מעסק למותג
מעסק למותג

מעסק למותג

עיצוב לוגו וגיבוש קונספט ויזואלי

הרבה אנשים שואלים אותנו: “איך מותג נולד?”, אז יצרנו עבורכם את המדריך השלם לגיבוש שפה ויזואלית ועיצוב לוגו.

מיתוג עסקי
מעסק למותג

איך מותג נולד?

יזם נדל”ן, חנות בגדים או בעל מסעדה – לא משנה איזה עסק יש לך, אם הגעת לכאן כנראה שאתה רוצה להפוך לידוע ומוכר, או במילים אחרות – רוצה להפוך למותג.

רבים חושבים שאם הם יפרסמו את עצמם בכל במה אפשרית הם יהפכו למותג מוכר, אבל הדרך אל האושר דורשת קצת יותר מחשבה. להיות מותג פירושו ליצור שפה אחידה, לגבש תרבות וערכים שעומדים בפני עצמם, ומהווים יחד מכלול שלם שיוצר את הליבה של המותג.

יצירת מותג מותג היא תהליך ארוך שמרכזו עיצוב לוגו וגיבוש קונספט ויזואלי, אולם הוא כולל שלבים נוספים.

מוכנים לצאת לדרך?

בשורות הבאות ניקח אתכם למסע. את המסע הזה עובר כל לקוח שמגיע לג’נסיס ומבקש שנוביל אותו לתהליך מיתוג. אז הדקו חגורות, כי אנחנו מתחילים.

מעסק למותג
מעסק למותג

1. פגישת אפיון ומחקר מתחרים

כדי להצליח אנחנו חייבים להכיר את הלקוח, להבין את מאפייני העסק ואת קהל היעד שלו. מהסיבה הזו, המסע שלנו מתחיל בפגישת אפיון. חשוב להבין שפגישת אפיון מוצלחת היא גורם קריטי להצלחת הפרויקט. הלקוח חייב להתכונן לפגישה ולהגיע מוכן עם בידול וחשיבה מעמיקה על הכיוונים אליהם הוא רוצה לפנות.

בהנחה שהכל יילך כמו שצריך, הלוגו והשפה הויזואלית ילוו את העסק לשנים רבות, לכן חשוב מאוד לבצע אפיון מפורט ככל האפשר.

תהליך האפיון יכלול גם מחקר מתחרים, שיבדוק את הנראות של המתחרים הישירים והעקיפים של העסק, על מנת ליצור בידול עסקי משמעותי (וגם כדי לשאוב רעיונות).

2. יצירת אסטרטגיה

אחרי שהכרנו אתכם ואת המתחרים שלכם, אנחנו יכולים להתחיל לחשוב על הכיוון אליו נוביל את העסק. החשיבה האסטרטגית תכלול ניתוח של כלל הפרמטרים שעלו בפגישת האפיון, והפיכה שלהם לקונספט ייחודי לכם.

נחשוב על הצבעוניות הנדרשת, על המוטיבים המתאימים ועל השפה בה כדאי להשתמש. האם כדאי לכתוב את שם המותג בעברית או באנגלית? (תלוי בקהל היעד) האם כדאי להוסיף סלוגן? (לא תמיד) מתי כדאי להשתמש באימג’ ומתי באותיות בלבד? (תלוי בהקשר) ועוד המון שאלות, שהתשובות עליהן יובילו אותנו בשלב הבא.

מעסק למותג
מעסק למותג

3. גיבוש קונספט ויזואלי

אנחנו מקווים שלא התעייפתם, כי הגענו לחלק הכיף. עד עכשיו חשבנו, תהינו, בדקנו, חקרנו – עכשיו אנחנו בשלב היצירתי של המסע – שלב גיבוש הקונספט הויזואלי.

כעת יש לנו בריף מסודר ומפורט, שכולל מידע על המתחרים, מאפיינים של העסק הממותג ודגשים רבים. הבריף מגדיר את הצבעוניות הרצויה, את המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות ועוד המון פרטים שלא הבנתם למה הם כל כך חשובים, אבל המעצבים שלנו לא יכולים בלעדיהם.

הבריף נמצא בידיים של המעצב, שבורא ממנו לוגו והוגה שפה ויזואלית ייחודית. למעצבים שלנו יש המון מוח בראש, אז הם מייצרים לכם כמה קונספטים. אלה שיעלו לגמר יגיעו אליכם, כדי שתבחרו את הקונספט הנכון ביותר. אם קשה לכם לבחור, אנחנו תמיד יכולים לעזור (;

4. מזל טוב! מותג חדש נולד

זה לא היה פשוט. היו רגעים שהמעצב רצה לקפוץ מהחלון. היו רגעים שהוא היה רעב. אבל בסופו של התהליך, אתם (כלומר הלקוח) מקבלים סקיצות.
תקבלו 3 סקיצות, מתוכן תבחרו את האחת. אנחנו נעשה ליטושים אחרונים ונתאים את התוצר הסופי למדיות השונות, כך שניתן יהיה לעשות בו שימוש.
זהו, מותג חדש נולד – אבל התהליך רק מתחיל. כדי להפוך את עצמכם למותג מצליח תצרכו לפרסם את עצמכם בצורה אפקטיבית, ליצור לעצמכם שם חזק וכמובן לספק שירות ברמה גבוהה.

מעסק למותג

מהו ספר מותג ולמה כדאי שיהיה לכם אחד כזה

עד עכשיו דיברנו על השפה המותגית ועל האופן בו היא נוצרת, אבל מה לגבי אופן ההצגה שלה? אז ככה. את השפה מקובל להציג בספר מותג. זה מעין ספר הוראות, הספר של המותג שלכם. כל קופירייטר, מעצב או איש מקצוע שיעשה עבור המותג שלכם עבודה כלשהי ידרש לישר קו ולעבוד על פי ההנחיות העיצוביות של ספר המותג שלכם.

אנחנו בג’נסיס מאמינים שספר מותג הוא הבסיס לעסק שמפרסם את עצמו בצורה אחידה ויעילה, לכן אנחנו ניצור עבורכם ספר מותג שיתן לכם את כל מה שאתם צריכים.

העסק שלכם הוא אחד מאלף - אנחנו נעשה אותו האחד!

העולם מלא בעסקים שעושים בדיוק את מה שאתם עושים, אנחנו יכולים לעזור לכם לבלוט מעל כולם.
תנו לנו לגבש לכם קונספט ויזואלי שיהפוך אתכם למותג חזק.

מעסק למותג
מעסק למותג

מעולם לא נראיתם טוב יותר.

תנו לנו לגבש לכם קונספט ויזואלי שיביע את השאיפות העסקיות שלכם.

לתיאום פגישה השאירו פרטים:

מעסק למותג
מעסק למותג