ההבדל בין לקוח מגוגל ללקוח מפייסבוק!

ההבדל בין פרסום לגוגל לבין פרסום בפייסבוק מתחיל כבר בשורת החיפוש. דרך גוגל מגיעים אליך באמצעות באנרים ומודעות שאתה מפרסם ובפייסבוק דרך טכנולוגייה שנקראת PUSH. אתה הוא זה שפונה לגולש. אז מה עושה ההבדל הזה? ראשית יש לך יכולת השפעה הרבה יותר גדולה על גולש שאתה הגעת אליו, כי אם הגעת אליו סימן שהוא נחשף אליך ויתכן כי בעתיד יזדקק לך וזו היחשפות מוכרת לגולשים כי ככה זה עובד גם בעולם האמיתי. אתה נחשף לקמפיין חוצות, למודעות, לפרסומות ולא הם נחשפים אליך…

כל פוסט יוצא מן הכלל!

לכותבי פוסטים מקוריים לקמפיינים בפייסבוק יש הרבה עבודה בימים אלה. כתיבת פוסטים שתביא לך לייקים או חשיפה היא חוכמה בפני עצמה. דרושה יכולת חשיבה וקריאטיביות בלתי רגילה, משום שאתה לא הפוסט היחידי אותו רואה הגולש, ואתה חייב לעשות משהו כדי להבליט את עצמך ולזכות בלייק. פוסטים עם תמונות זוכים כמובן לחשיפה יותר גדולה וליותר לייקים. כדי לייצר קמפיין שיזכה בחשיפה ובלייקים כדאי מאוד לפרסם תמונה עם תוכן מעניין, להוסיף אפליקציות על הלשוניות ולהיות מעודכן כל הזמן. הגולשים נכנסים כדי להיות דינמיים ואתה כמפרסם בהחלט יכול להפעיל אותם ולגרום להם להרגיש שהם נוטלים חלק במסע פרסום הכי מגניב בפייסבוק.

להיות מעורב בתהליך הפרסום- לייק!

אין ספק כי השיטה בה הפייסבוק עובד, פתחה את ערוץ הפרסום ואת הגולשים לזמינים ונגישים יותר למעורבות. פעם כאשר אנשים היו מפרסמים ולא היה עולם דיגיטלי לא היה ניתן לקבל משוב ולא לייק. לא ידעת איפה קהלי היעד שלך? ירית לכל הכיוונים ואיפה שפגעת, פגעת. היום לכל משרד פרסום דיגיטלי יש יכולת לקבל אינדיקציה גם על הקמפיין וגם על המוצר שאתה משווק דרך המשוב והתגובות של הגולשים וזה חשוב מאוד בבנייה של תהליך קמפיין פרסום בפייסבוק אשר שיווקי נכון. זה גם חשוב ליצירת קשר ושימור לקוחות ואם באמת מדובר בחשיפה טובה ובמותג, אתה בדרך לכבוש את הפייסבוק. זה יתחיל בלייק אבל יגמר בקופה…

התאימו את המודעות למצב הרגשי והמשפחתי של הגולשים!

כמפרסמים יש לנו יכולת לפלח בפייסבוק (הרבה יותר מאשר בגוגל) את קהל היעד שלנו, גילאים, תחומי עניין, מצב משפחתי ועוד. כל נתון כזה הופך למשמעותי אם יש לך משהו שאתה רוצה לשווק לצעירים עד גיל 18 או לאנשים שאוטוטו עומדים להתחתן. כלומר, צריך  לעשות “העתק-הדבק” מדויק לצרכים של קהל היעד שלך עפ”י הנתונים של פייסבוק ואז יש לך יכולת לקלוע לעיתוי, לצורך, לרגש ולנחיצות.יחד עם זאת קשה לומר כי נתונים כמו תחומי עניין יכולים לקדם קמפיין, משום שהם כלליים למדי ולא רומזים על נישה ספציפית. החוכמה היא לעקוב אחר נתונים שכן יכולים לכוון למוצרים או שירות ממסוים כמו למשל לרווקים, לנשואים, למשפחות ועוד.

פרסום בפייסבוק
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513