בלעדי: מיתוג העסק ב-4 צעדים נבונים

מומחי המיתוג שלנו בג’נסיס אספו למענכם את ארבעת הטיפים הטובים ביותר להגיע ללקוחות שלכם – בצורה הנכונה ביותר וכך למתג את העסק צעד אחד קדימה.
בעידן הניו מדיה כאשר כולם משתמשים באינטרנט למהירות ונגישות יש משקל רב כאשר המטרה היא לפרסם, למתג ולמכור מוצר. אז ללא הקדמות נוספות –  ארבעת הטיפים :

1. שיפור תדמית העסק

בעולם של היום תדמית היא מילת המפתח. כאשר מדברים על עסקים – אתר טוב הוא אחד מהדברים העיקריים אשר יקבע את ההצלחה העיסקית של העסק שלכם, כאשר אתם משדרים ללקוחות שלכם שאתם משקיעים באתר, אתם אומרים להם שאתם משקיע בהם, כאשר אתם רוצים לפנות ללקוחות חדשים – רושם ראשוני הוא הכל. וככל שהאתר שלכם נראה מקצועי יותר, נגיש יותר, נח יותר, אתם מראים ללקוחות שאכפת לכם. המטרה בבניית אתר שנכון לעסק שלכם היא הבנת המטרה הראשית – אתם מספרים ללקוחות שלכם מי אתם, במה העסק שלכם עוסק, איך אתם עושים זאת והכי חשוב  למה אתם טובים יותר מאחרים. שאתם מתחילים בבניית אתר התדמית תחשבו בראש ובראשונה מנקודת מבטו של הגולש שמחפש את “התכל’ס”, השקעה בעיצוב לוגו, גרפיקה או טקסט זה דבר חשוב, אבל יש את העניין העיקרי – מה הלקוח מחפש. שימו את כובע הלקוח על הראש ותחשבו – מה הלקוח היה רוצה מהאתר? מה הדבר הראשון שמעניין אותו כאשר הוא נכנס לאתר הבית של העסק? מה המסר שאנחנו מנסים להעביר ללקוח וכמה מהר האפקט הזה קרה?  מלל, מלל, מלל – טקסט מנצח כובש את הכל, ושימוש נכון בו – ינצח. שילוב של מילות חיפוש וקשר נכון על מה העסק שלכם עושה, לא רק יגרום להבנה אלא גם יגרום לפעולה.  זכרו- אל תתמקדו במי אתם , תתמקדו מה אתם עושים.  טקסט נכון עם עיצוב מותאם של מעצבת גרפית מנוסה יוצר אתר תדמיתי טוב, אתר שיגרום לגולש להישאר באתר. ברגע שתיישמו זאת. אתם כבר בדרך הנכונה להמשך המסע.

 שימוש בפייסבוק וגוגל

בעידן הניו מדיה של היום פרסום עסקים באינטרנט הפך לדבר נפוץ ואפקטיבי, פרסום וכמובן  קידום בפייסבוק ובנוסף פרסום בגוגל למטרת שיווק העסק שלכם הן שתי דרכים מהירות, יעילות, נגישות והכי חשוב – לא יקרות. כאשר אתם מעוניינים לפרסם שירות, מוצר, או כל דבר אחר שאתם מקדמים – דרך שימוש נכון בפייסבוק או גוגל תוכל לפלח ולמקד את הקהל היעד הנכון והרלוונטי ביותר לעסק שלך. אך עדיין, לא כל מודעה שמתאימה לגוגל מתאימה לפייסבוק ולהפך לכן לפני כל שימוש בפלטפורמה כזו או אחרת. יש לשקול ולחשוב מה הכי מתאים לעסק שלכם.

מתי מומלץ להשתמש בפייסבוק – במידה שאתם מחפשים לקוחות פאסיביים. לקוחות שלא חיפשו מידע על שירות או מוצר כלשהו, אך מוצר מסויים יכול לעניין אותם בזמן שהם גולשים באתר הפייסבוק. בזמן שאנחנו גולשים באתר אנחנו נתקלים במלא פרסומות, מוצר טיפוח חדש, חופשה בארץ או בחו”ל, מבצע על פריט מסויים, גם אם אנחנו כלקוחות לא חשבנו לרכוש את המוצר הזה לפני, עצם העובדה שהוא הופיע לנו מול העיניים מניע פתאום טריגר פעולה שלא היה קיים לפני אך הופעל, במידה שאותו פרסום יעניין את אותו גולש – הוא יכנס ללינק. יקרא מידע על המוצר ואולי אף יהפוך ללקוח קבוע של החברה.

מתי מומלץ להשתמש בגוגל – כולנו משתמשים בגוגל, אם זה להיכנס לאותו אתר שאנחנו נכנסים מדי יום או לחפש מידע על משהו מסוים. כאשר מחפשים בגוגל שירות, מוצר או כל דבר אחר מתקבל בראש הרשימה תוצאות חיפוש ממומנות. תוצאות אלו קיימות בהתחלת הרשימה כי אותה חברה/עסק/אדם שילמו סכום מסוים כדי להכניס את מה שהם מנסים למכור ללקוחות אשר מחפשים מוצר או שירות דומה. כאשר לקוח רואה שמה שהוא חיפש מופיע בהתחלה, האינסטינקט הראשוני הוא ללחוץ על אותו לינק, ולכן פרסום עסקים שגולשים מחפשים דרך גוגל יכולה לעבוד נכון למטרות מסוימות. ובמידה שהמטרות האלו קשורות לעסק שלכם. זה יכול לעבוד מצויין.

