קידום אתרים גדולים

קידום אתרים הוא הליך מורכב גם כך וכאשר מדובר באתרים גדולים העבודה הופכת אפילו יותר סיזיפית. לא כל מקדם יכול לעבוד על קידום אורגני של אתרים גדולים מרובי עמודים או אתרים של מותגים מובילים וגדולים בתחומם. חברת ג’נסיס מיתוג עסקי הינה החברה המובילה בישראל לשירותי מיתוג ונמנית בין חברות הפרסום הגדולות והמובילות בישראל. החברה מתמחה בשירותי קידום אתרים ופרסום במרחב הדיגיטלי ועובדת עם עסקים בכל סדר גודל. החברה פועלת מול מותגים מובילים ומקדמים גם אתרים גדולים מאוד עם הרבה עמודים ועבודה שיש לבצע גם בתחילת עבודת הקידום וגם לאורך הליך הקידום. יש לכם אתר גדול? נחשבים למותג מוביל בתחום שלכם? אסטרטגיית הקידום שלכם וכן העבודה השוטפת תהיה שונה מאתרים קטנים ו/או בתחומים פחות תחרותיים. צרו עמנו קשר לפרטים נוספים וקביעת פגישה ללא התחייבות.

אז מה ההבדל בין קידום אתרים גדולים לקטנים?

חשוב להבין שיש הבדל מהותי בין אתרים גדולים לאתרים קטנים בכל הנוגע לקידום אתרים אורגני. ההתייחסות הינה שונה, האסטרטגיה שונה וגם רמת ההתעמקות שתידרש תהיה שונה. כאמור אתר גדול יכול לכלול אלפי או עשרות אלפי עמודים. בין אם מדובר בעמודי מוצרים, אתרי תוכן וכו’. כך שמרבית עבודת הקידום הצפויה על האתר הינה עבודת ON SITE. כלומר עבודת אופטימיזציה על התוכן הקיים באתר וביצוע פעולות שונות הנוגעים באלמנטים שונים בתוך האתר, בחוויית המשתמש ובשיפור שביעות הרצון ויחס ההמרה באתר. לעתים באתרים גדולים או מותגים גדולים בתחום שלהם יש הרבה מאוד עבודה סיזיפית שלא התבצעה עד כה. לדוגמה: תיאור מסוגנן לתוצאות האתר בגוגל, אופטימיזציה לתמונות באתר, קישורים פנימיים מסודרים, שיפור מהירות הטעינה של האתר והעמודים בו, התאמה רספונסיבית של התכנים באתר ועוד. לעומת אתרים קטנים שבהם יש דגש רב יותר על בניית קישורים נכנסים לאתר, הרי שאתרים גדולים המגיעים אל חברת הקידום לרוב יגיעו גם עם כמות גדולה של קישורים (לרוב טבעיים) ולמרות שחשוב תמיד לדאוג לעבודה על הקישורים הנכנסים, הרי שבאתרים הגדולים הדגש יהיה לרוב על אופטימיזציה של התכנים הקיימים באתר וטיפול בפרטים טכניים שונים.

מדוע זה חשוב בכלל למותגים גדולים ומובילים להיעזר בקידום אורגני?

על אף שאתרים גדולים או אתרים של מותגים מובילים בתחומם לעתים אינם מרגישים שהם צריכים להשקיע במיתוג ופרסום כי הם “מונופול” בתחום שלהם (כמו חברת חשמל למשל או חברה גדולה בתחום מוצרי החשמל) הרי שכל עסק/ארגון שיש לו אתר צריך להשקיע בקידום אתרים. קידום אורגני יסייע למיתוג נכון של העסק, ישפר את שביעות רצון הגולשים וישפר גם את אחוזי ההמרה באתר. מלבד העובדה שתוכלו להתקדם בעוד ביטויים בגוגל ולהביא תנועה רבה יותר לאתר הרי שתוכלו לחזק את המעמד שלכם בקרב המתחרים שלכם ובקרב קהל הגולשים בכלל. מותגים מובילים שלא משקיעים בקידום אורגני מציעים ללקוחות שלהם אתר שלא בהכרח נגיש או נוח לגלישה, חוויית משתמש עשויה להיות ירודה, אתר שאינו מספיק מעודכן ועוד. 

