מיתוג מסעדות | ג’נסיס מיתוג ופרסום

בילוי במסעדה נחשב בעידן זה כבילוי המועדף והחביב על הרבה מאוד אנשים. מקום הבילוי לא נבחר בגלל התפריט, אלא בגלל המותג. 80% מהמסעדות נסגרות לאחר חמש שנים מהיום שהוקמו. בים המסעדות שיש כיום נכון לומר שאם אין מיתוג אין חשיפה, אין קהל!  מיתוג מסעדה הוא דבר חשוב בתהליך זה ולכן המסקנה? מסעדה לא ממותגת- קורסת!

בארץ יש כ-8,500 בתי קפה ומסעדות. אז איך מסעדה שיש לה ייחוד ויתרונות שונים ומיוחדים צריכה לבדל את עצמה מהשאר? איך היא יכולה לבלוט ומה היא חייבת לעשות כדי להיות ממותגת, להגיע לקהל היעד שלה ולשמר את הלקוחות. מיתוג, כבר אמרנו! כן- וגם האספרגוס שלה יהיה ממותג וטעים יותר… ככה זה כשאתה ממותג!

מסעדה חייבת קונספט!

בארץ כאמור יש המון מסעדות, אבל כמה מהן באמת הוקמו על סמך קונספט? קונספט הוא רעיון.מטרתו לתת הגדרה לתת הגדרה למיזם. הוא כולל את כל הפרטים שמהווים ביחד משהו מקורי ומלהיב. הוא עושה התאמה בין פרטים למכלול, הוא מוביל לאחדות, לרצף ולהבנה של רעיון.
אם מסעדה מוקמת רק מרצון להזין לקוחות ואין לה קונספט כלשהו שפונה לקהל יעד מסוים, לא ניתן יהיה למתג אותה. מסעדה שרוצה להתמתג חייבת יתרונות ברורים ושונים כמו: תפריט ייחודי, לוקיישן, אווירה מקורית, תוכן ועוד. כל מסעדה עם מה שמיוחד בה וראוי למיתוג.
לקוחות אוהבים מסעדה ממותגת!

מסעדה ממותגת מתנהגת כמו כל מותג,  היא שווה, היא שונה, היא מקורית ויש עליה חותמת של יוקרה. אם נתרגם את זה לאוכל אז זה יהיה תפריט מקורי, מעניין, חומרי גלם איכותיים,ומנות שהן חוויה לחיך. המסעדה תהיה מעוצבת בהתאם לתפריט, תהיה בה אווירה, השירות יהיה מעולה וכל זה צועק: מיתוג!

מיתוג מסעדה ברשת!

פנייה לחברת פרסום דיגיטל מקצועית שמתמחה בפרסום בעידן הניו מדיה היא תהליך הכרחי למיתוג המסעדה.ישנם שלבים רבים למיתוג עסקי אך לפני שפונים לקידום ופרסום המסעדה יש צורך לבנות אסטרטגיה מתאימה שתגדיר את תכונות המסעדה, מיהם קהל הלקוחות של המסעדה ולאחר מכן ניתוחם של מסעדות מתחרות.כאשר מבינים את הסיפור מאחורי המסעדה, רקע על הבעלים, מהי ההתמחות שלה, לאיזה סוג קהל היא פונה ואיך המסעדות המתחרות מפרסמים אפשר לגשת לשלב הקידום והפרסום ביתרון קטן שיביא להצלחה גדולה.

שנתחיל לפרסם?

מלאכת הקידום והפרסום מחולקת לכמה רבדים, בחירת התהליך הנכון ביותר למיתוג מסעדה דורש בניית תקציב שמוחלק בצורה יעילה לסוגי הקידום השונים כגון:
  • קידום אורגני – Search Engine Optimization היא שיטת קידום שמטרתה להקפיץ את אתר המסעדה שלך לעמודים הראשונים בגוגל, זה המקום שכל עסק היה רוצה להיות. ככל שאתה בפסגת החיפושים כך הלקוחות יגשו לדף שלך ויתחילו תהליך של רכישה – במקרה של מסעדה. הזמנת אונליין של משלוח או שמירת מקום במסעדה. ככל שיהיו לך יותר כניסות לאתר כך יגדלו מספר הלקוחות שלך. הרעיון הוא פשוט, לידים, רווחים ומכירות דרך קידום אורגני נכון.
  • קידום ממומן- שיטת קידום זו היא תשלום עבור הקלקה (Pay Per Click) כאשר לקוח מחפש בגוגל מידע מסעדה המנוע החכם של גוגל מוסיף תוצאות קשורות מעל או בצד העמוד בצורה בולטת מכל השאר, תוצאות אלו הינן פרסומות , כל הקלקה על הלינק מובילה לכך שבעל העסק משלם לגוגל מחיר מסויים. מחיר זה נקבע על פי פרמטרים שונים כגון בסיס הצעות ותמחור מילות המפתח.