הכל תלוי בשירות שהעסק רוצה להביא – במידה שהעסק מעוניין לשווק מוצר חדש או לעורר מודעות על השירות שהעסק נותן, פרסום בפייסבוק בפילוח נכון ללקוחות שמשתמשים במוצרים דומים יכול לעבוד, אך במידה שהעסק מעוניין לפנות לקהל ספציפי שדורש עזרה מסוימת כגון תור לרופא עיניים או טכנאי מזגנים פרסום בגוגל עשוי להתאים יותר לאותו עסק.

3. שימוש בדפי נחיתה

דף נחיתה הוא דף שהלקוח “נוחת” כאשר הוא מחפש מוצר מסוים, זהו דף פרסומי שמטרתו המרכזית היא הנעה לפעולה, בדף זה יהיה מלל מכירתי רב ועיצוב שמותאם במיוחד למטרת המכירה וכמובן – יצירת פניות מלקוחות חדשים. דף נחיתה שכתוב ומעוצב בצורה טובה מייצר פניות מלקוחות באופן קבוע כאשר אותם לקוחות מחפשים את השירות המסוים הזה באינטרנט. המטרה שלו העיקרית היא יצירת אינטראקציה מיידית מבלי להעמיס יותר מדי מידע ותוכן על הלקוח. כאשר הדף נחיתה ממוקד בצורה נבונה, ניתן למקסם את ההצלחה של העסק ולהלאות את אחוזי הפניות והמכירה. הסיבה שכל בעל עסק צריך דף נחיתה היא בכך שהלקוח מחפש עכשיו את השירות או המוצר המסוים שאתם מציעים לו, הוא כבר מוכן לפעולה ורק מחכה להצעה הטובה ביותר שיכולה להתאים לו. בדף נחיתה טוב יש כתיבה שיווקית מנצחת, עיצוב ממותג להעברת המסר בצורה החדה ביותר .חשוב שהדף יהיה מלא בצבע, תמונות או סרטונים, אך יותר חשוב שהוא יטען מהר כך שיש לחשוב על עיצוב שגם יעלה מהר וגם יראה טוב.  והכי חשוב – התאמה לגוגל, שימוש במילות מפתח ורלוונטיות ישפרו את אחוזי הצפייה שלו והדירוג שלכם כבעלי עסק שמשתמש במנוע החיפוש כאשר תיצור בעתיד דפי נחיתה נוספים.

4. יצירת לידים

כולם מדברים איתך על לידים, אתה צריך לידים, יש לך לידים, אין לך מספיק לידים. אז קודם כל מה זה? – לידים זה בעצם פרטי המידע על הלקוחות כאשר הם פונים לרכישת מוצר או שירותים שאתם כבעלי עסק מספקים דרך פלטפורמות שונות. לידים = פרסום מבוסס תוצאות, אתם כמפרסמים מציעים מוצר כלשהו ומניע לפעולה, תגובת הלקוח הוא בכך שהוא משאיר את פרטי המידע עליו באותו דף צור קשר. ככל שיש יותר שדות בטופס הצור קשר כך הליד הופך ליותר איכותי אך פחות כמותי. מה זה בעצם אומר? כל עסק רוצה לקוח צרכני, לקוח איכותי שיהפוך לקבוע, בעולם הפרסום באינטרנט יש להשתמש במיצוב ו- מיתוג עסקי . כאשר צריך עסק רוצה להרוויח מה הוא עושה? מגייס לידים, מגייס לקוחות פוטנציאליים חדשים לעסק שלו. משיכת לידים נעשית באמצעות שטחי פרסום ברשת, קידום אורגני של העסק שלך בצורת מנועי חיפוש, רשתות חברתיות או תוכן. אתרי נישה,פורומים ודפי נחיתה – כל דבר אשר מניע לפעולה ומעניין את הגולשים יהפוך אותו לליד פוטנציאלי. ככל שפרסום המוצר יהיה יותר יצירתי, יותר מושך לעין ויותר מבודל – כך הוא יותר יצליח. מחירי לידים משתנים לפי סוג הפילוח והצרכים של העסק ככל שהליד יותר ספציפי כך רמת האיכות שלו עולה. יצירת לידים באינטרנט הוא אופטימיזציה של המרות לגודל הטראפיק – כמה גולשים עברו דרך אותם שטחי פרסום. אתם כמפרסמים רוצים ליצור לידים איכותיים ובכמות גדולה וכך לתחזק את המכירות של החברה וישנם מגוון רק של דרכים לגרום לכך לקרות.
אז לאחר שקראתם את הטיפים שלנו, איך ברצונכם להשתמש באינטרנט לטובתכם ולמתג דרכו את העסק שלכם בצורה האופטימלית ביותר? צרו עימנו קשר עכשיו להתחלת התהליך.
מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513