תוצאות מדידות, מהירות, אפקטיביות.
מתמחים בזירות התחרותיות ביותר.
חשיפה מדויקת לקהל היעד שלכם.
יצירת תכנים קבועה וצוות ייעודי שלך.
שקיפות מלאה וקשר קבוע עם צוות הקידום שלך.
לא מיהרתי לכתוב פה ביקורת עם תחילת העבודה כי אני אוהב לרשום ביקורת רק אחרי שאני בודק מה אני מקבל בתמורה לכסף ששילמתי. עכשיו אחרי שכבר התחילו להגיע התוצאות שלהן ייחלתי אני יכול לרשום בכייף את ההמלצה שלי על ג'נסיס ועל העבודה הקפדנית שהם עשו לי
שי וולפסון
רק לפני כמה חודשים המכירות שהייתי עושה דרך האינטרנט היו משמשות לי כהכנסה צדדית. היום אני במצב שעזבתי את העבודה כי אני חייבת לתת עוד זמן במשך היום ללקוחות חדשים שנכנסים על בסיס יומי בזכות עבודת הפירסום של ג'נסיס
רונה עמרני
חברת פרסום הכי מקצועית שפגשתי . לאחר שעברתי חברות פרסום רבות באינטרנט שהבטיחו הרים וגבעות...וכולן אכזבו . סוף סוף הגעתי לחברה מקצועית , שיודעת את העבודה . הרימו לי אתר מכירות מדהים ...ובקמפיין קצר הכניסו לי אלפי אנשים לאתר
עמית שניידר
דווקא בתקופה של הקורונה החלטתי ששווה לנסות ולדחוף את העסק שלי יותר מבחינת כל הכיוון הזה של אונליין ולראות לאן זה יוביל. מודעה של ג'נסיס שהופיעה לי בפייסבוק באד הימים נתנה לי מאין סימן שכדאי להתחיל לזוז וזרמתי עם זה. עד עכשיו הם עושים יופי של עבודה
דביר אשר
המטרה שלי היתה להביא יותר פניות מאותו סכום כסף שאני משקיעה, התחלתי לבדוק אופציות אחרות לחברה שכבר עבדתי איתה וג'נסיס היו אלה שעשו את הרושם הטוב ביותר
אריאלה קומפורטי
בפרוייקט הראשון הייתי סקפטי כי עדיין לא הכרתי את היכולות ואת הכישרון של האנשים בחברה. בפרוייקט השני כבר הבנתי עם מי אני עובד ולאן הם יכולים לקחת את הרעיון שלי
יחזקאל עמר
חברת מיתוג פרסום ושיווק הכי טובה בארץ,
שירות ואדיבות ברמה אחרת,
מקצועיות ברמה גבוהה, וגם המחיר שווה לכל כיס..
משרד עם כל הפרמטרים להעיף כל עסק לשחקים,
מקום נקי ומסודר, גישה נוחה יש חניה באזור בשפע, אבל שירותים נקיים וקפה ופינוקים על חשבון הבית.. באתי לקבל שירות ויצאתי עם חיוך ☺ והרגשה מעולה..
אלי נינג'ה ניאזוב
לא האמנתי שאני יצליח לעשות עוד הכנסה ממכירות מוצרים באונליין. בזכות הדחיפה שג'נסיס נתנו לי לעסק זה קרה (וקורה עד היום)
יונה מוקטיאל
הגעתי אל ג'נסיס דרך פרסומת שהופיעה לי בפייסבוק. חשבתי לעצמי שאם הם הצליחו להגיע לפרסם לי כלקוח פוטנציאלי למה שלא יעשו את זה בהצלחה גם ללקוחות פוטנציאליים שיכולים להיות שלי. העבודה עם הצוות שאחראי עליי זורמת ועניינית והכי חשוב מביאה תוצאות בכל חודש מחדש.
יותם הופמן
היה חשוב לי שהאתר שלי ייחשף לכמה שיותר אנשים ולכן פניתי לג'נסיס פירסום.