כבעל מסעדה אתה מעוניין בקמפיין שיניב תוצאות, קמפיין אורגני הוא תהליך שדורש המון מחשבה והשקעה מצד הגורמים השונים. שיתוף פעולה בין כותבי התוכן למקדמי האתר תוך מתן תשומת לב לניהול, מעקב וקידומו יקצור פירות ויראה תוצאות, קמפיין ממומן יביא לחשיפה מיידית בגוגל אך כמובן יש צורך במתן תשומת לב ליעדים המוגדרים מול יחסי המרה והחזרי השקעה כדי להביא להצלחה מירבית בקמפיין אך כמובן חשוב לזכור שהמפתח להצלחה הוא התוכן כפי שנאמר – התוכן הוא המלך!

תוכן, קדימה תוכן!

כל אתר מצריך תוכן, זהו הדבר הבסיסי ביותר. תוכן רלוונטי ועדכני יביא להישארות ממושכת באתר. תוכן אקפטיבי למיתוג מסעדה יעניק ללקוח ערך מוסף, יספר איך הכל התחיל, ההיסטוריה, הערכים, על התפריט ותזונה ועוד כלים שיעניקו ללקוח את הסיבה (חוץ מההזמנה) להישאר באתר ולשאוב עוד מידע על המסעדה וכך להפוך אותה באמת ממסעדה – למותג!

שילוב של תוכן מנצח באתר ודף עסקי בפייסבוק הוא מפתח לשמירה על הלקוחות הקיימים של המסעדה והגעה ללקוחות פוטנצייאלים, כאשר המסעדה כעסק פונה ללקוח בפן הרגשי הוא מרגיש חיבור שזה מעבר לאוכל, הוא מרגיש בבית. ניהול דף עסקי למסעדה בצורה נכונה היא התחשבות בפרמטרים רבים וחשובים כגון: כמות תגובת ולייקים, פידבקים הנוצרים מהשיח הוירטואלי ברשת החברתית על המקום, קבלת מסרים מהגושלים והתייחסות אליהם יגרמו לקהל הלקוחות של המסעדה לפעולה גם בדף העסקי – וגם במסעדה עצמה. המפתח הוא חיזוק התקשורת במדיה החברתית. ושזה נעשה כמו שצריך על ידי מנהל דף עסקי מקצועי ומיומן נוצרת התכונה החשובה ביותר למיתוג מסעדה בפייסבוק. נוצרת חיזוק התקשורת בין הלקוח לעסק. פרסום בפייסבוק למסעדה – זה עובד!

אבל רגע, זה לא הכל.

מיתוג מתחיל מאתר אינטרנט, הוא קל לניווט, ידידותי למשתמש ומותאם לקונספט של המסעדה. יצירת חומרים גרפיים כגון: כרטיסי ביקור, תפריטים, קמפניים מותאמים שחושפים את התפריט יזניקו אותה קדימה.שאתה רוצה להבליט היתרונות שלך המסעדה שלך, לייצג את הערכים שלה ומהי באמת ההתמחות של המסעדה יש צורך לעיצוב לוגו שישקף זאת, צוות עיצוב מיומן בחברה שמתמחה במיתוג עסקי ידע איך להעביר את המסר הזה בדיוק. חשיבה ראשונית של איפיון העסק יביא לתוצאה – הלוגו שתמיד חלמת. לוגו זה כוח. לוגו טוב זאת כבר עוצמה. בנוסף לעיצוב הלוגו, מיתוג מסעדה צריך להעביר את המסר הנכון ללקוחות שלו, רענון התפריטים בעיצוב עדכני ורלוונטי יביא למשהו חדש. משהו משכנע ומרענן שיעניק למסעדה את המיתוג החדש שלה.מיתוג שאומר – אנחנו לא רק מסעדה אנחנו מותג.

בחירה בקמפיין פרסום נכון למיתוג מסעדה דורש המון מחשבה והבנה, שילוב של מגוון השיטות יכולות להזניק את העסק שלך קדימה. כדי להבין איזו שיטה מתאימה יותר לשירות או המוצר שאתה מספק אנחנו בג’נסיס נשמח לעמוד לרשותך ולייעץ מהי הדרך הכי טובה לייעל את הקמפין שלך בנוסחא מנצחת ואקפטיבית. קידום זאת המומחיות שלנו. כי לנו יש שיטה והיא עובדת!

לפורטפוליו של פרויקטים נבחרים שלנו בתחום מיתוג מסעדות לחצו כאן >>>

מיתוג מסעדה
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513