות כמו המותגים הגדולים:

כל מותג גדול הפך להיות כזה בזכות אסטרטגיה נכונה, עבודה מקצועית ונכונה על מיתוג ופרסום העסק והתמדה לאורך הזמן. תחילה יש להגדיר את התקציב שאתם כבעלי העסק יכולים להשקיע עבור מיתוג ופרסום. אם אין לכם כמה אלפי שקלים בחודש להשקיע על פרסום אתם תתקשו מאוד לייצר את ההתקדמות שאתם רוצים. לאחר מכן תצטרכו לבנות אסטרטגיה לפרסום העסק באינטרנט. בניית האסטרטגיה תכלול את השימוש בתקציב שלכם לצורך בחינת הפלטפורמות המתאימות עבורכם לפרסום, האם תצטרכו לקוחות בטווח הקצר או לקוחות בטווח הארוך במחיר משתלם יותר וכן פרמטרים רבים אחרים שצריך להתחשב בהם. לאחר שיחה עם היועץ המקצועי של חברת ג’נסיס יהיה לכם ברור לאן צריך ללכת, היכן המתחרים שלכם משקיעים ועוד.

הכירו את קהל היעד שלכם:

בעבר עסקים היום “פונים לכולם” אולם כיום מדובר בעידן חדש לגמרי. גם מבחינת גוגל וגם בשל התחרות הרבה בכל תחום, עסקים פונים לקהלי יעד ספציפיים הרבה יותר. לדוגמה: יש חברות הדברה המתמחה בסוגי הדברות ספציפיות, עסקים אחרים המספקים שירות רק לפי אזור מסוים בארץ (ולעתים רק לתושבי אותה העיר) ועוד אינספור דוגמאות אחרות הקיימות לעניין זה. עסקים, גדולים כקטנים, חייבים להכיר את קהל היעד שלהם. בדרך כלל הגדרת קהל היעד נעשית בין בעל העסק לאיש השיווק מולו עובדים ובונים את אסטרטגיית המיתוג והפרסום של העסק. הגדרת קהל היעד תאפשר לכם למקד את המסרים הפרסומיים שלכם, את המוצרים/השירותים שאתם מספקים ועוד. במילים אחרות – הגדרת קהל היעד תהיה חיונית לכל צרכי הפרסום של העסק, באינטרנט ומחוצה לו ולהגדרת הזהות של העסק שלכם גם כן. אפיינו את קהל היעד שלכם: גיל, מגדר, סטטוס, עבודה, כמה הוא/היא מרוויחים? היכן הם גרים? כמה ילדים יש להם? תחביבים וכל מידע שאתם יכולים לרשום כדי לאפיין את הלקוח הממוצע שלכם.

בניית תשתיות עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר:

השלב הבא יהיה לבנות תשתית אינטרנטית חזקה על מנת לשלוח אליה את קהל הגולשים שלכם. זה יכול להיות שירות בניית אתרים או בניית עמוד פייסבוק לעסק, דפי נחיתה ותשתיות אחרות. בדרך כלל אתר אינטרנט לחברה יהיה הכי מומלץ אך גם הכי יקר מבין התשתיות השונות. בניית אתר מקצועי לעסק שגם נראה טוב ומציע חוויית משתמש ברמה גבוהה תאפשר לכם ליהנות מיתרון ראשוני על המתחרים שלכם. אם תשקיעו גם בתוכן טוב ומניע לפעולה, לצד שירות/מוצר טוב – אתם בדרך הנכונה לעסק מצליח ובניית מותג על בתחום שלכם.

בניית תוכן איכותי לקידום המותג:

התכנים הם הבסיס ללקידום אורגני של העסק באינטרנט ובכלל. באמצעות תוכן תוכלו להוביל את קהל הגולשים מפלטפורמה אחת לאחרת ולכוון אותם לתשתיות השיווק שלכם. בין אם מדובר בדף פייסבוק, דף נחיתה או אתר אינטרנט לעסק כדאי יהיה להשקיע בתוכן שהולך לעלות בתוך התשתית וגם זה שאתם הולכים לפזר ברחבי הרשת או להשתמש בו בקמפיין הממומן שלכם. התוכן יכול לקרב אליכם את הקהל, לבנות מוניטין, להניע לפעולה את הגולשים וכמובן לעבוד עבורכם 24/7 גם כאשר אתם ישנים והעסק כביכול אינו בשעות הפעילות שלו. על מנת לספק תוכן בלע ערך ללקוחות שלכם תצטרכו לאפיין תחילה את קהל היעד שלכם, להבין מהם הבעיות שלו, מה ואיך אתם רוצים לפתור לו את הבעיות הללו וכיצד התוכן שלכם יוכל לספק לו ערך מעשי. לעתים התוכן יהיה מיועד כדי להעביר את הלקוח במסנן השיווקי שלב נוסף ולעתים הוא ייבנה על מנת לספק ללקוח שלכם מענה מהיר לצרכים שלו.

רישום העסק לגוגל עסקים:

לגוגל יש ארכיון העסקים הגדול בעולם. ארכיון זה נקרא google my business וחשוב לרשום את העסק לרשימת העסקים הללו. הרישום הוא בחינם אך מצריך אימות כתובת על מנת להציג את העסק שלכם בהקשר של אזור מסוים או אפילו ברזולוציה של העיר בה אתם פועלים. אימות הכתובת מתבצע על ידי שליחת גלויה של גוגל לכתובת בית העסק שנרשמתם אתה. בגלויה יש קוד אותו תצטרכו להזין במשתמש שלכם והכתובת תאומת. עד בגוגל עסקים תוכלו להזין פרטים אודות בית העסק שלכם, השירותים שאתם מספקים, תמונות מבית העסק, שעות פעילות ואפשרויות ליצירת קשר עם בית העסק. 

היכן נפרסם את העסק שלנו באינטרנט?

האינטרנט מציע לנו מגוון רחב של אפשרויות לפרסום העסק ולקידום אתרים. פלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ואחרות הן מצע נהדר לפרסום עסקים ברשת. לאחר אפיון קהל היעד, מחקר מתחרים והגדרת מטרות ותקציבים ניתן יהיה לבנות אסטרטגיית פרסום שתכלול פירוט מלא אודות הפלטפורמות בהן ניתן יהיה להגיע אל הקהל שלכם ובהן כדאי יהיה להשקיע את המשאבים שלכם. לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם ליצור קשר באתר או בטלפון ונשמח לקבוע פגישה ללא התחייבות.

איך לפרסם את העסק שלכם
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513