מיתוג עסקי שיוביל אתכם קדימה

כחלק מהעבודה המקצועית של מנהלים או יזמים בעולם העסקי הישראלי, יש לא מעט משימות שהם צריכים לבצע על הצד הטוב ביותר, על מנת שבית העסק או המיזם החדש יקום לתחייה בדיוק כפי שהם חלמו תמיד. אומנם המשימות המקצועיות, כמו פיתוח המוצר ויצירת תהליכי העבודה השוטפים, הן לב ליבו של העסק. אבל חשובה לא פחות גם תשומת הלב שנותנים מנהלי הארגון לעבודה על יצירת מיתוג עסקי והקמה של תדמית ציבורית חיובית לחברה חדשה. הסיבה המרכזית לחשיבות נעוצה בעובדה שאתם רוצים ליצור יחסי עבודה חיוביים עם הקהל שלכם, למשוך ולעניין לקוחות פוטנציאליים ולהציג את העסק שלכם בצורה מקצועית יותר אל מול עסקים מתחרים בתחום. אבל מה הוא בדיוק תהליך מיתוג עסקי ואיך ניתן לשפר את העסק שלכם בעזרתו? כל התשובות בכתבה הבאה

מיתוג שקונה את העין – הוא התשובה לתחרות קשה

השוק הישראלי הוא שוק מאוד תחרותי, במיוחד בכמה נישות ספציפיות כמו ההיי-טק. יש המון חברות והן פועלות במקביל כדי להתחרות על תשומת הלב של הלקוחות. וכדי לנצח את המאבק על תשומת לב, יש צורך לחשוב על מיתוג עסקי ששובר את השגרה. בדרך כלל הדבר הראשון שהעין האנושית קולטת הוא הצבע של הלוגו, או כרטיס הביקור שעומד אל מול הלקוח. ולכן כאשר אתם רוצים ליצור מיתוג מנצח, לבדר את המוצר שלכם ולגרום ללקוחות להניע את עצמם לפעולה – ההתייחסות שילובי הצבעים ולשימוש בצבעים היא קריטית. חשוב להבין, מדובר על תיאוריות פסיכולוגיות שיווקיות, אשר נבנו במשך שנים ויצרו סט של כללים לעבודה בעולם השיווקי, לפיהם אתם יכולים לצלוח את המשוכה הראשונית למשיכת תשומת הלב של הלקוח. יכול מאוד להיות שאתם תבחרו בצבעים דומים למתחרים שלכם, כי אלו צבעים שמתאימים לנישה בהתאם פועלים. אבל אם תשקיעו מחשבה עמוקה בתוך תהליך המיתוג עצמו, יכול מאוד להיות שתצליחו ליצור בידול גם אם צבעים דומים בלוגו.

מיתוג עסקי נכון מתחיל כבר בפיתוח המוצר

הלוגו הוא חשוב. אין פה שום שאלה בכלל. יחד עם זאת, מיתוג של עסק במקצועיות מתחיל עוד הרבה לפני כן – כבר בשלבי פיתוח הרעיונות הראשוניים. סביר להניח שהחברה שלכם עובדת בתוך נישה שכבר תנועה של לקוחות. הרי אין היום כמעט תחומי פעילות חדשים לגמרי. וכדי ליצור לעצמכם מיתוג עסקי ובידול עסקי כבר ברמת הרעיון, אתם צריכים להבין מה הוא הערך המרכזי של החברה שלכם מביאה לשוק אל מול כל אחד ואחד מהמתחרים שלכם. ברגע בו ביססתם ברמת הרעיון את השירות הייחודי שלכם או את השינוי של המוצר שלכם מכניס לשוק, אתם יכולים לעבור לשלב הבא של תהליך המיתוג העסקי שבעיקרו מתבסס על תהליכים של עיצוב מוצר וכמובן עיצוב לוגו, ושימוש בטכניקות של מיתוג עסקי ויזואלי.

המקצוענים שילוו אתכם בדרך

אם כבר הבנתם עד לשלב זה, כי מיתוג אמיתי הוא מיתוג רעיוני, שכולל vidal מתחומי המיתוג העסקיים של מתחרים, אתם מבינים שמדובר בתהליך מקצועי. וכמו כל תהליך מקצועי אחר בבית העסק שלכם, במידה ואין לכם מספיק ידע בתחום אתם רוצים להציל את הסמכות לאנשי מקצוע מנוסים. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה רבים מאוד מבעלי העסקים בישראל בוחרים לפנות לעזרתם של משרדי מיתוג עסקים מקצועיים, על מנת להביא לידי ביטוי את היכולות המקצועיות של העסק שלהם מבלי לפגוע בבידול של המוצר בתוך נישה. תהליך הבידול העסקי האולטימטיבי, הוא זה שיביא לכם תוצאות לטווח הארוך ויקנה לכם שם מקצועי בשוק.

מיתוג עסקי שיוביל אתכם קדימה
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513