למה הגבינה שלך צריכה משרד פרסום?

הדרך אולי להסביר מהו פרסום יכולה לעבור בעיקרון גם דרך מקרר גבינות, או כל סטנד צרכנות אחר שבהחלט יוצר תחושת אי בטחון באשר לאפשרות שהגאודה של משק X תגבר על הגאודה של משק Y. שאלת השאלות היא אגב, לא מהי הגאודה הכי טובה כי כידוע על טעם ועל ריח ממש לא צריך להתווכח, אלא מיהו אותו משרד פרסום שמקדם את הגאודה וזה בעצם יסביר בבוא העת, למה הגאודה של X מתמעטת והגאודה של Y מעלה עובד ובמקרה הזה ממש לא מדובר על רוקפור…

היום בלי פרסום- אתה גבינה עם עובש…

בהנחה שאנחנו לא מפריז ומקרר הגבינות שלנו לא נמצא במעדנייה ברובע האומנים אלא בסופרמרקט השכונתי, גם במצב הזה אנחנו מוצאים את עצמנו עומדים מול מקרר הגבינות ושואלים את עצמנו על מה ללכת. בעלי המחשבה המהירה והתיאבון הגדול, יבקשו לטעום מכל הגבינות ויתכן שבסופה של אותה טעימה משביעה, לא ירכשו כלום (כן יש כאלה טועמים…) אלה שבאמת הולכים לעשות פסטה גורמה, יחפשו את הגבינה האיטלקית עם הארומה, ומה שבעצם עשוי להשפיע על הצרכן בנקודת השיווק הסופית (וגם על המוכר) זה הפרסום.

במצב בו הצרכן הסופי לא יודע מה הוא רוצה, אין לו רשימת קניות ברורה, והוא לא סגור על הקנייה- מה שישפיע עליו לקנות מוצר מסוים הוא הפרסום, החשיפה והכוח השיווקי שיש מאחורי המוצר ובדיוק בשביל זה יש משרד פרסום כדי להגיע לחשיפה הנכונה.

לא רק פרסום אלא פרסום קריאטיבי!

כמה קמפיינים פרסומיים אנחנו באמת זוכרים ומדוע? החוכמה בלעשות פרסום היא לא רק לעשות. אם כבר פרסום אז שיהיה טוב, מקצועי, קולע. אם אין לכם משרד פרסום דיגיטלי טוב שיודע למתג אתכם ולהוביל אתכם למסעות פרסום אפקטיביים, אל תעשו כלום. אם אין לכם תקציב לעשות קמפיין איכותי, חבל שתגרמו לעצמכם נזק. היום בעידן של שפע ועומס מוצרים, משרד פרסום נמדד בסולם הקריאטיביות. אם באותו משרד פרסום שלכם לא יושבים אנשי קריאטיב שיודעים לחשוב שונה, אחר ועושים לכם “מכה” של קריאטיביות שתקפיץ לכם את אחוזי החשיפה והמכירות, זה כאילו ולא עשיתם כלום.

למה ג’נסיס. ככה. נקודה!

משרד פרסום ג’נסיס נחשב היום ברשת ולא סתם, לאחד ממשרדי הפרסום כי שווים. אנחנו לא יכולים להסביר את כל החזון והתורה שלנו על רגל אחת, אבל תוצאות הקמפיינים המנצחים של הלקוחות שלנו מעידים על מקצועיות, הבנה בפרסום וחשיפה היסטרית.

דבר אחד אולי ממצה את השאיפות שלנו. אנחנו מאוד מכבדים את הלקוחות שלנו ומאוד דואגים לכל שקל שהם מוציאים על פרסום בגוגל או בכל פלטפורמת דיגיטל אחרת. מה זה אומר? זה אומר הרבה מאוד וכדי להבין יותר, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולהתייעץ כמה שווה השקל שלכם בפרסום אצלנו.

קחו דוגמה מבירה באדווייזר…

על כוחו והשפעתו של קמפיין קריאטיבי מוצלח, נכתב במאמר בגלובס ממנו עולה כי רשת הפרסום העולמית ליאו ברנט חקרה 150 קמפיינים קריאטיביים בעולם ויש גם נתון מדהים: ב-82% מהם עלו המכירות באופן דרסטי. אז אם אתם שואלים את עצמכם למה פרסום, הנה לכם תשובה מהימנה. קמפיין  whasssssap המוצלח של בירה באדווייזר למשל זכה בפרסים יותר מכל קמפיין אחר בהיסטוריה, בארה”ב עלו המכירות שלו ב-25% והמותג, הפרסומת והזכירות שברו את כל הממדים האהודים בקנה מידה עולמי. בשווקים בהם באדווייזר היה שחקן אורח במדינות זרות, עלתה רמת המודעות עד 90%, מה שגורם היום לבאדווייזר להיות כמעט בכל נקודת שיווק בעולם. משרד פרסום יכול לבנות מותג, הכל רק עניין של מיתוג נכון, כבר אמרנו זאת לא?
מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513