במה חשוב להשקיע בקידום אתרים אורגני?

חברת ג’נסיס מיתוג עסקי עובדת עם אתרים בכל סדר גודל, כולל אתרים גדולים ואתרים מובילים. בניית תוכנית העבודה תתבצע לאחר מספר מחקרים מקיפים. אחד המחקרים עוסק בניתוח הקישורים הנכנסים לאתר, הקישורים הקיימים באתר ופעולות טכניות שונות המצריכות טיפול. לדוגמה: תיקון קישורים שבורים, ביצוע הפניות, תיקון אנקורים מהם יוצאים קישורים, הוספה/הסרה של קישורים פנימיים/חיצוניים ועוד. לצד אלה חשוב להשקיע בהאצת האתר, בשיפור חוויית השימוש באתר, באפשרויות יצירת קשר קלות ונוחות ועוד. 

אופטימיזציה לתוכן הקיים באתר:

כאמור העבודה על קידום אתרים גדולים תבסס, לפחות בהתחלה, בעיקר על אופטימיזציה לתוכן קיים באתר. אתר גדול יכול לכלול אלפי עמודים. בין אם מדובר בעמודי מוצרים (במקרה של אתר חנות) לעמודים עם תכנים רבים כמו פורטלים ומגזינים שונים. העבודה על האתר תהיה סיזיפית מאוד ותכלול בין היתר חידוש ועדכון של תוכן ישן ולא רלוונטי לימנו, הוספה של תכנים חדשים לאתר, עדכון מילות מפתח בעמודים ישנים בהתאם לאסטרטגיית הקידום החדשה, ביצוע אופטימיזציה לתמונות באתר, עדכון קישורים פנימיים וטיפול בקישורים שבורים ועוד. חלק זה הינו חשוב מאוד לא רק עבור חוויית המשתמש של הגולשים שלכם אלא לצורך התאמת התוכן למנוע החיפוש, הוספה של תיאורים וביטויי מפתח שיעזרו להגביר את החשיפה לאתר שלכם במנועי החיפוש ויגדילו את יחס הלחיצה על התוצאות שלכם בתוצאות של גוגל. 

שיפור חוויית המשתמש והשירות ללקוחות:

חלק ניכר מעבודת קידום אורגני לאתרים גדולים היא עבודה על שיפור חוויית המשתמש והשירות ללקוחות. אם יש לכם אפשרות לקנות משהו באתר שלכם אתם רוצים שהגולשים יוכלו לעשות זאת בקלות, ביעילות, בצורה מאובטחת ומבלי להסתבך יותר מדי. אם ישנה אפשרות הרשמה לאתר הרי שאפשרות זו תהיה להיות נגישה ונוחה. שיפור מהירות הטעינה של האתר למשל גם כן חיונית מאוד שכן כל שניה שלוקח לאתר שלכם להיטען אחוז מסוים של הגולשים שלכם יעזוב את האתר במהירות. לא די בכך שתפסידו גולשים גם אחוז הנטישה של האתר יעלה משמעותית בהתאם. 

אז אם נסכם במילים פשוטות: קידום אתרים גדולים לבטח יהיה שונה מקידום אתרים קטנים ובינוניים. כאשר מדובר באתרים גדולים לא כל מקדם אתרים יכול לעבור עליהם ואתם רוצים להיות בטוחים שחברת פרסום מקצועית ומנוסה תדע לנווט אתכם ולבצע את הפעולות הנכונות לקידום האתר שלכם. 

קידום אתרים גדולים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513