רימקטינג – שיטת הפרסום שתביא לכם תוצאות

באופן קבוע ומתמשך אתם עובדים בעסק על שיכלול ואופטימיזציה של תהליכי הפרסום וכמובן מיתוג עסק, כמו גם מציאת אפיקים חדשים לפרסום המוצרים שלכם. אלו הם תהליכים מאוד חשובים, עם השפעה מרחיקת לכת על היכולת שלכם לשמור על רווחיות פיננסית לטווח הארוך. כך שבאופן לא מפתיע כלל, עסקים רבים לא שמים לב לאחת מנקודות התורפה הגדולות ביותר של כל קמפיין פרסומי – הלקוחות שנטשו. ברגע שיש לכם תהליך נטישת לקוחות רחב מאוד, יש מקום לפנות לעבודת שיווק חוזר ממוקדת מטרה ולנסות להבין מה הם ההסברים של הלקוח לנטישה של המודעות שלכם. בצורה כזו יתקנו תוכלו לפנות ללקוח בעזרת טקסט אחר, ולגרום לו להתעניין במוצרים שלכם ואפילו לרכוש אותם. רימרקטינג הוא אולי תהליך הפרסום החדש ביותר אבל החשוב ביותר שאתם יכולים ליצור לעסק שלכם, ולכן מומלץ לתת עליו את הדעת בשלבים מוקדמים מאוד לעבודה פרסומית של כל מותג. 

מה הוא שיווק חוזר?

רימרקטינג או במונח העברי שיווק חוזר, הוא תהליך עבודה אסטרטגי בעולם השיווק שעלה לכותרות בשנים האחרונות בקרב מומחי שיווק של פרסום דיגיטלי בשל היכולות החזקות מאוד במענה לתופעת נטישת לקוחות. כמו כל מי שעוסק בשיווק באינטרנט גם אתם בוודאי נתקלתם בעבר בתופעה של נטישת לקוחות את התהליכים הפרסומים שלכם. הלקוח כבר לחץ על המודעה, נכנס לאתר הבית שלכם ואיפה שהוא בדרך מפסיק לתקשר איתכם ונעלם בחזרה למנוע החיפוש. ואתם חסרי אונים. מבזבזים כספים רבים ולא רואים תוצאות.

 תהליך השיווק החוזר מאפשר לכם להתקשר עם הלקוח במודעות פרסומיות חדשות, שונות וייחודיות בהתאם לניתוחים ופילוח מידע מקצועי אודות הלקוחות. במקום להשקיע את כל המשאבים שלכם בלקוחות שלא מכירים את המותג, אתם יכולים לפנות לאנשים שכבר הראו התעניינות בעבר במוצרים או בשירותים שלכם והם יכולים להפוך ללקוחות משלמים. כל מה שנחוץ ללקוחות כאלו הוא דחיפה שיווקית אחת, הרי הם כבר ביקרו באתר שלכם בעבר והם יודעים מה הם יכולים להרוויח מעסקה עם בית העסק שלכם. וזהו בעצם היתרון הכי גדול של רימרקטינג איכותי – אתם תופסים את האנשים שכבר רצו לקנות את המוצר שלכם וברגע האחרון התחרטו.

איך ניתן לייעל את תהליך השיווק שלכם, מבלי להניס לקוחות?

האתגר הכי גדול של שיווק חוזר, הוא זה שגם יכול לגרום לקמפיין הזה להיות לא רווחי בעליל. מדובר בדרך כלל על שיווק אגרסיבי מידי אל מול לקוחות שכבר ממש לא רוצים לראות את המותג מול העיניים שלהם יותר. אתם צריכים למצוא את נקודת האיזון בין שיווק אפקטיבי לבין שיווק יתר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בקמפיינים של לקוחות שנטשו את האתר שלכם. קמפיין אגרסיבי מדי הוא קמפיין שיכול גם ליצור דעת קהל שלילית מאוד שתפגע בשם הכללי של המותג שלכם. ולכן בכל מה שקשור לשיווק חוזר, האסטרטגיה המרכזית היא יצירת איזון בין העלות השיווקית של הקמפיין לבין התועלת השיווקית של הקמפיין. אל תשכחו להיות קשובים מאוד לשטח ולראות האם יש שינויים בתגובת הלקוחות, לחיוב או לשלילה. ובצעו את האופטימיזציה בתגובה מהירה לכל שינוי שאתם רואים בקמפיין. אין לכם שום צורך לעבוד באסטרטגיית כיבוי שריפות, אם אתם פועלים בצורה הנכונה. ובמידה ויש לכם אתגרים קשים יותר בדרך אפשר להתייעץ עם מומחי שיווק וגם מיתוג שהם מכירים את התחום ויכולים להביא אתכם למצב שיא ההצלחה עם קמפיין רימרקטינג מיוחד במינו. אז למה אתם מחכים, קחו אחריות על הלקוחות שנטשו והתחילו לפעול אקטיבית.

רימקטינג - שיטת הפרסום שתביא לכם תוצאות
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513