פיצ’רים חשובים שכדאי מאוד להכיר בלינקדאין

אחת המטרות של בעלי עסקים באסטרטגיית השיווק שלהם היא לנצל בצורה טובה יותר את הפלטפורמה לינקדאין. בין אם אתם משתמשים חדשים בלינקדאים או שאתם מייצרים לידים באמצעות הפלטפורמה היוקרתית כבר תקופה ממושכת, בטח שמתם לב שבשנים האחרונות הפלטפורמה השתדרגה בעיצוב שלה ובחווית המשתמש כדי ליצור חוויה נקייה ויעילה יותר לגולשים. במאמר כאן נעבור על הפיצ’רים החשובים בפלטפורמה וכיצד הם משפיעים על העבודה שלכם ועל אסטרטגיית השיווק שלכם:

  1. לפלח את הקהל באמצעות דפי Showcase

אחת התכונות הנפוצות בלינקדאין הזו האפשרות ליצור דפי Showcase. דפי Showcase הם בעצם דפים המייצגים חלק קטן מהפעילות בה את עוסקים בחברה שלכם והם נמצאים תחת דף החברה המרכזי. דפי Showcase בלינקדאין מאפשרים לכם תחת דף החברה, להעביר מסרים בצורה ייחודית לקהל יעד זהה או שונה מקהל היעד של החברה. הדפים הללו מתמקדים בדרך כלל בחלק ספציפי בעסק שלכם כמו: ליין מוצרים, קטגוריה, פרויקט וכו’. ניתן לפתוח עד 10 דפי Showcase בחברה אחת. 

דפי Showcase בלינקדאין עוזרים לכם לבנות סגמנטציה מסוימת בקהל לפי תחומי עניין, העדפות, מקצוע ועוד. תהליך הפרסום הופך להרבה יותר ממוקד ויותר קל לייצר תוכן כאשר פונים לקהל רלוונטי ומדויק. כדי ליצור דף Showcase עברו לדף העסקי שלכם בלינקדאין ולחצו על “Admin Tools” ואז על “Create A Showcase page” ולאחר מכן תנו שם לדף החדש ורשמו את ה-URL אליו הוא מוביל.

2.לשלוח הודעות בלי להתחבר למשתמש

אם יש לכם חשבון לינקדאין חינמי ולא פרימיון, אתם יכולים לשלוח הודעות רק לחיבורים שלכם. זה אומר שתצטרכו לשלוח בקשה ל-Connection כדי לשלוח הודעה למישהו שעדיין לא מחובר אליכם. במידה ואתם רוצים לשלוח הודעה לבן אדם שלא בהכרח תרצו להתחבר אליו (ליד פוטנציאלי או מועמד בראיון עבודה)? דרך אחת היא להצטרף לקבוצה שבה נמצא האדם שאליו אתם רוצים לשלוח הודעה. בדף הקבוצה לחצו על See All באזור של ה-Members. לאחר שלחצתם תיחשפו בפני כל החברים שנמצאים בקבוצה ותוכלו לשלוח הודעה למי שחיפשתם. 

 

 

אפשרות נוספת היא לשלם על מנוי Linkedin Premium ולקבל גישה לאפשרויות שיש רק למנויי פרימיום כמו InMail. זה יאפשר לכם לשלוח הודעות לכל משתמש מחוץ שלא נמצא ב-Connections שלכם גם אם הוא לא נמצא באותה קבוצה כמו שלכם. מומלץ לשמור את האפשרות הזאת לרגע שבהו היא תהיה מנוצלת על הצד הטוב ביותר מכיוון ב-InMail יש מספר מוגבל של מיילים לשליחה.

3.לקבוע פגישות וראיונות

אם אתם משתמשים בלינקדאין לגיוס עובדים לחברה שלכם אז האפשרות Linkedin Scheduler תעזור לכם המון בקביעת פגישות וראיונות בצורה יעילה ונוחה. מכיוון שהפיצ’ר הזה בלינקדאין מסתנכרן עם היומן שלכם, הוא יכול לזהות את הזמינות שלכם בצורה אוטומטית. אז כאשר אתם שולחים הודעות למועמדים דרך InMail הוא יכול להציג משבצות של שעות שבהם תהיו זמינים, מה שחוסך לכם זמן רב והופך את תזמון הראיונות לנוח. באפשרות זאת ניתן להשתמש רק כאשר החשבון שלכם הוא Linkedin Recruiter. 

4. ליצור סקרים כדי להגדיל מעורבות גולשים

 

בלינקדאין יש אפשרות ליצור סקרים כדי לייצר מעורבות עם הקהל שלכם. זו דרך מצוינת להניע מהעורבות מהירה וגם לקבל תובנות ופידבקים לגבי הקשרים שלכם בפלטפורמה. אתם יכולים להשתמש בסקרים כדי לשאול שאלות על המוצר או השירות שלכם, לקבל מידע על שירות הלקוחות או להתעניין בצרכים ובבעיות של הגולשים שנמצאים ב-Connections שלכם. אתם גם יכולים לשאול את הגולשים איזה תוכן הם היו רוצים לראות יותר ולקבל רעיונות ליצירת התכנים הבאים שלכם. כדי ליצור סקר בלינקדאין לחצו על פוסט חדש ואז על צור סקר.

5.לשתף מסמכים בפוסט מסוג קרוסלה

 

כשאתם מעלים קבוצה של תמונות בפוסט אחד זה נראה קצת פחות טוב מאשר שימוש בקרוסלת תמונות. למרות שבלינקדאין אין אפשרות ליצור פוסט קרוסלה שאינו פוסט ממומן, כאשר אתם משתפים מסמכי PDF דרך פוסט רגיל בלינקדאין, הפלטפורמה תציג את המסמך בפורמט קרוסלה שניתן לגלול. זה מקל עליכם ועוזר לכם לשתף מסמכים רלוונטיים שאתם רוצים שהלקוחות שלכם יקראו. לדוגמא: עורך דין שמפרסם פסק דין שבו הוא ניצח כדי למשוך לקוחות נוספים או חברת דיגיטל שמפרסמת חוזה העסקה לדוגמה עבור משווקים מתחילים. כדי ליצור קורסלת מסמכים צרו פוסט חדש ואז לחצו על האייקון שמציג מסמך.

לסיכום

 

אם לינקדאין היא חלק מאסטרטגיית השיווק שלכם, חשוב שתהיו ערניים לעדכונים ושינויים שמתבצעים באופן שוטף בפלטפורמה. אמנם לינקדאין מתאימה יותר לשיווק לבעלי עסקים (B2B), אך גם עסקים שפונים ישירות לצרכן יכולים להיעזר בה כדי לשאוב רעיונות, לחקור וללמוד על מותגים וליצור שיתופי פעולה עם משפיענים בתחום שלהם. לאחר שקראתם על פיצ’רים מרכזיים המשמשים משווקים בפלטפורמה, תוכלו להיעזר בהם כדי להפיק את המירב מ-Linkedin.

 

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה פרסום בגוגל אדוורדס, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה שרת וירטואלי ואת עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513