כבר לאחר מספר שבועות בודדים הרגשתי שינוי
ליאת פולק
תודה לכם על הדחיפה הראשונית שנתתם לעסק החדש שלי! התוצאות הנפלאות השפיעו גם עליי באופן אישי יתרמו לי לביטחון האישי והעיסקי
אוריה קיסר
קמפיין בהשקעה של 15 אלף שקל הביא הכנסות של פי כמה וכמה מההשקעה!
זה מה שמקבלים שעובדים עם מקצוענים!!
אריאל שימחון
אינסטגרם הושקה לראשונה ב-2010 כאפליקציה חברתית לשיתוף תמונות. האפליקציה אפשרה לערוך את התמונה במגוון כלים ואפשרויות וכן להוסיף פילטרים שונים. לאחר שנתיים לערך היו כבר 10 מיליון משתמשים באפליקציה ופייסבוק רכשה אותה במיליארד דולר. פייסבוק הוסיפה פיצ’רים חדשים, שדרגה משמעותית את האפליקציה וכמובן דאגה לפרסם ולהביא אותה עד לכדי מאות מיליוני משתמשים רשומים בה. כך הפכה אינסטגרם לאחת הרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות ביותר בישראל ובעולם. ככזו, אתם חייבים להשקיע לפחות חלק מתקציב הפרסום שלכם לטובת קמפיין באינסטגרם.
למעלה מ-50 מומחים פועלים מדי יום בניתוח מדויק של נתונים, זיהוי הזדמנויות חדשות, ושיפור מתמיד של ביצועים.
אינסטגרם היא אחת הפלטפורמות החזקות ביותר לשיווק עסקי – עם מיליוני משתמשים פעילים בישראל, עלויות פרסום נמוכות, אפשרויות מיקוד מדויקות ונתונים סטטיסטיים שיעזרו לשפר ביצועים. פרסום עקבי ותוכן מושך יחבר אתכם לקהל הנכון, יגביר חשיפה וימיר עוקבים ללקוחות.
הצלחת הפרסום באינסטגרם מתחיל באפיון נכון של העסק, השירותים והמוצרים שלו, קהל היעד שלו ועוד. לאחר מכן כדאי לבצע מחקר מתחרים ולהתרשם מהאופן שבו הם משווקים את עצמם באינסטגרם, אילו סוגי תכנים הם מעלים וכו’.
כך תדעו מהם הדברים הטובים שאתם צריכים לעשות והדברים הפחות הטובים שהם עושים ואתם לא רוצים לחזור עליהם. כל זאת בתוספת תבלין של יצירתיות לקמפיין שלכם שיקנה לכם ייחודיות על פני המתחרים שלכם ותוכלו למשוך אליכם את הקהל שלכם. גובה התקציב תלוי בבעל העסק, אבל גם בקמפיינים עם תקציב נמוך חשוב יהיה ליצור תכנים באופן שוטף ולשתף אותם בהתאם לאסטרטגיית התוכן שלכם.
באמצעות אסטרטגיית התוכן תדעו בדיוק אילו סוגי תכנים תצטרכו ליצור, באיזו תדירות, היכן הפרסומות שלכם יופיעו ומתי ועוד. המטרה היא לכוון את הפרסום לקהל יעד רלוונטי עבור בית העסק ולייעל ככל הניתן את הקמפיין והוצאות הפרסום לטובת הבאת תוצאות.
הצלחה באינסטגרם לא מגיעה במקרה – היא דורשת אסטרטגיה, השקעה ותוכן איכותי שמחבר את הקהל. שילוב בין פוסטים אותנטיים לקמפיינים ממומנים כמו קמפיין לידים, סטורי, או המרות, ימשוך עוקבים חדשים, יגדיל חשיפה, וייצור אמון שמוביל לרכישות. כדי שהעוקבים יישארו – צריך להציע להם ערך אמיתי, תוכן מעניין, מעורבות והרגשה שמאחורי העמוד עומד עסק חי, מקצועי ואנושי.